7.

9.9K 315 15
                                    

《 ALEKSEJEVA PERSPEKTIVA》

-" Veceras slobodno popi koju vise"

Drazo me potapse po ramenima...

-" Drazen ce nas cuvati oboje, on moze dosta da popije. Potpuno se razlikuje od Nadje"

Na pomen njenog imena postanem trezan. Kao da je Olja mogla da procita ime koje moj mozak ponavlja, lik koji moj mozak stalno salje pred ocima.

-" Nadja posle 2 case dobije hrabrost da se popne na najveci vrh svijeta, a kad se rastrijezni plakala bi dje se nalazi."

Smijali su se dok ja zavrstim viski i popijem   jos jedan. Danas sam skroz skrenuo sa pameti... Gledao sam joj u usne i kao napaljeni klinac hteo da je ljubim dok ne izgubim dah i onda sve opet ponovim kad ga obnovim.  Jebeno je sestra mog najboljeg prijatelja. Dijete koje ima samo 21.  Nije 7 godina mala stvar! A nije to problem kolikomje to da je Drazenova sestra to je ogromna stvar. Od svih zena ja sebi priredim pakao  u kom trebam sam da gorim. Zasto!?

-"  Cula sam kad se napijes pricas najdublja osjecanja"

Olja me zeza.

-" Nema Aleksej tajni sa mnom, nikad nije do sada. Ali on zna da iznapada i da se sjeti pijan dje i kad si ga iznervirao i onda te izriba. Sreca je sto ima dobre zivce trezan."

Odmaknem od sebe viski koji konobar donese i  uzmem koka kolu. Da, odavam svoje najdublje tajne kad se napijem, nisam se napio godinama i nemam neke posebne tajne. Drazen zna sve o meni. Nemam tajni osim jedne koji sam shvatio malo pre nego sam otisao u vojsku zapravo pobjegao.

-" Sjutra ce biti jaca zurka, steta sto ne idete vas dvoje. Ostavio menazder Janko mjesto za ekipu neko brutalno dobro na drugom spratu"

Ostao sam jos malo na zurci, izbjegavao sam da se spetljam sa nekom nocas... Previse stresan dan mi je danas. Od trena kad sam je pozvao kuci kod sebe, do trena kad sam kao kreten iskulirao poziv da je ucim da puca iz pistolja.  Bila je i vise nego spremna da uci od mene, pa normalno kad sam joj kao brat ceo zivot. To sto sam ja kreten je druga prica pa moram da izbjegavam sve susrete sa njom.

Uvijek sam prema njoj bio rezerviran, imala je 16 godina i grlio sam je kao da mi svijet nestaje par noci pre odlaska.  Bio sam bijesan na nju da sa 16. Izlazi sa nekim budalama koji je ne zasluzuju ali opet sta sam mogao reci? 

Po nekad pomislim da mi je vojska promijenila zivot, da sam ostao jos malo ne bih znao kako da sakrijem svoju glupost. Drazen mi nikada ne bi oprostio misli koje imam kad sam sa njom, nikad mi ne bi oprostio zelju koju imam kad je stidljiva sa mnom.  Covece bila je maloljetna kad sam shvatio da mislim na nju, a kad sam je vidjeo posle par godina sve moje nade da se nije proljepsala su pale u vodu.  Njena figura me privlaci, ali to nevino lice  pune usne  duga njezno talasasta kosa  me izbacaju iz kolosjeka.

Ceo zivot sam dao u naporu da niko nikada ne shvati da sam se zaljubio su sestru svog najboljeg druga. MLADJU SESTRU! Ali znam sve o njoj, znam svaki detalj, svaku rijec koji je rekla u mom prisustvu..  mnostvo djecijih gluposti koje sam i sada ocekicao ali ne! BOG NECE DA ME SPASI I SACUVA MOJE PRIJATELJSTVO SA DRAZENOM jer mi salje najljepse zensko zabranjeno bice. Duplo ozbiljnije i zrelije nego sto treba da bude.

U autu osjecam jos njen parfem i to me tjera da je ne izbacim iz glave ni u povratku ka kuci. A kad udjem u kucu jos su nase kafe stajale jedna pored druge. Majko sveta danas sam je umalo poljubio na sred kuhinje i znam sebe da je poljubim jednom vise ne bih stao zato ponavljam sebi "ja sam joj kao brat" po 100 puta kad je pored mene.

Smjestio sam se u krevet i pokrio jastukom po glavi da sebi otjeram sve moguce misli. Ali jedna mi se vrti po glavi... Imam njen broj, da li trebam da  je pitam je li za to da joj dam brzu obuku.  Oce li biti previse glupo? Htela je to, inja hocu! Zaista hocu i spreman sam da se kontrolisem kad  bi bila pored mene.

-"brzu obuku? Mjesto da pijem sa drustom ja razmisljam kako dodatno da se skenjam. Kako dodatno da sebe mucim pored nje. Bravo Aleksej pomislio bi covjek da si zreo"

♡♡♡♡

Dugo ocekivana Aleksejeva perspektiva 🤣

Gospodin nevoljaWhere stories live. Discover now