Bölüm 9.

1.2K 13 9
                                    



Merhabalar nasılsını?♥️ bölüm gecikti kusura bakmayın. Ama bu bölüm birazcık kısa🥹 inanın bu hafta çok ama çok işim vardı. Diğer bölümde telafi edeceğim😍 lütfen beyenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Medya: Alev ve Kaya🔥






Hayatım karmaşaydı. Şimdi de eski dostum olan sonradan bana aşık olup şimdilerde de düşmanım olan Stevle eve doğru gidiyorduk. Sonumuz mezarda,hapisde ya da hastanede bitmezse iyidir. Evdekilerin tepkilerini tahmin ediyorum. Yalnızca Kayayı tahmin edemiyorum. Her an bir bok yapa bilir. Kendisi sinirli tip. Acaba ben onun neyini sevdim. Çok garip bu aşk. Düşüncelerimden duran arabayla sıyrıldım. İşte kıyamete doğru gidiyoruz. Stev kapıyı açıp inmem için elini uzattı. Göz devirip eline şaplak atarak arabadan indim. Bu hareketimle kah kaha attı. At ağızlı herif her boka gülüyor. Büyücü yengeler gibi ağzımıza sıçıp sıçıp pişkinlik yapıyor. Korumaların hepsi silah çekmişti.
"Pişt kız Alev baksana bi. Bu korumalar niye yakışıklı?" söyledikleriyle şaşırarak arkamı döndüm. Bana bakmıyor korumaları bir bir süzüyordum.
"Sen gaymisin? Yanlış anlama karşı değilim ama ne bileyim haberim yoktu"
"Saçmalama be gay olsam seni neden isteyeyim?" diyip arsızca göz kırptı. Elimi yumruk yaparak üstüne gidince arkaya doğru gitmeye başladı.
"Bana bak gay olmayan ama sinyallerini yakan eski arkadaşdan dönme şimdilerde puşt olan herif. Seni öyle bir döverim ki kimse seni elimden alamaz. Sana bir ben çarparım birde duvarlar. İçeri geçince ölmek istemiyorsan böyle konuşma. Salak" diyerek arkamı döndüm. Söylediklerimden ilk cümleme takıldığını biliyordum. Bana ne canım kendisi kaşındı. Yanımdaki hareketlilikle yüzümü döndüm gelmişti başımın belası ama öyle gelmişti ki gülmemek için dudaklarımı ısırıyordum. Resmen ellerini önünde  kavuşturmuş başı dik ve bana gözlerini süzerek trip atıyordu. Allahımm düşmanlarım da çocuk gibi. Başımı iki yana sallayarak kapının önüne geldim. Ben kapıya vurmadan kapı açılmıştı. Karşımda her kesi bekliyordum ama elinde baltayla duran Kayayı beklemiyordum. Stevde benim gibi şaşırdı. Sonra hızlıca şaşkınlığını atıp arkama saklandı. Bu hareketine ben ve Kaya şaşırdı ama korumalar gülmemek için zor duruyordu. Yavaşca
kafamı steve döndürüp sen adam olmazsın bakışı attım. O da bana cükümü kese bilir ne adamlığı bakışı attı. Evet aynen öyle bir bakıştı.
"Bakışmanız bittiyse aşkım seni kenara alalım. Zira benim bir doğrama işim olacak"
"Kaya arkadaşım ne doğraması? Sen kasapmıydın canım?"
"Sus lan pezeveng seni doğramam için kasap olmama gerek yok"
"Aaaa alınıyorum ama her geldiğimde ne bu şiddet bu celal ya? Beyaz bayrağımla gelecektim ama bulamadığım için iç çamaşırımı beyaz giydim. Göstereyimmi?" Kaya o kadaş şaşırdı ki gözleriyle birlikte dudaklarıda aralandı. Dudaklarına bakıyordum evet bu ortamda onu istiyordum. Kayanın gözleri bana dönünce hızla kafamı steve çevirdim ve ona gerçekten bunu yaptınmı bakışı attım o da bana tabii kii yaptım bakışı atarak hızla koşup içeri geçti. Kaya bana baktığı için şu an onu takmıyordu.
"Ne bakıyorsun? Git de ofisde sarıldığın sevgiline bak."
"Alev sende gerçek olmadığını biliyorsun balım"
"Evet biliyorum ama bu başkasına sarılmadığın anlamına gelmiyor. Sen beni gerçekten salakca kandırmaya çalıştın. Bıktım." diyip hızlıca yanından geçerek içeri girdim. İçeride bir koşuşturmaca vardı. Salına geçtiğimde gördüyüm manzarayla kah kaha attım. Stev kaçıyordu Tim onu kovalıyordu, Çiçek timi, Kartalda hepsini. Si'de masanın üzerine çıkıp elinde kovboylar gibi ip sallıyordu. Galiba stevi o iple yakalıyacaktı. Birden ipi atınca ip Kartalın başından keçerek boğazında sabitli kaldı. Bu hareketle evde her kes durup onları izliyordu sırıtarak. İşin komik tarafı şu an Stev,Tim ve Çiçek aynı koltukta oturup film izliyorlarmış gibi dikkatle bakıyorlardı. Birazdan da yorum yaparlarsa şaşırmam. Birden kolumdan çekilmemle salondan çıkartıldım. Kaya beni odama doğru götürüyordu.
"Kaya bırak kolumu. Yoksa o parmaklarını teker teker kırarım"
"Sen gel konuşalım sonra neremi istersen kırarsın" göz devirip odadan içeri girdim. Kaya içeri geçer geçmez beni duvarla kendi arasına sıkıştırıp dudaklarıma yapıştı. Önce hafifce emiyordu ben karşılık verince artık özlemle birlikte yırtıcı bir istekte eklenmişti öpüşlerine. Dudakları boynuma inince başımı yana yatırdım. Emip ısırıyordu. İzi kalacaktı ama sorun değildi. Onun izlerini seviyordum. Dudakları aşağı inince göğsümü açığa çıkardı ve göğüs uçlarıma hafifce öpücük kondurup sonra emmeye başladı. Emdikce ağzından çıkan sesler beni ıslandırmıştı. Bacaklarımı bir birine bastırdığımda Kaya hissetmiş gibi izin vermedi.
"Immm tadın çok güzel. Islandınmı bebeğim? Rahatlatıyımmı seni? Hıım?" diyip göğsümü yeniden emdi ama bu sefer çok yavaştı. Başımla onu onayladım.
"Hayır bal. Konuş benimle. İstediğini söyle. Sana ne yapmamı istediğini söyle"
"Ahh kaya istiyorum tamamı? Evet ıslandım. Seni istiyorum içimde" bu dediklerimle gözleri parladı. Bir elini pantalonumun içini sokarak vajinamı avuçladı. İlk önce parmağıyla klitorsime baskı yaptı. Bu baskıyla yüksek sesde inledim. İnlememle dudağıma yapıştı.
"Güzel sesini benden başka kimse duymayacak kızım. Yoksa sana cezalar veririm. Bunu istemezsin dimi bal kızım?" bu ses tonuyla ne dese kabülümdü. Başımla onayladım onu. Dudağının kenarı kıvrıldı. Piç yakışıklıydı ve bunu biliyordu. Parmağı vajinamda gezinmeye başladı.
"Offf kızımmm sen çok ıslanmışsın. Çok kaykansın. Jöle gibisin ama kaykan jöleü. Sıcacık bir deliğin var. Parmağımı içine çekiyor. Beni istiyor. Ama aletimimi dilimimi sen karar ver" diyip göğsümü yeniden emdi. Kafasını biraz daha kendime bastırdım. Sonra ellerimi omzuna koyarak aşağı ittim. İkimizinde rahatlamaya ihtiyacı vardı.











Evettttt bölüm kısa kusura bakmayın♥️

Sizce ne olacak? Tahmininiz varmı?

Diğer bölümde görüşmek üzere♥️



_____________________________________
ARKADAŞLAR MERHABA NASILSINIZ? BÖLÜMLER GECİKİYOR(( KUSURA BAKMAYIN. ÇOCUKLARDA BENDE HASTAYIZ BİRAZ TOPARLANMAM LAZIM. BENİ 1 HAFTA 10 GÜN İDARE EDİN. SİZ BOLCA YORUM ATIN BEN GELENE KADAR♥️♥️
_____________________________________





♥️

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin