Bölüm 5.

8.7K 53 1
                                    

Merhaba arkadaşlar kitabım toplam 3k okunması olduğu için yeni bir bölüm yazmaya karar verdim🤤 beğenirseniz sevinirim☺️

AŞK ve GURUR

Alev o kadar yorgundu ki saatin farkında
bile değildi. Uyuya kalmışdı. Kaya uyandırmamışdı.

Alev gözlerini açtı saate baktı 4 buçuktu ve akşam olucaktı nerdeyse. Kaya yanında yoktu. Çıplak vicudunu ipek çarşafdan kaldırarak önce 2ci katdakı odaları dolaştı.

"Kayaaa nerdesin!?"
Alev ses alamayınca 1ci kata indi. Merdivenlerin sonuna yaklaşınca kapı açıldı ve Kaya içeri girdi.

"Ooo seksi kız uyanmış)"
"Öff Kaya beni neden uyandırmadın ve nerdeydin?"

"Hayatım uyanınca acıkacaksın diğe markete gitdim."
"Yaa teşekkür ederim)"
"Güzellik neden çıplaksın? Kalbimemi indireceksin?! Ama ben şu an senin her yerini ıslatmak istiyorum."

"Hııımmm kulağa güzel geliyor"

"Öylemi?" Dedi Kaya ve Alevi merdivende yere oturtarak önünde soyunmaya başladı ve
"Hadi ben soyundukca sende kendini parmakla"
Alev onaylarcasına kafasını yukarı aşağı salladı ve parmağını ağzına sokub ıslatdıkdan sonra elini vajinasına götürdü. Parmağını vajina deliyinin etrafında dolandırdı ve birden parmağını deliye soktu.
"Immmmm Kayaaa seni istiyorumm hadii geel"

Kaya diliyle ağzını yalayarak geliyorum dedi. Alevin önünde çökerek vajinasını okşadı sonra dilini vajinasına soktu yalamaya ısırmaya başladı Alev çok hoşlandı bu durumdan ve Kayanı yere uzatarak vajinası suratına gelecek gibi Kayanın suratına oturdu. Kaya Alevi biraz daha sıkarak dilini vajinasına soktu
"Aahhh ahhh ahh"
"Hadi benim küçük meleğim hadiii boşal ağzıma"

"Kayaa ahhh durduramıyorum"
Kaya biraz daha yaladıkca Alevden sular çıktı boşalmaya başladı Kaya çok ıslanmışdı ama bu ıslaklık onu dahada azdırıyordu. Alevi yere yıkarak köpek pozisyonuna getirdi
"Popo deliğini sikicem benimsin" dedi.
"Kaya dur yapma acıyıcak ahh"

Kaya sikini Alevin vajinasına sürerek ani bir darbeyle göt deliğine soktu sikini.
"Ahhhhhhhh ahhhhhh"
"Bağır Alev bağır dahada isitiyorum seni bağır"
"Ahhh ahh acıdııı ama daha da sert hadiii sik beni sik"
Alevin bu sözleri Kayanı deli ediyordu ve sert sikiyordu.
"Ahh boşalıyorum götüne"
"Boşal hadii"
"Ahhh ahh uffffffffff"
"Çokkk seksii ahhhh götüme boşaldın uuff🤤"
Kaya sikini çıkararak alevi kucağına aldı ve duşa girdiler.
Güzelce temizlendikden sonra Alev banyodan çıkarak dolaba yakınlaştı ve yeşil sırtı derin dekolteli ipekden mini bir elbiseni giyindi. Ayakkabı olarak da ince topuklu siyah yılan desenli bir ayakkabı seçti.
Kaya da her zamanki gibi şık takımlarından siyahını seçti giyindi.
Odaya girdiği zaman karşısındakı sarışın mini elbiseli ateş eden kızı gördü ve ağzı sulandı yaklaşıb elini elbisenin altından yukarı kaldırarak vajinasını okşadı.
"Kaya dur yapma şimdi giyindim bozma hadi dışarı çıkalım"
"Ama bebeğim şu an seni yatağa atıb becermek istiyorum"
"Kayaaa"
"Tamam tamam akşam eve gelince atarım"
Alev sert bakarak odadan çıktı merdivenlerden indi
"Hadi Kaya hadi"
"Tamam güzelim gide biliriz"

Kaya evin kapısını kapatdı ve birlikte arabaya bindiler. Yol boyu Kaya Alevin bacaklarını izliyordu.

15 dakika sonra şık ve büyük gece kulübünün karşısında parketdi arabayı.
Alevi arabadan indirib belinden sıkıca tutarak kulübe girdiler.

İçeri girer girmez tüm erkekler Aleve baktı ağızlarının suyu aktı. Kaya çok kıskanıyordu deliriyordu. Ama kollarının arasındakı kadın ondan başkasını görmediği için biraz rahatlamışdı. Kaya ayırtdırdığı vip köşeye götürdü Alevi. Oturub içki söylediler.
Eğlenmeye başlarken Kaya 3-4 metre uzaklıktakı kadına baktı. Tanıdık geliyordu.
"Hayatım o kadın kim?"
"Hangi kadın?!"
"Baktığın kadın hani şu esmer olan"
"Bilmem tanıdık geldi"
Aslında bu esmer kadın Kayanın eski sevgilisi Esmeraldaydı.
Kaya gerçekten tanımamışdı çünki Esmeralda çok değişmişti.

Alev sinirliydi kaldıramıyordu o bakışları. Kendi kendine içinden bir ses
"Ben yanındayken başka kadına nasıl bu denli dikkatlice bakar" diyordu.
Alev 5 dakika sonra "tualete gidib geliyorum" dedi.
"Tamam hayatım bende geliyim'mi?"
"Hayır sen eğlenmene bak)"
"Tamam hayatım"

Alev masadan uzaklaşdı ve o esmer kadın masaya yakınlaştı
"Kayaa beni hatırladınmı?"
"Aa şey üzgünüm çıkaramadım kimsiniz?"
"Ben Esmeralda))"
"Esmeralda? Se-sen nasıl? Ne arıyorsun burda ?"
"Arkadaşlarımla eğlenmeye gelmiştim."
"İyi yaptın bende kız arkadaşımla geldim kendisi tualetde"
"Merak etme Kaya seni zorlayacak bir şey yapmam"
Esmer kadın bu sözleri söyledi ve elini Kayanın bacağına koydu ve şehvetle okşadı kısık sesle
"Özlemedinmi?"dedi.
"Hayır bak bunu yapma.!"
Kadın Kayayı çok istiyordu. Alev umrunda bile değildi.
Kaya eski sevgilisini çok sevmişti ama şimdi hiç bir şey hissetmiyordu.
Kaya kadına yakınlaşıb
"Benden uzak dur. Bitdi bizim ilişkimiz. Benim kız arkadaşım var ve seviyorum" dedi.
Kadın bunu duyar duymaz Kayanın dudağına yakınlaştı ve öpmeye başladı ve öpüştüler. Esmer kadın Kayanın gömleğinin önünü yırtarak kucağında oturdu ve sürtünerek zıplamaya başladı. Kaya şaşırmışdı.
Kadın bir yılan gibi Kayanın bedenine dokunuyordu. Ve o sırada Alev geldi.
"Kaya ne yaptığını sanıyorsun? Hey sen kimsin? Bunu bana nasıl yaparsın? Allah kahretsin! Bitdi. Yokum ben. Artık beni arama."

"Hayatım dur dur. Lütfen dur. Yalnış anladın."
"Bırak Kaya bitdi.!"
Esmer kadın ayağa kalkarak "ben eski sevgilisiyim" dedi.
Alev Kayanın suratına tükürerek ağlaya ağlaya uzaklaştı.
Kaya peşinden koşsada yakalayamamıştı.
Alev kendi evine gitdi eşyalarını toparladı ve italyaya gitdi ilk uçakla.
Kaya eve geldiğinde kapı açıktı eşya dolabında bir tek kıyafet kalmamışdı. Oturma odasına geldiğinde masada duran zarfı açtı.

Mektubun üzerinde "KAYA" yazıyordu.

"Kaya. Ben gidiyorum.! Sana asla kırgın değilim. Bu benim hatam. Sana çok kapıldım. Ve denizinde boğuldum. Kendimi dizginliyemedim. Seni geçmişinle ilgili yargılayamam ama beni sevmediğini fark etdim. Sen beni kalbinle sevmiyorsun sadece yatağa atmak için seviyorsun. Ruhumu değil bedenimi. Yoksa ruhumu incitmekden korkardın. Artık yeşil gözlerine bakamıyıcam. Sende saçlarıma dokunamayacaksın. Boşuna arama beni insanları meşgul etme. Ben istersem bula bilirsin beni. Bende istemiyorum. Sana mutluluklar dilerim. 

HOŞCAKAL........!
         Alev."

Kaya bu mektub karşısında hem şaşkındı hemde ağlıyordu. Alevi kaybetdiğini anlamışdı. Göz yaşları yanaklarından akarken Alevin yatağına geçerek oturdu. Her şey hızlı başlayıb hızlı bitmişdi. Kaya artık sarışın güzel kızın olmadığını biliyordu. Artık yeşil gözlere hiç kimse bakarak ona gülümsemiyecekti. O kadar ağlamıştı ki Alevin yatağında uyuya kaldı. O sırada Alev artık İtalyadaydı. Uçak çoktan inmişdi.
Alev ağlayarak "şimdi ben ne yapıcam. Aşkımı, sevgimi nasıl kalbime gömücem" diyerek taksiye bindi ve otele geldi.

Artık her ikisi içinde yeni bir hayat başlıyordu.
Aşklarınımı yoksa gururlarınımı seçeceklerdi.



Peki siz olsaydınız Alevin yerinde aşk'mı? Yoksa gurur'mu? Seçerdiniz.!♥️ 

Devamı gelicek.💋

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin