Bölüm 6.

6.2K 29 4
                                    

2 yıl sonra.........

Aşk her şeyi affedermi yoksa zaman her şeyin ilacımı? İnsanların her zaman ikilemde kaldığı gerçek bu zaten bakarsın her ikiside aynı anlam verir ama çok farklı şeylerdir. Aşk aşk aşk bazen insan aşık olduğu için affeder, bazense insan zamana bırakır zaman acıları hafifletip insanı alıştırır. İşte her şey bitdi derken kırıldığın, kanadığın, düşdüyün yerden yeniden kalkarsın. Hiç kimsenin ummadığı anda, kimsenin aklına gelmediyi bir günde. Bir anka kuşu misali küllerinden doğarsın. Aşk zaten yanmak ve yakmak değilmi?

Bir kız vardı sevgilisini terk eden istemesede yapmak zorunda olan çünki aldatılmıştı, kırılmıştı, gururuyla oynanmıştı. O her şeyi aşk zannediyordu aşkın getirdiyi cinsel istek zannediyordu ama öyle değilmiş. Sevdiyi adam belkide cinsel isteklerini aşk zannetdi onu deli gibi seven kızıda kandırdı.

Alev ülkesine geri döndü. 2 yıl önce kaçar gibi gitdiği ülkesine geri dönmüştü. Ama şimdi çok farklıydı. Kendi ayakları üstünde duran çok güclü bir iş kadını olmuşdu. Şirketleri, araba galerileri, hastaneleri, restoranları, gece klubları vardı. Bir zamanlar terk etdiği adamdan daha zengindi şimdi. Gücüyle, varlığıyla sadece yer üstünü değil yer altınıda hizaya getirmişti. Alev artık yer üstünde çok başarılı bir iş kadını yer altında ise çok başarılı ve çok güclü bir mafya olmuştu. İstanbulda dahil çok ülkede sözü geçer ve sevilirdi. Adaletini ve kanunlarını hiç kimse sorgulayamazdı. Yer üstü ve yet altı onu Alev Avan olarak biliyordu. Kimliyini gizlemiyordu. Korkmuyordu.

Kaya Kavas anlatımından.......
Alev gideli 2 yıl olmuştu. Artık döneceğinden emin değildim. 2 yılın her günü zehir oldu her taşın altına baktırdım haber alamadım. Sanki yer yarıldı içine girdi. O gitdi ben bitdim. Hayatdan tad alamadım. Kendime kabul etdirmek zamanımı aldı ama ben Alev Avana çok tutulmuşum, aşık olmuşum. Şimdiyse adamlarım Alevin döndüğünü hatda bana ait bir otelin lobisinde yemek yerken görmüşler. Ne yapacağımı bilmiyorum kendimi nasıl affetdireceğimi, nasıl konuşacağımı hiç bir şeyi bilmiyorum. 2 yıl neredeydi, kiminleydi, ne yapıyordu hiç bir şey bilmiyorum. Çok merak ediyorum. Hayatında biri varmı, beni unutdumu diğe çok korkuyorum. Şimdiyse Alevin yanına gitmek için yoldayım. Alev Avan seni çok seviyorum yıllar benden sevgini azaltmadı, seni silmedi. Yıllar bende fazlasıyla sevgini çoğaltdı ve bendeki sen her gün tüm hücrelerime her bir zerreme kazındın. Ben artık sen olmuşum sarışın güzel gözlü kadın. Ruhum senin için yaşıyor, kalbim senin için atıyor.
Artık karşılaşmalıyız Alev Avan artık bu 2 yılın açdığı boşluğu doldurmalıyız.

İyi günler nasılsınız? Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Kısa oldu biraz biliyorum ama diğer bölümlerde bu açığı kapatıcam söz veriyorum size❤️

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin