Çıplak 2ci kitap~Çıplak Hayatlar. Bölüm 1.

2.3K 20 18
                                    

Yeni sezona hoş geldiniz♥️ Bundan sonraki bölümler Çıplak kitapının 2cisi Çıplak hayatlar olarak geçiyor. Sozun finali erken oldu. Ama final çok geç olucak😁 Kitap'da bildiyiniz gibi kapalı kalan konular var onlar açılacak. Açıldıkca daha heyecanlı bir evrene geçiş yapıcaz sizinle😍 Umarım beyenirsiniz🫠 Sizleri çok seviyorum♥️
İnstagram: @ciplakkitapofficial takip ederseniz sevinirim♥️ Birlikte kitapı yorumlarız♥️







Yazar anlatımı...

Hayat kendi ayakları üstünde durmak için çabalayan kadınlara çok zordur. Bunu öğreniyorduk... O olaydan sonra hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı. İhanetlerin, yalanların içerisinde yaşamayı öğrenmeyecekti. Dünyayı deyiştirecekti. O olaydan 1 yıl 1 ay 10 gün geçmişti. Hâla dün gibi hatırlanıyordu. Masanın yeni lideri A 08.10.2023 yılında öldürülmüştü. Güvendiyi insanlar ona ihanet etmiş, sırtından bıçaklamışlardı. Ama bir şeyi unutuyordular. Onuda zaten öğreneceksiniz..

Ben. Ben A. Yeni ismimle anka kuşu. Benim doğum yılım 08.10.2023. Beni öldürmeye çalıştılar. Başardılar. Öğreneceksiniz yaptıklarını her şeyi öğreneceksiniz. İntikamını çok acı bir şekilde alıcam. Karşımda durmaya cesareti olanı da o cesaretinde boğub ölüsünü aleve vericem.

1 yıl 1 ay 10 gün. Çok şey yaşadım. Çok. Olay gününü anlatmak istemiyorum. Sadece son anda kurtulduğumu bilin. Arabadan son anda atlamasaydım şu an ölmüş olacaktım. Araba uçuruma doğru gidiyordu, bomba zaten patlayacaktı. Son bir adımlık yolda kapıyı açıb kendimi dışarı atdım. O kadar sert bir düşüş yaptım ki başımı çarptım. 2 ay 15 gün komada kaldım. Ne tuhaf dimi? Devrim yaratacaktım. Ama kendi devrimim oldu. İçimde kalan son masum kızıda o gece o uçurumun kenarında kaybetdim. Beni kim kurtardı bilmiyorum. Sadece uyandığımda bir evdeydim. Hiç kimse yoktu. Sadece baş ucumda geceyi, yıldızları simgeleyen bir kolye vardı. O günden şimdiye kadar asla o kolyeni çıkartmadım. Beni kurtaran kimse bana hediye bırakmamıştı bunu. Bana işaret bırakmıştı. Onu bulacaktım. Kaybolan zamanımı ona soracaktım.

Şimdi nerdeyim diye merak ediyorsunuz biliyorum. Ülkede değilim. Ama birazdan ülkeni bir birine katacaktım. Canlı canlı izliyordum. Tim benim için ülkeye gitmişti. Tüm masa üyelerinin evlerini aynı anda patlatmam için bomba yerleştirmişdi. Gidişim bombayla oldu evet dönüşümde bomba gibi olmalıydı. Her kesden intikam alacaktım. İçimde tek bir his vardı. İntikam. Şimdi siz Kayayı merak ediyorsunuz. Evet özledim deli gibi özledim ona son dokunuşum olacağını bilseydim daha sıkı sarılırdım. Bilmiyorum intikam hissim belkide Kayadan uzak kaldım diye daha da çok. Giden zamanlara acıyordum. Kalbim acıyordu. Çok zor be çok zor. Geçenlerde magazinde röportajını izledim. Mutluydu. Ben de sadece o güldükce izledim. Gülüşünü, konuşmasını. Aklıma bir kez daha kazıdım. Beni özlememişti. Hemde hiç. Ben bu kadar zamanda onu özlerken o keyif çekiyordu. Sevgi aşk yalanmı arkadaşlar? Biz niye böyle olduk? İlk başlarda böyle değildi ki? Neden şimdi bana bu kadar acı veriyordu. Şimdi şu an onu düşünmemeliyim dimi? Yapacak işler var.
"Anka kuşu.!?"
"Efendim Tim?"
"10 dakikadır seni çağırıyorum iyimisin?"
"Evet."
"Tamam. Bombalar yerleştirildi. Şimdiyse Kartal arabaları halledecek. Bütün evlerine arabalarına hepsine yerleştirdik."
"Tamam. Başka bir şey?"
"Bir şey var. Kayanın hiç bir mal varlığına bomba yerleştiremedik sadece 2 evine."
Sinirlenmiştim. Neden yaa neden? Off gerizekalılar.
"Siz gerizekalımısınız? Neden o zaman bu işi yapıyorsunuz? Tamam neyse çıkın şimdi 1 dakika içinde patlatıcam."
"Nee 1 dakikamı?"
"Evet hadi zaman başladı." diyip koltuğa oturdum. 1 dakika sonra. Sadece 1 dakika. Hayatlarından 1 yıl 1 ay 10 gün çıkmıştım. Ama 1 dakikaya geri dönecektim. Saatime baktım artık dönme zamanıydı. Döndüğümü bileceklerdi ama emin olamayacaklardı. Tabletimi açtım nerelerde bomba varsa hepsinin görüntüsü önümdeydi. Sadece tek tuşla bütün ülke beni bilecekti. Ülke değil dünya. Ben bir ülkeyle sınırlı kalamayacak kadar yayılmıştım. Son 1 saniye ve düğmeye basdım. Bombaların hepsi aynı anda patladı. Ekranda görüntü uzaklaştı ve en tepeden yangınları gösterdi. Patlayan yerlerin hepsinin önünde alevden kocaman A harfi vardı. Yanında da anka kuşu resmi. Çok güzel manzaraydı çok. Bu onlara yeterdi. Tabi ki şimdilik.





Nabersiniz anka kuşlarım benim? Biraz bölüm kısa oldu ama diğer bölüm uzun olucak♥️ Sezon finalinde Alevi öldü sandınız. Ama Alev zaten sezon finalinde doğdu. Şimdi karşınızda çok farklı ama bir o kadarda libidosu yüksek Alev göreceksiniz.)))) Umarım seversiniz. Bu arada lütfen küçük yıldıza dokunun. Bu kitabı bir kadın yazıyor. Biraz smut bir kitap olduğu için gizliden okuyan ve yorum yapmayan arkadaşlar var. Lütfen bana fikirlerini söyleyin.♥️

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin