Bölüm 2.

16.9K 70 11
                                    

Saatler geçmişdi. Uykusundan uyanan yakışıklı yeşil gözlü adam lavaboya gitdi yüzünü yıkayıb gendine gelmesi için. Yüzünü yıkadı ve oturma odasına doğru ilerleyib masanın üzerindeki telefonunu alıb saate bakdı. Gecenin 3ü olmuşdu. Şirkete de gitmemişdi. Sarışın kadın her şeyi unutdurmuşdu.
Üzerini deyişdirib beyaz gömlek ve siyah bir pantalon giydi. Gömleğin yakasını biraz açık bırakıb boynuna ince gümüş renginde bir kolye takdı. Bu hazırlık boşa değildi. Aklından çıkmayan sarışın kadını görmek istiyordu. Telefonunu ve arabanın anahtarını alıb evden çıktı. Arabasını çalıştırdı ve yola koyuldu.

Sarışın kadın o kadar yorgundu ki hâla uyuyordu. Birazdan misafiri olacağından habersizdi.
Kapı çaldı. Sarışın kadın uykulu haliyle
"Siktir et, bu da kim" dedi.
Yatağından kalktı
"Geliyorum" diğe kapıya doğru seslendi.

Kadın yavaş ve uykulu adımlarla kapıya doğru ilerledi
"Kimsiniz" dedi.
"İyi akşamlar ben Kaya, sizi merak etdim"
Kadın şaşırmış şekilde kısık sesle
"Hassiktir" dedi.
Üzerinde son derece seksi bir gecelik vardı ve deyişdirmesi için vakit yoktu.
Kadın kapıyı açdı.
"Buyurun" dedi.
Adam gördükleri karşısında adeta dili tutulmuşdu. Zümrüt yeşili geceliğin içinden parlayan göğüs uçları ve seksi kalçalardan alamıyordu gözlerini.
Kısık , şaşırmış ve son derece etkiliyici sesle
"Sizi merak etdim, rahatsızlık vermedim umarım" dedi.
Kadın adamın yakışıklılığı karşısında heyecanlanmışdı. Beyaz gömleğin altından çıkan o tene sanki muhtaçdı.
Sarışın kadın şaşkınkığını ve heyecanını belli etmeden
"Hayır ne rahatsızlığı buyurun içeri geçin" dedi.

Adam mutluydu hem aşık olduğu kadın eve davet etdi. Hem de yarı çıplak vaziyyetde olduğu için.

"Teşekkürler" dedi. Ve adam içeri geçti.
Kadın elini uzatarak oturma odasını gösterdi. Adam oturma odasına ilerledi. Bembeyaz rahat koltuğa oturdu. Ve kadına bakıyıyordu.
"Üzerimi değiştirib hemen geliyorum" dedi Alev.
"Tamam bekliyorum"

Kadın odasına gidib üzerini çıkardı. Kapıyı tam kapatmamışdı. Arası açıktı. Adam kendini durdurmaya çalışsada durduramadı. Kapının aralık kısmından kadına bakıyırdu. Çok seksi olan vücuduna erkekliği direnemiyordu. Sertleşmişdi.

Kadın aynadan adamın ona baktığını fark etmişdi. Çırılçıplak vaziyyetde seksi hareketler yaparak eyilmiş gibi yapıyordu. Ona bakan seksi bakışlardan memnundu. Vücudunu okşaya okşaya kıyafet arıyordu. Eline geçen şort takımı giyindi. Adam kadının geldiğini görünce çabucak yerine geçti.
Sarışın kadın odadan çıktı ve adamın hemen karşısındakı koltuğa oturdu.
"Bir şey içermisiniz?"
"Hayır, teşekkür ederim. Zahmet vermek istemiyorum"
"Ne zahmeti. Lütfen. Kahvenizi nasıl içersiniz?"
"Orta şekerli"
"Tamam hazırlıyıb geliyorum" dedi.

Kadın yerinden kalktı ve yavaş adımlarla kalça haraketleri yaparak mutfağa gitdi.
Adam deliriyordu. Bir kadın hem bu kadar masum hem de bu kadar seksi nasıl ola biliyordu. Dayanamadı ve mutfağa gitdi.

"Neden beklemediniz? Getiriyordum kahveyi"
"Sıkıldım. Yardıma ihtiyac olur diğe geldim"
"Çok teşekkürler yardıma ihtiyac yok. Siz oturun geliyorum"
"Tamam))"

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin