Her kese merhaba. Nasılsınız? Umarım beğenirsiniz. Lütfen yorum atmayı ve küçük yıldıza dokunmayı unutmayın.♥️
Gözüme vuran gün işığıyla rahatsızca yerimde kıpırdandım. O kadar yorgundum ki gözlerimi açamıyordum. Ben kıpırdandıkca bir şey beni sıkıyordu sanki. Yavaşca gözlerimi açtım. Açtığım gibide afallamam aynı anda oldu. Kaya burada yanımda hâtta altını çizerek söylüyorum üstü çıplak ve piçimsi gülümsemeyle bana bakıyordu. Üstü çıplak evet evet çıplak. Kaslı, çıplak, güğüs, sert, pürüssüz ten, çıp- ay ben ne diyorum ya off. Adama böyle öküzün trene baktığı gibi bakarsam o da böyle güler işte.
"Kaya sen niye bana sarılıyorsun? Ne işin var burda?" Kaya önce afalladı. Sonra da konuşmaya başladı. "Güzelim benim sen dün geceyi hatırlamıyormusun? Dün işte sana yavşayan o piçi dövdüm sonra seninle öpüştük sonrada seni güzel ve senin istediyin gibi sert-" elimle ağzını kapattım. "Terbiyesiz, sapık herif. Düzgün konuş. Hem dün yakışıklı çocuk vardı yanımda sen niye geldin. Şu an sen değil o olmalı-" o da benim ona yaptığım gibi yapmadı. Dudaklarını elimle temasını keserek dudaklarıma yapıştı. Sertce öpüyordu. Sanki dediklerimin cezasını dudaklarıma ödetiyordu. Onu ittim. "Kaya sen ne yaptığını zannediyorsun? Tamam seviştik oldu bitti işte. Şimdi git. Ayrıca dün yaptığın gibi bir daha saçma sapan hareketler yapma. Sen benim bir şeyim değilsin. İstediğimle olurum. İstersem yatarım." Gözlerime bakıyordu ama ben ona bakmıyordum sanki sözlerimin doğru olup olmaması gözlerimdeydi. Ama ben ona bakamazdım ki yoksa anlardı. "Bak Alev. Ben seni seviyorum. Seni istiyorum tamammı? Sana benden başka kimse dokunamaz. Seni sevemez. Sevemezsin. Sevemezsin ki. Sen beni seviyorsun. Seviyorsun dimi? Beni seviyorsun." Yüzüme bakıyordu. Bir cevap vermemi bekliyordu. Yalan konuşmamak için sustum. "Alev cevap versene. Neden susuyorsun? Neden yüzüme bakmıyorsun? Sessizlik sevmediğin anlamına gelir Alev. Hadi konuş" konuşmadım. Ayağa kalktım banyoya gitmek için. Önümü kesdi. Avuç içini yanağıma basdırdı. Yüzümü avcuna bastırmamak için kendimi zor tutdum. "Alev bana bak. Yüzüme bak konuş benimle bebeğim. Her kese sus ama bana konuş. Susma. Alev susma" sonlara doğru sesi yükselmişti. Kafamı kaldırdım gözlerine bakmadan sadece yanaklarına, çenesine falan odaklandım. Gözlerindeki duyguları görürsem yapamazdım. Ben yapmasam o bana yapacaktı. Yapmalıydım. Benim yaptığım bizi öldürmez. Ama o yaparsa bizi öldürür. "Ne dememi bekliyorsun? Seviştik diye boynuna atlamamımı? Dün senin yerinde başkası olsa onunlada sevişirdim. Sana özel değil ki." Durduramadım kendimi gözlerine baktım. Beyaz yerler kırmızıydı. Gözlerinde hayal kırıklığı vardı. Öfke vardı. Kırmıştım onu. Sevdiğim adamı bir oruspu çocuğu için kırmıştım. Özlediğim sıcaklığı kendini soğukluğa bırakmıştı. "Tamam Alev ben anladım seni. Doğru. Doğru diyorsun ben gideyim. Özür dilerim. Bu günden sonra karşına çıkmamaya çalışıcam. Yanlış anlama seni sevmekten vazgeçmedim. Bu asla olmaz."
"Tamam Kaya bey. Özrünüzü kabul etdim. Gidin lütfen."
"Beymi? Abartma Alev ne beyi?"
"Duydunuz. Aramızda mesafe olursa iyi olur. Patron çalışan ilişkimizi korumalıyız sayın Kavas."
Kaya bir kez daha sarsıldı. Beklemiyordu. Yaptığımı şimdi anladı. Gözlerinde gördüm o farkındalığı.
"Alev ne yaptın?"
Benden duymak istiyordu. Hâla benden duymak istiyordu. "Sayın Kavas babanızdan size ne kalmışsa hepsi artık Avan holding adı altında çalışacak. Size kalan sadece ve sadece kendi yaptıklarınız. Diğer tüm mal varlığınız artık Avanlara yani bana ait."
"Alev saçmalama istersen. Bunu nasıl yaptın? Hangi ara yaptın bunu? Bana nasıl yaptın bunu?"
"Kavas yer altında digerleri gibi patronun olarak görseydin yapmazdım. Ama üzgünüm şu an tek patron kaldı o da ben. Kavasların mirasının yüzde 65i benim. O yüzden sen benim çalışanım konumuna düştün."
Kaya birden gülmeye başladı hatta kah kaha atdı. Sonra sıkıca bana sarıldı. Ayy yazık acıdan delirdi galiba. Acaba çokmu üstüne gittim yaa? Ama yooo ne yaptım ki? Sonuçta hâla yaşıyor.
"Güzelim benim. Sen isteseydin verirdim ki ben. Sen iste canımı vereyim. Miras sorun olmaz ki. Ayrıca beni o miras elimden gidince gücsüzleşdiğimi düşünmen minnacık pıtırcık kalbimi kırdı. Unutmuş gibisin beni ama bak güzel oldu çalışan patron fantazisi yaparız" diyerek yüzüme baktı. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bu iyice azmıştı. Beyni malum yeriyle yer değiştirdi galiba.
"Terbiyesiz, sapık, küstah, azgın köpek. Benimi kandırdın sen? Ne yani şimdi sen kızmadınmı? O miras için neler yaptığını biliyorum. Şimdi niye gülüyorsun? Delirdin galiba" bir kez daha kah kaha atdı sonra belimden tutarak beni kendisine çekerek yüzümüzü yakınlaştırdı. Ayy durun durun niye sıcak oldu ki burası. Çok sıcak be. Çıplak olsakda sıc- neeee ben çıplağım unutmuşum onu. O kadar şeyi memelerim sallana sallanamı konuştum ben şimdi? Allahım rezillik. Diger insanların 10 yılda yaptığı rezilliği ben 1 saatte yaptım. Of of. "Kaya bırak beni."
"Hani Kavasdı? Şimdi Kayamı olduk bebeğim?"
Haklı. Adam haklı. Hay ben ağzıma sıçayım ya. Niye etkilendin ki şimdi sen benim ahlaksız kalbim. Hafifce ittirdim o da çekildi. Allah razı olsun yaa her yerimden ıslak ıslak sular akıt sonra çekil. Ağzına sıçtığımın herifi.
"Bak biz eski sevgiliyiz. Bana istediğin gibi dokunma. Dün oldu bitti. Tekrarlanmıyacak."
Elini saçlarıma götürüb parmağına doladı. Sonra yine o piç gülümsemeyi dudaklarında yer verdi. Hafiften yüzüme eğilerek konuşmaya başladı.
"Benim bebeğim. Güzel bebeğim. Karşımdasın. Yanımdasın. Çıplaksın. Dün geceden bıraktığım izler göğüslerinden bana bakıyor. Biraz daha böyle durursan sence dün gece kaç defa yaşanır?"
Haklılık payıyla diyecek bir şey bulamadım. Uzaklaşarak "ağzına sıçarım puşt" diyerek banyoya koştum. İçeri girer girmez kapıyı kitledim. Öküzün içerden kah kaha sesi geliyordu. Sikicem ama ya güzelde gülüyor pezevenk. Üzerimi değiştirdim heyacınımı bir kenara bırakarak. Banyonun kapısını yavaşca açtım. Odaya girdiğimde hiç kimse yoktu. İçeride dolaşmaya başladım. Yatakta tek bir papatya vardı ve yanında da not. Önce notu aldım. Papatya zaten kokmazdı. Çünkü papatyalar ölünce güzel kokuyorlar. Kaya bana not bırakmıştı. Açıp okudum hâtta defalarca ama anlamadım. Belkide anlamak istemedim. Bilmiyorum. Bazen ben kendimi anlamıyorum ki. Notta "Benim güzelim, bebeğim özür dilerim. Seni çok Seviyorum. Umarım papatya hiç bir zaman solmaz. Ben kokusunu merak etmiyorum." Notu katlayıp cebime koydum ve papatya ya uzandım. Çok güzel bir papatyaydı. Tekti ama öyle bir görünümü vardı ki sanki papatya bahçesindeki tüm papatyalar bir aradaydı. Sanki yalnız değildi yanındaydı diğerleri. Nereye gittiğini bilmiyordum. Tahmin ediyordum ama düşündüğümü yapsaydı onu affetmek için uydurduğum sebepleri şimdi yapmazdım. Ama ben izin vermezdim bu sefer değil. Bu sefer ayrılmak yoktu. Ben aptal kadın değilim. Her şeyin farkındayım. Kayayı bu sefer yalnız bırakmayacaktım. Süründüre bilirim ama bırakmam. Önce çantamın içindeki küçük kameraları çıkardım. İlk önce odasına yerleştirdim. Sonra ofisin diğer yerlerine. Bunu ikimizin iyiliği için yaptım. Kayanın evine zaten kameraları Kartal ve Tim yerleştirmişti gece. Kaya hakkında delil toplayıb tehtit için değil. Aslında yapa bilirdim süründürmek için ama ben ona kıyamazdım ki, seviyorum şerefsizi. Tamam bir birimizi patlatacak olmamız ya da ölümün eşiyinden dönmelerimiz vardır ama zaten onlarda ilişkinin tuzu biberi dimi?Kendi kendime düşünerek ofisten çoktan çıkmıştım. Arabam zaten burdaydı. Şimdi gidelim bakalım bizimkiler ne yapıyor. Yarım saatlik yol bittikten sonra eve gelmiştim. Her zamanki gibi yakışıklı korumalarım buradaydılar. Arabadan çıkıp anahtarı yakışıklı korumama attım. Hava da tutarak bana baktı. Bende göz kırptım. Önce şaşırdı, sonra afalladı en sonundan utanarak başını eğdi. Duygu deyişimleri çok hızlı olmuştu. Gülerek arkamı döndüğüm zaman evin kapısında bana çatık kaşlarla bakan 2 adam vardı. Evet evet doğru bildiniz. Kartal ve Tim. Şirince gülümseyerek yanlarına gittim. "Mer-" sözümü tamamlamadan Tim sözümü kesdi. "Neredeydin? Akşam nerde kaldın? Niye haber vermedin?" , sonra sözü Kartal devraldı "dün o kadar adam öldürüp nereye kayboldun? Allahtan sendeki çipten kalp atışlarını duya biliyorduk. Gerçi bir ara çok hızlı attı ama neyse" son cümlesinde hem utandım hem de şaşırdım. Demek bütün gece kalp atışlarımı dinlemişler. Söylediklerine hiç bir şey demedim içeri geçtim kafamı omzumdan onlara dönerek "kızlar nerede?" Dedim. Kartal ve Tim bir birlerine baktılar. Kartal "Si benim odam da dedi." Tim elini boynuna atıp kaşıyarak "Çiçek de benim odam da dedi" gözüme bakmıyordu ikiside. Yönümü yavaşca onlara döndüm. Elimi kaldırıp ikisinide sessiz yanıma çağırdım. Elleri önlerinde yaramazlık yapan küçük çocuklar gibi karşımda durdular. "Şimdi size tek bir soru sorucam ve bana doğru cevap vereceksiniz.!" sert sesimle ikiside hızlı hızlı kafasıyla onayladılar. "Güzeeel. Şimdi söyleyin bakalım kızlara dokundunuzmu?" Anında ikiside kafasını kaldırdı. Aynı anda "hayır" dediler. Sonra bundan rahatsız olup bir birlerine baktılar. Sanki 5 yaşındakı çocuklardı gözlerimi devirdim ve arkamı döndüm. Koşarak odama çıktım. Kayanın ofisinde duş almıştım ama yinede duşa girdim. Güzelce yıkandıktan sonra odaya geçip üzerime bir şeyler giydim. Aşağıdan sesler geliyordu. Saçlarımı toplamak istedim ama tokamı banyoda unutmuştum. Oflayarak banyoya döndüm kapıyı yeni açmıştım ki silah sesi ve bir çığlık etrafa yayıldı. Koşarak aşağı indim. O kadar korkmuştum ki kalbim ağzımda atıyordu. Kapının önüne geldiklerimle içimi önce korku sonra öfke sardı. Etraf kan olmuştu. Ben artık kandan korkmuyordum ama bu kan tanıdıkdı. Yerdeki kandan bakışlarımı ayıran önümde duran beden oldu. Başımı hızla kaldırdım. O buradaydı. Karşımdaydı. İyileşmişti. Stev buradaydı. Gözlerinde ölüm vardı. Gözlerinde intikam vardı. Birden sesini duydum "Hoşgeldin demiyecekmisin Anka kuşum?". O artık beni tanımıyordu. Benim gözlerimde de ölüm vardı. Benim gözlerimde her gün binlerce insan katlediliyordu. Ama öğrenecekti. Beni,alevlerin sardığı bir kadını hafife almak neymiş öğrenecekti.
Lütfen beyenip ve yorum yapmayı unutmayın.♥️
Oy sınırı 50 yorum, 100 beğeni♥️
Sizce şimdi Alev ne yapacak?
Peki Kaya ne demek istedi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIPLAK...! 18+🔥
Romance18+ bir kitab. İçerisinde cinsel içerikli metinler var.!⚡️ İçerisinde cinsellikle bağlı fotoğraflar ve küçük videolar var. Karakterler: Alev Avan (23) Kaya Kavas (26) Tesadüfen karşılaşdığın bir insan tüm ömrün ola bilirmi? İki insanın tesadü...