Bölüm 4.

1.4K 10 11
                                    



Böyle bir şeyi nasıl yaptığımı sorgulayan gözlerle hepsi bana bakıyordu. Ama şimdi bunu düşünemezdim. Süprizlerim hâla bitmemişdi. Arkamda bekleyen Kartala baktım. Kafasını salladı ve odadan çıktı. Sadece 10 dakika sonra burası patlayacaktı. Aşağıdakı insanların hepsi benim adamlarım sayesinde dışarı çıkartılmıştı. Kayaya baktım beni anlamaya çalışıyordu. Ama anlayamazdı.
"Evet beyler. Hadi şimdi sorularımı yanıtlayın ve canınızı bağışlayım" deli görmüş gibi bakıyorlar ne saçma dimi oysa ki ben zır deliydim. Aralarından en yaşlısı bağırarak ayağa kalktı ve bana silah çekti. Kaya yerinden fırladı ve önümde dikildi. Tim silahını yaşlı adama çoktan hedeflemişti.
"Bak evlat. Gençsin. Ama bu işleri bilmiyorsun. Masadan hiç kimseyi öldüremezsin. Ama biz seni öldüre biliriz. Yaşlı olduğuma bakma hâla gücüm kuvvetim yerinde" diyip etrafına baktı. Sonra doğrudan gözlerime. Kayayı önümden itdim. Bu hareketimle bana öldürecekmiş gibi bakıyordu.
"İhtiyar sende yaşlısın. Evet ben gencim. Hani bir söz var ya boynuz kulağı geçti diye işte o mesele" diyerek kahkaha atdım.
"Alev sen ne yapıyorsun? Bu saçmalıkta ne? Kendini niye tehlikeye atıyorsun?" Yeşil gözlerine bomboş baktım. Bakışlarım onu afallatdı. Ama sonra öyle bir yangınlar yandı ki gözlerimde şaşkınlıkdan yutkunamadı.
"Kaya hâla anlamadın dimi? Ben tehlikenin kendisiyim."
Sonra bir şey oldu. Odadaki tüm camlar tuzla buz oldu. Kaya beni korumak ister gibi tutmaya çalışınca yüzümde ne gördüyse benim işim olduğunu anladı. Kırılan camlardan içeri 6 maskeli adamlar girdi. Ellerindeki silahların hedefinde masada oturanlar vardı. Maskeli bir adam nazikce bana elini uzatdı. Kaya bir hışımla bana döndü. Omuz silkib maskeli adama yakınlaştım. Elimi eline bıraktım. Beni kendisine çekti sıkıca ayaklarımı beline doladım. Tim de diyer adamın yanına gitdi. Kemer gibi bir şey taktılar. Yüzümü son kez odadakilere çevirdim. Hepsi şaşkınlıkla ve korkuyla bana bakıyordu. Ama Kaya beni kucağında tutan maskeliye bakıyordu.
"Eveeet şimdi gelelim son suprizime eğer ki 5 dakika içinde buradan sağlam çıkarsanız size bir suprizimde olacak ama yok havaya uçarsanız artık bilemem." Diyerek maskelilerle birlikte camdan atladık ama bir şey oldu son maskeli atılmadan önce Kaya maskeli adamın üstüne atladı. Bunu beklemeyen adam dengesini kaybetdi. Önce duvarlara deydi. Kayayla savaş veriyordu ama Kaya bırakmayacaktı biliyorum. Maskeli adama bakarak başımla onay verdim ve Kaya da bizle birlikte çatıya çıktı. Helikopter çalışıyordu. Gitmemiz lazımdı. Ama Kaya zaten vakit kaybetmişdi onuda bırakamazdım.
"Hadi her kes ama her kes helikopteree çabuk" rüzgardan duyulmayacak diye bağırdım. Kaya da bizle birlikte helikoptere bindi.
"Ne işin var senin benim adamımın üstünde Kaya? Çıldırdınmı?"
"Allah allah bunuda bana tüm binaya bomba düzeneyi kuran kadınmı söylüyo?"
"Evet o kadın söylüyo. Beyenemedinmi paşam?"
"Alev asıl sen elin adamının kucağında ne yapıyorsun?"
Birden oturduğum yere baktım hâla maskelinin kucağındaydım. Bende diyorum niye Tim de bana öyle bakıyo aman bee ne yapalım kucağı rahat.
"Kucağı rahat canım istersen senide kucaklasınlar."
Bu dediyimle kıkırtı sesi duydum ama bilemedim kim güldü. Maskelilerden biriydi.
"Bak kadın bak başımın belası kadın beni çıldırtma. Yeter yaa ne istiyorsun sen?"
"Kayacım canım benim sen salakmısın? Senden bir şey istemiyorum niye kendini işe katıyorsun hayret bir şey ya"
"Öylemi Alevcim? Bak Alevcim canım benim kendimi işe katmıyorum farkındaysan az önce şirket patladı. Hani bende ordaydım yaa yani normal olarak o işe katılmam lazım dimi ama."
"Doğru yaa ben seni düşünmedim hiç. Ee ne yapalım yani? Kendi götünü kurtarmaya bak."
Bu dediklerimle bana şaşırarak baktı. Tim bıyık altından gülüyordu. Etrafıma baktım ve her kesin bize baktığını gördüm. Allah kahretsin yaa ben laf yetişdiricem diye her kesin gözü önünde kendimi kaybetmiştim. Yerimde kımırdandım ve altımdaki adamın kısık inilti kaçdı ağzından Kaya bunu duyar duymaz beni kucağından aldı ve maskeli adama yumruk atdı. Benide kucağına aldı. Afallayarak maskeli adama bakıyordum. Başımla hayır yaptım. Çünki helikopter kavgaya uygun deyil.
"Bana bak maskeli kaplumbağa benim olana dokunamassın."
Sözleri bitince Kayaya öfkeli bakışlarımı gönderdim ve hâla kucağındaydım. Time baktım. O da bana bakıyordu.
"Kaya beyi ilk durakta indirelim beyler."
"Niye yaa? Oturuyorduk işte"
"Kaya defol lütfen"
Önümüze çıkan ilk helikopter pistine iniş yaptık ve Kaya istemeye istemeye indi. Yeniden kalkışa geçtiğimizde her kes bana bakıyordu.
"Konuşmak istemiyorum. Mümkünse susun."
Diyip gözlerimi kapatdım.


ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin