Bölüm 7.

5.5K 33 5
                                    

Gelecekten kesit...

Başımda keskin bir ağrı vardı koluma yapılan iyneyle gözlerim kapanıyordu. Dirensemde olmuyordu. Biraz sonra kendimi karanlıkta ve kabusların kollarında hissetdim.

Bir depodaydım ama yalnız değildim. Etrafıma baktığımda o da bana bakıyordu ve beni süzdükten sonra konuştu. "Alev? Bu senmisin? Sen-sen bu olamassın. Elinde silah arkanda adamlar bu sen olamassın!"
Kaya Kavas inanamıyordu. Kendi elleriyle yaratdığı canavarına bakıyordu. Ama bakışlarında öfke,kin,nefret yoktu. Sadece şaşkınlık ve özlem vardı. Ama ben aynı kadın deyildim. Bir kadının en güçlü silahı zekasıydı. Aldatılmak bir kadın için sabrının taşdığı her zaman son damla olmuştur. Ben aldatılmışdım. Ben sevdiğim adam tarafından aldatılmışdım. Gelip söyleseydi. Her şeyi anlatıb beni sevmediyini, istemedyini söyleseydi çıkardım hayatından. Ama bu şerefsizliyi yapmamalıydı. Kayanın söylediklerine hafifce hiç samimi olmayan bir gülümsemeyle bakdım.
"Evet. Benim. Yeni dünyaya hoş geldin Kaya. Alevler içinde yanacaksın ve bunu sana ben yaşatdığım için ayrıca mutluluk duyuyorum." Kaya yüzüme baktı. Bakışlarındakı özlemle yanıma yaklaşdığı zaman
"Dur yaklaşma." Diye bağırdım. Ama o durmadı. Havaya 1-2 el ateş açdım.
"Alev baş başa konuşalım lütfen. Bunu ikimizde hakediyoruz. Sonrasında neyi nasıl istersen yaparsın."
"Kaya kaya kaya. Ben zaten neyi nasıl istersem yaparım. Ama doğru diyorsun konuşalım."
Adamlara kafamla gidin işareti yaptım. İkiletmeden dışarı çıktılar. Kaya bana yaklaşıyordu. Geri adam atmamak için zor duruyordum. Ben ne olduğunu anlamadan Kaya bana sarıldı. Ellerini yanaklarıma çıkardı. Alnını alnıma yasladı. Sıcak nefeslerimiz bir birine karışıyordu. Geri gitdim uzaklaşmaya çalıştım. Ama o dahada sıkı tutdu. Kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı. Dayanamdım karşılık verdim. Ellerimi boynuna götürdüm ve okşamaya başladım bu hareketimle bana daha çok basdırdı kendini sertleşen erkekliğini kadınlığımda hissetdiyim an ikimizde aynı anda inledik.
"Kaya bu olmaz bu yanlış yapamayız."
"Ne yalnış? Öpüşmemizmi? Hayır hayır seni özledim çok özledim."
Ve bir daha dudaklarımı öpmeye başladı. Bu sefer dahada sert öpüyordu. Yavaşca boynuma ilerledi ve dilini gezdirdi. Sert şekilde ısırdı. "Aahh. Kaya."
İnlemem onu dahada kışkırtdı.
"Adımı ağzından böyle duymak için ölürümde öldürürümde çok özledim. Adımı inle. İnlee."
Ellerini saçlarımdan çekib elbisemin eteklerinden tutdu ve yukarı sıyırdı. Elini kadınlığıma götürdü ve iç çamaşırımı sıyırdığı an parmaklarını içeri itdi. Sert şekilde inledim. Durmadı ve hızlı hızlı elleriyle ileri geri haraket etdi. Beni kucağına alarak masanın üzerine oturtdu. İlk önce gözlerime baktı sonra bacağımın arasına kafasını soktu. Dilini hissetdim
"Ahh Kaya. Ahh çok iyi devam et. Hızlıı ol Kaya."
"Hadi bebeğim ağzıma gel. Sularını içmek istiyorum. Hadiii."
Kayanın saçına ellerimi geçirdim ve kendime daha çok bastırdım. Dilini hissediyordum. Sanki kadınlığımla öpüşüyordu. Vücudum titremege başladı. Ve sularımın ağzına aktığını gördüm.
"Bebeğimm tadın mükkemmel çok özlemişim."
Beni hızla masadan indirdi ve kafamdan bastırarak masaya yatırdı. İçime erkekliğini çok sert itdi. İnlemelerimiz bir birine karıştı. Çok hızlıydı. Popoma şaplak atıyor emiyor ısırıyordu. Bir kez daha boşaldım ama Kaya boşalmamıştı.
Yüzüme deyen suyla korkuyla ayıldım. Bana ne ilacı vermişdiler böyle. Kendimi savunmasız hissediyordum. Saçma sapan rüyalar görüyordum.





Umarım beyenirsiniz♥️

ÇIPLAK...! 18+🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin