Dakikalar sonra sarışın kadın lavabodan çıktı. Kapıyı açar açmaz yeşil gözlü adamla göz-göze geldi. Yakışıklı adam sarışın kadına meftun olmuşdu. Ama artık kadın yaptıklarından pişman olmaya başlıyordu. Karşısındakı adamın niyeti neydi? Aşıkmıydı? Yoksa hepsi cinsellik hissinin geçmesi içinmiydi? Kadın kara kara düşünüyordu. Çünki yeşil gözlü adama aşık olmuşdu. Kötü niyetli olması yıkardı tüm hayallerini.
Adam kadına
"Hazırmısın? Gidelim'mi?" Dedi."Evet. Gidelim"
Asansöre doğru gidiyorlardı. O sırada arkadan bir erkek sesi
"Alev" diyerek seslendi.
Kadın şaşkınca arkasına baktı ve çocukluk arkadaşı Ömeri görünce sevincinden boynuna atlayıb sarıldı.
"Ömer sen ne yapıyorsun burda?""Alev ben burda halka ilişkiler departmanında çalışıyorum."
"İyimisin ne yapıyorsun? Uzun yıllar oldu görüşmeyeli"
"İyiyim Alev ama sen daha da iyisin hâla alev alev yakıyorsun olduğun yeri" diyerek Alevin elinden tutub kendi etrafında dairevi döndürerek iltifat etdi.
"Ömer utandırma lütfen)"
"Utanma güzellik asıl biz utanalım bu güzelliyin karşısında"
O sırada yeşil gözlü adam kıskanclıkdan delirecek gibiydi. Yakınlaşarak Alevin belini sarıb kendisine çekti.
"Bizi tanışdırmayacakmısın hayatım?"
Alev şaşkındı. Böyle bir haraket beklemiyordu.
Alev kısık sesle
"Ne hayatı ne diyorsun sen" dedi."Sen benimsin demişdim sana"
"Tanışdırayım. Bu Ömer çocukluk arkadaşım, bu da Ka-" dedi ve Yakışıklı adam sözünü keserek
"Bende Kaya Alevin sevgilisiyim" dedi."Evet Kaya bey sizi tanıyırdum ama Alevin sevgilisi olduğunuzu bilmiyordum."
"Evet artık biliyorsun."
Alev ortamın gerginliyinden rahatsızdı.
"Ömer bizim çıkmamız lazım. Zaten buralardasın görüşürüz.""Tamam Alevcim size kolay gelsin"
"Hoşcakal"
"Hoşcakal güzellik."Asansör beklemeye başladılar. 2 dakika sonra asansör geldi. İçeri geçer geçmez
"Alev o adam kim? Senin neyin oluyor. Sana neden güzellik diyor? Seni neden öpüyor??" Dedi yeşil göz adam.Alev şaşırmışdı. Aralıksız çok soru sormuşdu. Aslında rahatsız olsada kıskanılmak hoşuna gidiyordu.
"Sana ne Kaya"
"Ne demek sana ne??"
"Duymadınmı sana ne dedim"
"Bana bak tatlı cadı. Benim sabrımı zorlama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIPLAK...! 18+🔥
Romance18+ bir kitab. İçerisinde cinsel içerikli metinler var.!⚡️ İçerisinde cinsellikle bağlı fotoğraflar ve küçük videolar var. Karakterler: Alev Avan (23) Kaya Kavas (26) Tesadüfen karşılaşdığın bir insan tüm ömrün ola bilirmi? İki insanın tesadü...