Bölüm 10.

3K 24 8
                                    

Belki hiç kimse anlamazdı ama gerçekten ona bir şey olursa kendimi asla affetmezdim onu bu işe ben bulaştırmıştım. Kahrımdan ölürdüm. Vurulduğumun üzerinden 14 gün geçmişti iyileşiyordum. Ben vurulduktan sonra Kaya beni hastaneye getirmişti. Stev küçük sıyrıkla atlatmıştı. Şimdi her ikiside oda da oturup bana bakıyordu. Kayanın bakışlarını çözemiyordum pişmanlık ve suçluluk vardı sanki. Stev'in bakışlarında da aynı şey vardı çok tuhaf iki adam bir birlerinden nefret ediyor ama bakışları aynı. Ama sadece içinden birine benim bakışlarım farklıydı. Kaya'ya içimde bir his vardı ama bu sevgi de nefret de değildi buna eminim. Çözecektim bu hissi ne olduğunu ne yapacağımı. Özlemiştim evet ama özlemden daha kötüsü aldatılmaktı yada aldıtıldığını zannetmek. Evet her şeyi biliyordum ama artık çok sular akmıştı. Kanlarda dökülmüştü. Stev. Stev farklıydı heyecanlanıyordum onu görünce sanki karnımda bir şey kıpır kıpırdı. Bana çok yardımcı olmuştu. Onun hislerini biliyordum arkadaşı Markusla konuşmasına istemeden kulak misafiri olmuştum. Şaşırmamıştım çünki haraketleri belli ediyordu. Ben ikisimede dik dik bakıyordum onlarda benim bakışlarımı anlamaya çalışıyordular. Konuşan Kaya oldu "Alev üzgünüm seni koruyamadım. Vurulan ben olmalıydım. Böyle bir şey olacağını tahmin edemedim."
"Kaya üzgün olma. Sen vurulsaydında bir şey değişmeyecekti. Yine aramızdan biri için hastanede olacaktık. Bu arada beni korumana ihtiyacım yok. Yinede teşekkür ederim." Diyip yüzümü çevirdim. Kaya konuşmak istemediğimi anladı ve odadan çıktı. Stevle baş başa kalmıştık. Yavaşca ayağa kalktı ve yanıma oturdu ilk önce gözlerime baktı hafiften gülümsedi. Bir eliyle yanağımı okşadı. Ben sadece onu izliyordum konuşmuyorduk. Ama gözleri çok şeyi anlatıyordu. Dudaklarıma baktı ve yutkundu. İstemsizce bende dudaklarına baktım ve yutkundum. Sanki bunu bekliyormuş gibi dudaklarıma yapıştı. Şaşırmışdım karşılık veremiyordum. Sonra üzerimdeki şaşkınlığı atdım ve bende öpüşüne yavaşca karşılık verdim. Sanki bunu bekliyormuş gibi öpüşleri sertleşdi. Bu yaşadığımız farklı hissettiriyordu. Amacım kıyaslamak değil ama Kayayla öpüştüğümde daha farklı hissediyordum. Onun dudakları melek tarafından okunan ilah gibiydi sanki. Steve hafifce itdim. Anında yüzüme baktı.
"Özür dilerim Alev şey. Şey ben, ben bir anlık boş bulundum"
Hâla bana yakındı ben bir şey diğemeden kapı çarpıldı. Bizi birileri görmüştü ama kim. İkimizde kapıya baktık sonra şaşkınca Steve baktım. O da bana bakıyordu.
"Stev önemli değil ama şimdi olmaz. Hazır değilim"
Stev anlayışla başını salladı ve bir daha özür dileyerek odadan çıktı. Bana ne oluyordu hiç bir fikrim yoktu. Ama Stevle yaşadığım niye bana huzursuzluk verdi? Niye Kaya aklımdan çıkmıyordu? Artık düşünmekten olayları anlamaktan başım çatlayacak gibi ağrıyordu. Aslında bilmiyorum yeniden başlamaktan korkuyorum. Ben düşüncelere dalmışken Kaya içeri girdi. Öfkeliydi kaşı ve dudağı patlamıştı. "O oruspu çocuğu niye seni öpüyordu? Kim lan o kim? Ben sen yokken ölüyordum. Sen başkasını öpüyorsun şimdi. Seviyorum lan seviyorum seni niye anlamıyorsun? Ne kadar acı çekmem lazım? Bu 2 yılda seni ne kadar aradım neler yaşadım haberin yok." durdu nefes aldı sonra kısık sesle konuştu. "Nefesim kesildi be nefesim. Seni onu öperken görünce senin ne hissetdiyini anladım. Özür dilerim. Özür dilerim özür dilerim." dedi ve sustu. Sakince yüzüne bakıyordum. Bende çok şey yaşamıştım. Uyuşturucu,içki her şey lan her şey bende kötü gün yaşadım. Hâtta günler. Kaya'ya bakıyordum ona bana. "Bak Kaya seni anlıyorum ama bende kötü şeyler yaşadım ve bu yaşadıklarımızı yarıştırıcaz anlamına gelmiyo. Her kesin hayatı kendine kötü zaten. Ama şunu söyleyeyim kimle istersem öpüşür kimle istersem yatarım. Bu seni ilgilendirmez. Ben senin sevgilin deyilim. Ama sen benim sevgilim olduğun zaman dudaklarında başka dudaklar vardı. Bilmiyorum şimdi git lütfen" , "gitmemi'mi istiyorsun? Gidiyimmi yani?", "evet git." Kaya gitdikce bana yakınlaşıyordu. Aniden üstüme eyildi ve elleriyle başımı tutdu ve dudaklarıma yapıştı. Önce ne yapacağımı bilemedim. Ama onun masum öpücükleri gitdikce ateşli bir öpücüye dönüştükce bende elimi boynuna koydum ve saçlarıyla oynayarak öpüşüne karşılık verdim. Sanki bunu bekliyormuş gibi biraz daha hızlı öptü. Dilini kullanmaya başlayınca sanki kalbim yerinden çıkacaktı. Ayyy noluyooo bana kızz ölüyorum sanki bu nee. Amann nolacaksa olsun yaa öpüşelim sevişelim koklaşalım falan. Kaya sakince geri çekildi. Yüzüme baktı bende ona baktım. Sanki döndiyümden beri şimdi ikna oluyordu onun yanında olmama. "Seni çok özlemişim be kadın. Sen bana ne yaptın?" Sanki benimle deyil kendi kendine konuşuyordu. Elimi tutdu ve ufacık öpücük kondurdu. "Bende seni özledim be adam ama bu her şeyi unutmak anlamına gelmiyor. Sevgilide deyiliz. Sadece iş arkadaşı" diyip sırıtdım. Kaya anlamamışdı. "Nasıl yani?" , "bak koçum biz zaten yıllar önce çok hızlı başladık her şeye ama şimdi çok farklı. Artık flörtmü dersin çıkmakmı dersin bilemem ben. Ama yavaştan alıcaz." Bu dediklerimle birlikte kah kaha atdı ben kaşlarımı çatmış yüzüne bakıyordum. "Yavrum ne diyorsun sen? Kafanmı güzel? Çocukmuyuz biz?" Diyince hızla elimi çekip onu itekledim hastane yatağının üzerine çıktım. "Bana bak Kaya bak dalga geçme kendimi bu yatakdan atarım intahar ederim sonra arkamdan kahrolursun. Tamammı?" Kaya beni ciddiye almıyordu kah kaha atıyordu bende daha fazla dayanamadım. Kendimi tam yataktan atıyordum ki seksi puşt beni havada yakaladı. Yüzüne bakdığımda hâla güldüyünü görüyordum. "Yavrum niye atlıyorsun daha yeni amelyatdan çıktın. Ya dikişlerin açılsaydı?" , "Bana ne beeee. Açılsın. Sen bana çıkma teklifi etmiyince ben senin değilim." Diyip kollarının arasından çıktım yatağıma girdim ve üstümü örtdüm. Arkama dönmeden "odadan çık uyumam lazım mümkünse görüşmeyelim." , "Güzelim tamam senin dediyin gibi olsun. Neyi nasıl istersen yapalım." Bu dediklerine sevinmiştim ama zaten kabul etmiyecektim ki. Kız ben sinsiyim sinsiiii niye kabul edeyim sürünsüz azıcık. "Kaya çık dışarı senle hâla sevgili falan olmuyorum. Düşünmem lazım." Kaya "hah" diye ses çıkartıb konuştu "kızım sen demedinmi öyle yapalım diye şimdi noldu?" , "Canım istemedi canım hadi git." Kaya sinirle dışarı çıktı ve kapıyı kapatdı bense ardından ayağa kalktım kah kaha atarak. Bu gün işim çoktu. Bilmesine gerekte yoktu.






Umarım beyenirsiniz♥️

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin