Bölüm 9.

4.1K 22 4
                                    

Merhabalar nasılsınız? Kurguda biraz deyişiklik yaptım. Biliyorsunuz kitabta 18+ sahneler çok. Ama kitabın adı çıplak diğede yalnızca o sahneleride yazmak istemiyorum. Ama tabii ki o sahnelerden bolca olacak küçük bir değişiklik sadece iş hayatı,aşk,düşmanlık ve b. Şeyleri de yazıcam. Umarım seversiniz🥰




O sırada bir silah sesi odaya yayılmıştı. Kaya havaya ateş etmişti. Ve ben ona baktığımda silahını bize doğru tutduğunu gördüm. Saçma ve yersiz hareket yapıyordu. Çünki beni kendisi aldatmıştı. Steve beni korumak için önüme geçmişdi. Başka bir gün de olsaydı bu hareketine düşerdim ama şimdi büyük bir sorunumuz vardı. Kaya adında büyük bir sorun. İlk konuşan Steve oldu
"Ne yaptığını sanıyorsun? Ya kurşun Aleve isabet etseydi lan o zaman seni yaşatmazdım. Anladın'mı?"
Kaya silahını indirerek bu söylediğine kah kaha atdı
"Sen'mi Alevi korıyacaksın? Peki kimden? Onu deli gibi seven adamdanmı? Kimsin ki sen? Sen ne sanıyorsun kendini? Aleve dokunamazsın o benim. Benim kadınım.!"
Burada lafa girmek kararı aldım.
"Bir dakika bir dakika ne?? Alev benimmi? Alev benim ve beni  hakkımda konuşuyorsun. Peki sen kimsin? Sen benim neyimsin Kaya? Sana ne oluyor? Ben kimi istersem o bana dokunur.! Ben senin malın değilim.!!! Bana o benim diğemezsin.! Yalnız sen değil hiç kimse bir başkası için malıymış gibi konuşamaz. Size bu hakkı vermiyoruz. Şimdi eğer anladıysan adam gibi otur toplantımızı yapalım. Yok çocukluk yapacaksan kapı burada. Ama bir daha benim olduğum yerde benden izinsiz silah çekersen bedeli ağır olur. Bana sadece A diyeceksiniz.!!!."
Kaya şaşkınlıkla bana bakıyordu. Sadece o değil her kes bana bakıyordu. Bazı bakışlarda nefret vardı. Bazı bakışlar da küçümseme. Ama sadece bir bakışta gurur vardı. Steve(Stiv) bana öyle bakıyordu ki sanki çok büyük bir şeyi başarmışım ve o benimle gurur duruyo. Yüzüne baktım ve hafifce gülümseyib göz kırptım. O da bana aynısını yaptı sonra eliyle toplantı masasının en başını göstererek beni oraya oturtdu. Aralarındakı tek kadın bendim. Her kes kendisine gelmişti. Ama Kaya hâla az önce durduğum yere bakarak donub kalmıştı. Sanki zaman durmuştu onda. Evet belki biraz abartdım. Ama ikinci bir şans diğe bir şey yok. Kandırmayalım kendimizi. Hiç kimse ikinci şansı iyi değerlendirmez. Haberlerde okuyorum. O kadınlar için ağlıyorum. Düşünsenize seviyorsunuz, güveniyorsunuz, evleniyorsunuz bir yola çıkıyorsunuz ama ikinci şans verdikleriniz katiliniz oluyo. Onun için ikinci şans vermem. Sanki o şansı verirsem sevdiği tarafından öldürülen kadınlar beni affetmeyecek. Ben onlar sayesinde güçlüydüm. Kendime söz verdim o kadınlarında intikamını alıcaktım.
Toplantı devam ediyordu silahlar, uçaklar, paralar her şey hakkında konuşuldu. Bende merakla dinledim. Sonuçta türkiyede ilk toplantımdı.


Toplantı biteli 2 saat oluyordu. Evimdeydim. Kaya toplantıda bir kere konuşmuştu ve toplantı bitince her kesden önce ayrılmıştı. Steve'de beni evime bırakmıştı. Artık otelde kalmıyacaktım.

Akşam bir teslimat yapacaklardı ve ben de orada olacaktım. Bakalım türkiyede işler nasıl yürüyo. Birden zilin sesi kulaklarıma doldu. Elime silahımı aldım ve kapıya yaklaştım. Kapı deliğinden bakınca bana el sallayan Steve gördüm. Hemen kapıyı açtım.
"Sen niye geldin?"
"Ama aşk olsun Alev kov istersen."
"Sende bayıl istersen."
"Anlamadım?"
"Aman boş ver Steve hatırlatda izleteyim sana" dedim ve güldüm. Steve de ilk önce anlamasa da şimdi o da gülüyordu. İçeri geçtik.
"Kahve istermisin?"
"Olur."
"Tamam bekle o zaman yapıyorum"
Mutfağa girdim ve kahve makinasına kapsül koyub beklemeye başladım. Kahveler hazır olunca salona geçtim. Steve koltuğa uzanmış tavanı izliyordu.
"N'oldu? Uykunmu geldi?"
"Hayır ne uykusu yaa sadece yorgunum ve uzandım. Sende istersen gel uzan."
Piç sırıtışla bana bakıyordu. Kafamı iki yana salladım ve kahvemi içdim. Stevde kalkıp kahvesini içiyordu. Bitene kadar konuşmadık.
"Alev aslında sana bir şey söylemek istiyorum"
"Tamam söyle"
"Bu gün olacak teslimata Kaya da geliyormuş"
İlk önce sessiz kaldım ne söylemeliydim ki? Hyır gelmesin desem saçma olur adamın işi bu. Ben gelmiyorum desem korkub kaçtı diyecekler. Oof yine ve yine kader çarptı tokatını. Bak ne güzel gidip teslimat yapıb gelicektim. Şimdi Kayanın sırasımı yaa.
"Heey Alev daldın gitdin iyimisin?"
"Evet. Evet iyiyim merak etmek. Tamam gelsin sorun yok."
Sonra kahvelerimizi içrik ve Stev biraz oturdukdan sonra gitdi.

Güzel bir duş alıp hazırlanmaya başladım. İlk önce saçlarımı kurutdum. Ve sıkı bir at kuyruğu yaptım. Sonra üzerime deri bir tayt deri büstiyer giydim. Ayakkabı olarak siyah postal bot tercih etmiştim. Son olarak da dudağıma kırmızı ruj sürdüm ve aynada kendime baktım. Artık hazırdım. Telefonumu ve silahımı aldım evden çıktım. Arabama bindim ve yola koyuldum. Teslimat gözden uzak bir depoda olacaktı. Peşime Steve'nin beni korusun diye tutduğu adamlar takılmıştı. Onun için sorun etmedim. Teslimat adresine gelmişdim. Kaya ve Steve yan yana durmuştu. Allahım nimet nimet ikiside çok yakışıklıydı. Ama Kaya şerefsizlik yapmıştı. Stev'de ben her düştüğümde elimden tutub kaldırmış ve bana kol kanat gelmişti. İkiside bana bakıyordu. Kendimi victoria secret modeli gibi hissetdim. Gözler hayranlıkla üstümdeydi ve bende podyumda yürüyordum. Aman yine hayaller kurmaya başladım çok güzel. Onlara doğru yürüdüğüm zaman birden ayağım takıldı. Tam düşecekken iki kolumdan da tutuldum. Sol tarafımda Stev sağ tarafımda Kaya vardı. Ama sadece birinin eli belimdeydi. Üçümüzde aynı zamanda belime baktık. Tutan Stev idi. Kaya kaşları çatık benden ayrıldı ve az önce durduğu yere gitdi.
"Vay vay vay bu ne güzellik Alev hanım?"
"Ay şımartıyorsunuz beni Stev bey utandım bak."
İkimizde kah kaha atdık. Biz gülünce Kaya da dahil her kes bize baktı. Stev beni kendisine çekti ve sarıldı.
"İyi ki varsın"
"Sende Stev. Sende iyi ki varsın gerçekten iyi ki varsın"
Bir-birimize bakıyorduk. Bakışlarımızı silah sesi böldü. Aynı anda telefonuma mesajlar geldi. Stev beni arkasına alamadan ikimizinde vücuduna sıcak kan yayıldı. Aynı anda yere düştük. Son gördüyüm Kayanın bize doğru koşması ve etrafa ateş etmesiydi. Artık gözlerim kapanıyordu. Stev vurulmuştu galiba bende. Önemli olan ben deyildim önemli olan şu an Stevdi. Ona bir şey olursa dünyayı yakardım. Ateşimde yanardı hepsi. Kaya gelib yanıma çöktü başımı düzlerinin üstüne koydu. Korkmuştu. Gözlerinde yaş vardı. Dudaklarımdan son kelime döküldü.
" Ste-stev ona bir şey olmasın. Yok-sa ö-ölürüm."




Umarım beyenirsiniz. Öptüm💋

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin