《ALEKSEJEVA PERSPEKTIVA》
-" Aleksej samo da znas da sam svjestan da mi nesto tajis..."
Rekao je sapatom Drazen dok momci nazdravljaju prije pocetka muzike.
-" Drazene nemam sta da ti kazem"
-" Da te ne znam cijeli svoj zivot mozda bih i vjerovao"
-" Drazeneee pa gde si brate moj"Janko nam pridje, pozdravi se sa svima i posebno izgrli Drazena.
-" Cestitam brate, nek je zivo i zdravo"
-"Hvala, sjedi sa nama popi jednu valja se"
-" Vas dvojica ste stvarno pravi ortaci"
-"Mi smo braca"
Drazen me zagrli bratski te se kucnemo casama.
-" Cestitam i tebi i Nadji"
Gotovo srce mi stane dok ga obojica sada pogledamo.
-"presladak ste par, ja kad sam vas sreo u marketu nisam hteo da vam prilazim..."
-"Sta?"
Drazen pita dok ja ispijam viski i pokusavam da ucutkam pogledom Janka. No ne ide i znao sam da je kraj skrivanja ovoga.
-" Postacete porodica, a ko bi rekak da je Aleksej zaljubljen u Nadju. Uvijek joj je bio kao brat"
-"sta prica ovaj mamlaz?"
-"Drazene..."
Zapocnem ali Drazen ustaje bijesno
-"gubi mi se sa ociju Janko, idemo odavde momci!"
-"Nisam mislio nista lose ja..."
Drazen ga snazno udari sakom da se ovaj prevali preko stola, brzinski ga hvatam i razdvajam da ga ne ubije na licu mjesta.
-"Idemo odavde..."
Bijesno pokupi svoje kljuceve te krenem i ja za njim. Mislim da ce mi srce iskociti iz grudi dok hodamo prema parkingu. Nadja je trebalo da zna kad cu reci Drazenu, a sada moram to uraditi svjestan haosa.
-" Drazene slusaj..."
Zapocnem, no u sledecem trenu osjecam snaznu saku u svoj obraz.
-" Pitacu te samo jednom i ne trudi se da me lazes Aleksej... Da li si sa mojom mladjom sestrom?"
-" Sve cu ti objasniti"
Jos jednom me sakom udariz ali se ja ne branim
-"DA LI SI SA NADJOM!"
-" Jesma..."
-" Koliko to traje?"
-" 10-tak d..."
Opet me udari te ovoga puta krene krv iz mog nosa i zaista krene da boli.
-"Jebeni skote gledao sam te kao brata! Meni iza ledja!"
Opet me krenuo udariti ali ga zaustavljam
-" Molim te saslusaj me! Volim Nadju, oduvijek je bila sve u mom zivotu i ti i ona. Zaljubio sam se i nisam uspjeo da sakrijem njoj."
-"Zaljubio si se u moju malu sestru"
Svom snagom me obori te se krenemo rvati dok jedan drugog na sred parkinga udaramo. U samoodbrani udarao sam i ja njega.
-"to si smrad! Volio sam te kao rodjenog brata! Ovako treba da saznam"
-"rekao bih ti, rekao bih ti sve samo mi je trebalo malo vremena"
-"Znao sam da nesto krijes smradu! Pa jebeno sve o meni prvi saznas!"
Nismo se stedjeli dok jedan drugog udaramo svom snagom. On napada, a ja se branim.
(***)
-" necete da prijavite jedan drugog..."
Policajac nas gleda i pruza maramice dok obojica pokusavamo zaustaviti krv iz nosa.
Boli me svaka kost, boli i njega dok sjedi ispred mene i dok smo ogradjeni metalnim sipkama-" Ovde nocite momci... Aleksej, tebe mogu pustiti jer si vojno lice, ali njega ne"
Zapocne Jankovic ali ja odmahnem glavom. Covek nas ostavi same u pritvoru gde smo samo ja i on. Jedan u jednom cosku, drugi u drugom.
-"Od kad to traje Aleksej?"
Ne lici na Drazena da prvi progovori kad je driga strana kriva...-"od mog odlaska u vojsku Drazene, zaljubljen sam u nju kao ludak."
Odlucin reci istinu, svakako ovde smo celu noc, ispremlatili smo jedan drugog i sada sve sto imam je da mu kazem istinu.
-" Jesi li svjestan da je ona kad si ti otisao imala 15,16?"
Izdahnem vazduh no me bol u rebrima unistavala mozda vise od boli u remenu.
-"Otisao sam zbog nje, znao sam ja da je pogresno i sve sto sam video je bijeg da nju ne gledam... Nisam joj priznao odmah sve ovo"
-" nego?"
-"Poceli smo razgovarati, malo po malo se prepirati. Strah me je terao dalje od nje... Znao sam da ces da poludis, ali nekako sam sve zanemario. Znam da j ona prava, ne bih je volio toliko da nije."
-" Kako jebeno necu poludjeti?!"
Prodrao se te se i on uhvati za rebra.
-"Poljubili smo se dan nakon sto ste otisli, vidjela je pozov za specijalne jedinice i krenual je svadja jos jedna rasprava i tad smo se poljubili"
-"kakav pozov? Nisi valjda lud!"
Drazen opet drekne te sklopi oci od bola.
-" Nisam prihvatio, i ona se drala na mene kao sad ti... poljubio sam je da malko utisa vristanje i proveo 10 najljepsih dana u mom zivotu. Drazene kunem ti se da je volim vise od sebe. Sta god da uradis naci cu nacin da dodjem do nje. Cak i protiv tebe cu ici, a volim te kao brata."
-"Zasto saznajem sve ovo sada!.."
Izdahnuo je te uzeo novu maramicu.
-" Hteo sam da do toga ne dodje, da prosto zanemarim sve emocije. Trudio sam se stvarno jesam brate ali sve sam uspio osim da sakrijem koliko je volim. Hteo sam ti reci sve kad bude pravi trenutak"
-"a Nadja?"
-" Voli me... ne mogu ti opisati kolika je cast kad te voli neko kog volis vise od sebe. Pitala me da malko sakrijemo dok ne bude spremna da prizna svima, postovao bih sve dok ona ne bude spremna cak bih i od tebe krio "
-" Majka te oduvijek htela za zeta"
Zakasljao se i ustao...
-" Tata te voli... ali Nadja? Ne mogu da povjerujem da vas dvoje. Sve ove godine..."
Ustao sam i ja te pridjem vratima celije.
-" Nemoj da je povredis Aleksej... da budem iskren oduvjek sam se plasio da je neko ne povredi, niko nije bio dovoljno dobar da bude sa njom."
-"Nikad je ne bih povredio"
-" Ljut sam ali niko za nju nece biti dovoljno dobar kao sto ces ti. Molim te nemoj da je povredis"
-"Zelim da je ozenim, ne da je pivredim Drazene. Samo nju vidim pored sebe niko nikada nije uspjeo da probudi u meni ono sto ona budi kada me pogleda. Ubice me sto joj se nisam javio nocas"
-" znaci zet..."
Iskezio se te me garli preko onih sipki.
-" boli li te rame?"
-"ne koliko me nos boli"
-"vise si zasluzio batina, krijes od mene sve ovo godinama. Krije i ona. Pa druzite se toliko vremena i tek pre 10-tak dana sve to priznate jedno drugom."
-"Cuvacu je brate do kraja zivota"
-" znam da hoces ali ces i sjutra kad izadjemo iz cumeza morati reci sto smo ovakvi. slika i prilika za zeta"
♡♡♡♡♡
2 dijela do kraja knjige
YOU ARE READING
Gospodin nevolja
RomanceAleksej je bio tamnokosi momak sa ostrim pogledom i savrsenim ciratama lica. Bio je neopisivo zgodan i najbolji prijatelj mog brata. Gledao me je kao mladju sestru, dok sam ja bila ludo zaljubljena u njega. Njegovim povratkom iz vojske probudio je...