Bölüm 5.

1.1K 13 4
                                    

Bu bölüm kısa ama baştan sona kadar 18+ sahneler var. Lütfen yaşı tutmayanlar bu bölümü keçsin.



Beni baştan çıkaran yakışıklıyla ilgileniyordum. Boynuma yaklaşıp ilk önce kokladı. Sonra hafif dudaklarını bastırdı. Haraketleri tahrik ediyordu. Tam dudaklarımdan öpecekti ki güçlü bir kol beni kendisine çekti ve o esnada kırılan kemik sesini duydum. İşte bu biliyordum zaten bana baktığını. Ne kadar ileri gideceğimi bekliyordu anlaşılan.
Kaya sözümü dinlememişti. Peşimden gelmişti salak herif. Hâla yerde yatan çocuğu dövüyordu. Hiç oralı olmadım kızlara bakarak dışarıyı işaret ettim. Arkama bakmadan çıkışa doğru yürüdüm. Arkamdan Kayanın geldiyini biliyordum. Birden kolumdan tutarak beni kendisine çekti ve dudaklarıma yakınlaştı. İlk önce karşılık vermedim itdirdim ama alçak çok güzel ve tahrik edici öpüyordu. Karşılık verdim. Ben onun üst dudağını emerken o benim alt dudağıma yönelmişti. Beni kucağına aldı. Sertliğini hissedince inledim. İşte bu onun sabrının son sınırlarıydı. Beni bir yere yatırdı. Belim sert bir şeyin üzerindeydi. Gözlerimi hafif açtım bir ofisde masanın üzerinde olduğumu gördüm.
"Alev çok güzelsin. Seni hissetmek istiyorum."
"Yap o zaman konuşma" dedim.
Kaya üzerime eğilerek ilk önce boynumdan öptü. Sonra göğüslerime indi. Elbisem vücuduğumu sardığı için zor oluyordu ve dayanamadan elbisemi yırtdı. Bende onun vücudumdakı hakimiyetine izin verdim. Önce sağ göğsümü öptü yaladı. Diğerini eliyle sıkıyordu. Birden göğüs ucumu ısırmasıyla "ahhh" diye yüksek sesle inledim.
"Alev. Alevim beni yakıyorsun" cevap vermedim. Kafasını aşağı doğru itdim. Ne istediyimi anladı. Kadınlığıma ilk önce elini yasladı. Islak kadınlığım onu daha da vahşi yapmıştı. Kilotumu yırtıp ağzını tam o noktaya bastırdı.
"Ahhh Kaya hadii lütfen" elim saçlarındaydı daha çok kendime bastırıyordum. Dilini vajinamın içine soktu. Ağzımdan bir çığlık kaçtı. Sonra ağzıyla klitorisimi sıkıştırıp 2 parmağını içime itdi.
"Ahhh ahh Kaya hadi hadi devam et lütfen daha hızlı" deli gibi inliyordum.
"Alev bana ne istediyini söyle bebeğim"
"Beni boşaltmanı ve içime girmeni istiyorum."
Kaya biraz daha parmaklarını hızlandırdı. Artık son noktadaydım. Ama hızını yavaşlatdı. Artık çıldıracaktım. Ona baktım iki bacağımın arasında çok güzel görünüyordu. Bana ne istediğimi sorarcasına bakıyordu.
"Kaya seni istiyorum" dedim. Bu söylediğimden memnun olarak. İçimdeki parmakları dahada hızlandı.
"Hadi bebeğim suyunu içmek istiyorum. Bana gel" demesi ardından titreyerek çığlık çığlığa boşaldım. Kaya tüm sularımı emerek içti. Sonra yavaşça doğrulub pantalonunu ve gömleğini çıkardı. Bende onu izliyordum. Ona bakarak orta parmağımı ağzıma sokub inledim. Kalkıp onun tadına bakmak istediğimde beni geri uzandırdı. Sonra etrafımda dönerek erkekliğini okşaya okşaya kafam tarafta durdu. Ne istediğini anlamıştım. Başımı biraz daha masadan aşağı saldı artık vücudum masadaydı ama başım aşağı sallanıyordu. Ağzıma ters şekilde girmek istiyordu. Ağzımı açdım ve penisini ağzıma soktu.
"Ahh em onu bebeğim. Seni istiyor" ben de onun dediklerini yapıyordum. Boğazım onun gözleri önünde olduğu için penisinin boğazımın içinde nasıl haraket etdiyini görüyordu. Artık gözlerimden zevk yaşları akıyordu.
"Ahh Alev siktir. Ağzın, boğazın çok güzel bebeğim. Beni kavrıyorsun" Kayanın iniltileri yeniden ıslatmıştı beni. Elimle kadınlığımı okşamak istiyordum ama izin vermedi. Onun yerine ağzını hissetdim. Ve bu hareketiyle penisi biraz daha hızlanmıştı ağzımda ve biraz daha boğazıma itmişti. Artık bende inliyordum. Parmaklarını yine içime itdi. Artık boşalacaktı ağzımdan çıkmak istedi ama müsade etmedim elimi poposuna koyarak büraz daha onu kendime itdim. "Ahh Alev boşalıcam bırak" bırakmadım ve daha hızlı emmeye başladım. Artık bende boşalacaktım. Biraz daha devam etdiyi zaman ikimizde aynı zamanda boşaldık. Benim sularım onun ağzına aktı. Onun menileride benim ağzıma. Erkekliğini ağzımdan çıkardığı zaman menileri ağzımın kenarından akarak gözüme ve alnıma ince bir çizik gibi ulaştı. Kaya kafamı kaldırdı ve beni kucağına aldı.
"Alev seni seviyorum ve seni hâla istiyorum. Anlaşılan hâla burdaydık.
"İstiyorsan al o zaman Kaya" beni hızla ofisdeki koltuğun koluna uzandırdı ve içime girdi.
"Ahh Kaya"
"Alev çok sıcaksın"
"Devam et daha hızlı hadi" Kaya biraz daha hızlandı. Hem sikiyordu hemde eliyle klitorisimi okşuyordu. İki taraftan aldığım zevkle artık çığlık atıyordum. Sonra içimden çıktı ve beni çevirdi. Artık dog pozisyonundaydıq. Ve içime girdi hızlı şekilde. Popoma indirdiyi sert tokatlarla daha da azdırıyordu beni. Bu şekilde devam etdik. Sabaha kadar her pozisyonda hem seviştik hem de seks yaptık. Bu gün mutluydum. Evet onun kollarında olduğum için. Evet defalarca onun olduğum için. Onu seviyorum çok seviyorum. Artık bundan sonra emindim ne yaparsam yapıyım bizim birlikte olmamız içinde bir yol arayacaktım. Vücudum o kadar yorgundu ki Kaya beni kucağında yatağa yatırdı. Hâla çıplaktım. Başımı göğsüne koydum. Kokusu çok güzeldi. Kendimi uykunun kollarına bırakmadan önce son duyduğum "tenin benim için bir yangın yeri ama beni mahvetmek , yakmak yerine bana hayat veriyor güzel anka kuşum. Seni Seviyorum Alev seni çok seviyorum. Ve özür dilerim". Niye özür dilediğini anlamadım, bilmiyorum belkide anlamak istemedim. Sonra kendimi karanlığın kollarına bıraktım.




Fikirlerinizi yazmayı ve oylamayı unutmayın lütfen♥️

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin