Bölüm 1. (Tanışlık)

29.6K 100 29
                                    

Duyuru‼️❤️
Arkadaşlar lütfen okudukdan sonra oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. Bu hikayeni yazan bir kadındır. Merak etmeyin. Sizin yazdığınız yorumlarla ilgili  hiç kimse rahatsız etmez sizi.🌸 Hikayeni şimdi okuya bilirsiniz❤️



Sıcak yaz günüydü. Alev sabah erkenden güzelce giyinerek tam bir patroniçe edasıyla işe gitmişdi. Kendisine ait olan moda tasarım atölyesi vardı. Ailesi uzun zaman önce hayatını bir yangında kaybetmişdi ve çocuklukdan hem okuyub hemde çalışmak zorunda kalmışdı. Arkadaşı Nazlıyla aynı evde kalıyordu.
Sadece evden işe, işden eve giden sarışın kadın bıkmışdı bu döngüden. Artık yenilik istiyordu.

Alev atölyedeki işini bitirdi. Çizimlerini asistanına vererek eve gitmek için hazırlandı.

Sarışın kadın evine gidiyordu. Üzerine giydiği mini siyah elbise tüm vücudunu sararken geniş kalçalarını ortaya çıkarıyordu. Hem seksi hem de bebeksi görünen bu kadın hayatında ilk defa gördüyü adama aşık olacağından habersizdi. Evine doğru ilerlerken o genc yeşil gözlü, kirli sakallı adamı gördü. Adam arabasının yanında öylece durarak kadına bakıyordu. Sarışın kadın ne kadar bakmak istemesede gözlerini o yeşil gözlerden alamıyordu. Sanki içine işlemişdi o bakışlar. O gözlerde kaybolmuşdu. Adam hayran dolu bakışlarıyla kadının vücudunu hayranlıkla süzdü. Gözlerini kadından alamıyordu. Şaşkınlıkla sarışın kadının güzelliği karşısında adeta dili tutulmuşdu.

Hiç konuşmadan sadece gözlerle anlaya bilirmisiniz karşınızdakı insanı? Ya da hayatınızda ilk defa gördüyünüz adam sizi bu kadar heyecanladıra bilirmi? Peki ya hayatınızda ilk defa gördüyünüz kadın sizin içinizde cinsellik duygusunu ve aşkı uyandıra bilirmiydi??

Sarışın kadın ve yakışıklı yeşil gözlü adam uzunca bakışdılar. Hiç konuşmadan. Dokunmadan. Uzaktan uzağa sadece bir-birlerine bakınmakla yetindiler. Adam ve kadın bir-birlerinde hiç yaşamadıkları cinselliği ve o tutkuyu anladılar belkide. Ama o tutku başkalarıyla değil. İkisi arasındaydı. Belki kalplerine aşk dokundu ama bedenlerindeki o sıcaklık sevişmeye teşfik ediyordu kadınla adamı. O sıçaklık şehvet dolu bakışlarla her ikiside çoktan sevişmeyi ve bir-birlerine ait olmağı dilemişti.

Adam kadını yatağında hayal etdi. Kadın adamı üzerinde. Aralarındakı çekimden düşündükleri ve istekleri belli oluyordu.

 Aralarındakı çekimden düşündükleri ve istekleri belli oluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Kadın kendini toparlayıb evine doğru yürümeye başladı. Yakışıklı adam arabanın arkasından öne doğru geldi sanki sarışın kadının kolundan tutub gitme demek için.
Kadın uzaklaşmadan son bir kez uzaktanda olsa baktı adamın yeşil gözlerine. Yakışıklı adam kadının gitmesini istemiyordu. Hem aşık olmuşdu hemde o vücudu saatlerce izlemek istiyordu. Bu sırada sarışın kadın ayağını burkdu ve yere düştü. Bunu gören yakışıklı adam hemen kadına koşdu.

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin