-" Mislim da mi dugujes mali razgovor"
Cujem njegov glas iza sebe te se sledim na tren. Da je on potvrdi mi iznenadjen Natalin pogled.
-" Zar nisi na veceri kod kojih?"
Izustim dok se okrecem ka njemu. Covece 4 dana ga nisam vidjela i cinilo se kao vjecnost.
-" Izadji sa mnom ispred, posle se mozes vratiti."
Osjecam njegove prste kako njezno krenu niz moj lakat do dlana gde spoji nase ruke i njezno me povuce za sobom. Pa ni u ludilu ne bih odbila da budem pored njega.
《 Aleksejeva perspektiva》
Drzao sam je za ruku i izveo malo dalje od kluba ne pustajuci me do sebe. Mozda i nije hladno ali ja sam skinuo svoj sako i pokrio je njim. Kada nadjem mjesto na kom zelim pricati sa njom u miru osjecam kako me ona snazno zagrli. Osmijeh se sam rasiri dok je pribijam uz sebe i snazno grlim.
-" Znaci li ovaj zagrljaj da nisi ljuta?"
Tiho pitam, dok namjerno njezno doticem njeno uho usnama. Zelim je tako sada poljubiti.
-"Znaci da si mi falio... Stvarno si mi falio"
-" Moramo da se rijesimo tvoje ljutnje Nadja"
-"Nisam ljuta, dobro mozda malo."
Izdahnula je i odaljila se od mene.
-" Zelim da idemo zajedno na Drazinu svadbu..."
-"Imas pratnju"
-" Da ide i Oljina drugarica sa nama. Zamolila me Olja da budem sa Stefani jer moramo zajedno uci tamo. Znas da ne mogu Olju odbiti"
-" Ne zelim to, nisam vise dijete da me moras vuci sa sobom"
-"Nikad te nisam vukao sa sobom"
Rekao sam brzinski
-" Jesi Aleksej, znam da me nikada nijesi voljeo kao ostale clanove moje porodice... Nekako sam za tebe uvijek bila mala balavica koju Vanja ubaci kod tebe i Draze kad bi radije isli sa nekim devojkama nego mene cuvali"
-"Nikada nisam radije isao sa devojkama Nadja"
Pogledala me u oci kao da trazi istinu u njima.
-"Nisam..."
-" samo si taj deo cuo od svega sto sam rekla?"
-" Sve sam cuo sto si rekla, sve znam sta si ikada rekla ispred mene Nadja. Zar ti to ne govori sve?"
-" sta treba da mi govori?"
-" Da nije tacno da sam te voljeo manje."
Osmotrim njen pogled koji se fokusirao na moj.
-" I nisi mala balavica vec odrasla zrela djevojka. Dovoljno zrela za svoje godine"
-"Za svoje godine..."
Ponovila je te blago dotakla jezikom svoju doljnju usnu ako to radi da me unisti, da je pribijem uz zid i izljubim na dobrom je putu.
-" Jesam li zrela za tvoje godine?"
Trepnem dva puta cisto da se uvijerim da me je to pitala no vidno je da sam se i sam zbunio na tren njenim pitanjem.
Njena ruka je njezno dotakla moju te osjetim kako je primice svom licu. Ne razmisljam o bilo cemu, njezno prstima pomazim njeno lice dok ona gleda u moje oci, a potom u moje usne.-" Nadja"
Izgovorim dok stiskam unutrasnjost usne zubima. Ne smijem da pogrijesim...
-"Aleksej znas malo sam pijana..."
Kako je to izgovorila tako brzinski sklonim ruke sa njenog lica i napravim korak nazad. Ne smijem je poljibiti pijanu!
-" Izvini, dugijem ti puno izvinjena u poslednje vrijeme."
Krenila se odmaci od mene ali je brzo uhvatim za ruku. Hteo sam da popravim stvar, a samo sam sve vise usrao.
-"Nadja..."
-"Idem sa Jovanom, on je decko koji mi se dopada. Nisam nikom rekla, znas da su moji radoznali. Eto ti znas posto si mi straiji brat i uhvatio si me pijanu..."
Zajebi sve osjetio sam da mi srce iskace iz grudi.
-"Ne treba da se opterecujes sto ne idem sa tobom, znam da neces da me ostavis samu jer sam Drazina mala sestrica. I jesam mala sestrica."
Izdahnula je.
-" Izvini za ovo nocas cudno ponasanje... trebam prestati da te.."
Nisam cuo jer je odjurila od mene dok ja trepcem da shvatim sta se upravo desilo. Je li upravo rekla da ima decka? sta se upravo sve izdesavalo?
YOU ARE READING
Gospodin nevolja
RomanceAleksej je bio tamnokosi momak sa ostrim pogledom i savrsenim ciratama lica. Bio je neopisivo zgodan i najbolji prijatelj mog brata. Gledao me je kao mladju sestru, dok sam ja bila ludo zaljubljena u njega. Njegovim povratkom iz vojske probudio je...