Arkadaşlar merhaba bölüm kısa olduğu için devamını yazmak kararı aldım. İyi okumalar dilerim🙂🥰
Alev Avan anlatımından...
Her şey aynıydı. Değişen bendim. O kadar kırılmıştım ki artık güvenemiyordum. Kaya ah kaya her şey farklı ola bilirdi. Aptal. Kendimi Bihter Ziyagil gibi hissediyorum. Ama ben canımı almayacaktım. Canını da almayacaktım. Onu yaşarken yaşadığı gün sayısı kadar öldürecektim. Bana beni sevdiğini inandırmıştı. Yaşadığımız geceleri, bir birine karışan terlerimiz. Çok özlüyordum. Kayadan sonra kimseyle olmamıştım. Ona çok açtım. Onu istiyordum. Bazı geceler onu düşünüb kendimi tatmin ediyordum. Vibratörlerle dolu bir çantam var. Her geceye bir vibratör. Ama tatmin olmuyordum. Kaya gerekliydi bana. Belki kokusunu alırım diye onun oteline gelmişdim. Ben düşüncelerdeyken kapı çaldı. Üstümde bordu mini tüllü bir gecelik vardı. Kapıyı açdım ve çok şaşırdım. 2 yıl sonra karşımda beni aldatan adam vardı. İlk önce vücudumu süzdü dudaklarını yaladı. Sonra bana baktı ve kaşlarını çatdı. Beni içeriye itib "Niye böyle kapıyo açıyorsun? Ya başkası olsaydı? Ya başka bir erkek olsaydı?"
"Sana ne be adam sana neee? Sen kimsin karışıyorsun bana? Bitdi bizim aramızdakı ilişki anlamadınmı? İstersem böyle kapı açarım istersem başkasının yatağına gir-"
cümlemi tamamlıyamadan dudaklarını dudaklarımda hissetdim. Karşılık vermediyim için dudaklarımı ısırdı acıdan inledim. O da fırsatdan yararlanıb dilini ağzımın içine soktu. Karşılık vermeye başladım. Beni kucağına aldı. Erkekliyi karnıma deyiyordu. Islanmıştım. Hemde çok. Onu içimde istiyordum. Sonra düşmanlık yapardım. İlk önce boşalmalıydım. 2 yıl yalnızca kendimi tatmin etdim. Artık gerçek bir seks yapmalıydım.Karşımdakı Kaya değildi sıradan bir insandı artık. İçimde ona karşı sadece tensel çekim vardı. Yıllar önce hissetdiyim sevgi, aşk sanki yok oluyordu. 2 yıl önce ben giderken bana Steve Damian sahip çıkmıştı. Kumral yeşil gözlüydü. Evet benim yeşil gözlüler kaderimde vardı qaliba. Ona çok şey borcluyum hayatımı, varlığımı borcluyum. İntihardan o beni kurtarmışdı. Düştüğüm tüm boşluklarda o bana elini uzatdı. Aslında çok güzel bir tanışma yaşamamışdık. Karşıdan karşıya keçerken arabasıyla hafif de olsa bana çarpmıştı. Sonrada hastanede kalmıştım 3 gün ve o hiç yanımdan ayrılmamıştı. Benim çok yakın arkadaşım olmuştu. Bana karşı hisleri vardı evet biliyordum ama ona hiç bir şey diyemezdim ki. Belkide denemeliydim. Düşüncelerimin sesini onun sesi böldü.
"Ne düşünüyorsun?"
"Senin nasıl bir pislik olduğunu düşünüyorum Kaya.!"
Adını sert ve imayla söylemiştim.
"Tamam haklısın ama yalnış anlamışdın yıllar önce ben seni aldatmadım ki. Ben seni seviyorum. Niye inanmıyorsun. 2 yıl önce açıklamama izin vermedin. Çektin gitdin. Ardında bir meltub bıraktın sadece. Her yerde seni aradım. Hastaneler,karakollar,dünyanın her yerinde ama ulaşamadım. Kendini güzel gizlemişsin. Ben her gün öldüm Alev. Sana ulaşamadıkca, yüzün aklıma geldikce öldüm. Ama sen deyişmişsin. Seks yaptık ama bir kere bana sarılmadın. Bir kere sevgiyle öpmedin beni. Niye?"
Söylediklerini sadece dinledim. Ne sanıyordu? Hiç bir şey olmadan ona dönmemimi? Hayatımı mahvetdi. Güzel bir işim güzel bir evim vardı. Onun yüzünden her şey çöpe gitdi. Her şeyi yaktım. Hayatımıda.
"Birde soruyormusun? O zaman sana tek kelime ediyim sen anla. Artık seni eskisi kadar sevmiyorum. Aldatdın beni. İnan ben aynısını yapsaydım çoktan ayrılırdın. Ama bak ben geldim karşındayım ve sana seni eskisi kadar sevmediyimi söylüyorum. Biliyormusun neden? Çünki ben bir kadınım eşya değilim. İstediyin zaman gelib sevişib sonra başkasına gidemezsin. Biliyormusun ben yapsam aynısını oruspu derler. Ama sen yaptın ya erkekdir yapar derler. Sırf bunun için bile seni affetmem. Erkek olman seninde oruspuluk yapacak olmanı değiştirmiyor. Sen bana seviyorum deyip aldatdın ya zaten oruspuluk yaptın."
Söylediklerimle kaşları çatılmıştı. Hızlı nefes alıb veriyordu. Ooooo küçük beyi sinirlendirmiştim. Olsun gidib yine aldatır. Onun için hiç sıkıntı değil ki. Bana baktı ve hızla arkasına döndü ve çıkıp gitdi. Bende banyoya girdim. Kirlerden kurtulmalıydım.2 saat sonra yer altında toplantı vardı. Steve arayıp haber vermişti. Bende katılacaktım. Birazdan beni almaya gelecekti. Ona o kadar güveniyordum ki bana silahsız gidelim dese bir saniye bile düşünmeden o kurtlar masasına silahsız otururdum. Korna sesi gelince hemen aşağı indim. Çok yakışıklı olmuşdu aman ne diyorum be.
"Ooooo hanım efendi çok şıksınız. Bu elbise tam size göre. Hayran bırakıyorsunuz her zaman kendinize."
Steve benden önce türkiyede yaşadığı için türkceyi çok iyi konuşuyordu. Annesi türkdü.
"Hııımm beyfendi sizde çok yakı- yani şey sizde çok havalı olmuşsunuz."
Steve hafifce güldü
"Anladım Alevim merak etme."
O bana Alevim'mi demişti? Yoksa benmi yalnış duydum. Neyse neyse kafam karıştı. Arabanın kapısını açtı ve öne eğilerek centilmen bir beyfendi gibi elini uzatdı ki bine biliyim. Bende elini tutdum ve bindim. Kapıyı kapatdı ve kendi yerine keçti. Arabayı çalıştırdı ve son hızda kullanmaya başladı. 20 dakikalık sessiz geçen yolculuğun ardından toplantı yapılacak şirkete gelmişdik. Önden ben gidiyordum Steve arkadan geldi ve elini belime koyub beni yönlendirdi. Bir odanın önüne geldiğimizde kapıyı tıklatdı ve açdı. İçeri girer girmez tüm gözler bize baktı ama ben yalnızca masanın diğer ucunda oturan adamla göz göze gelmiştim. Ve bana sinirli bakıyordu. Yüzümü Steve çevirdim ve bana göz kırpıp belimden kendisine çekerek yanağıma ıslak ve tutku dolu öpücük bıraktı. O sırada bir silah sesi odaya yayılmıştı.Merhaba arkadaşlar. Bölümleri kısa yazıcam ki bölümler hızlı gelsin🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIPLAK...! 18+🔥
Romance18+ bir kitab. İçerisinde cinsel içerikli metinler var.!⚡️ İçerisinde cinsellikle bağlı fotoğraflar ve küçük videolar var. Karakterler: Alev Avan (23) Kaya Kavas (26) Tesadüfen karşılaşdığın bir insan tüm ömrün ola bilirmi? İki insanın tesadü...