Malo je reci da sam cijeli dan bila napeta, nisam zeljela mnogo ni sa majkom da pricam vec sam sjeckala pecurke i cutala kao zalivena. Ja sam ljubomorna, vraski sam ljubomorna i najjace je sto ga napadam i vjerujem da misli da sam poludjela.-" Ako tako nastavis ostacemo bez hrane"
Nisam se obazirala. Da ta vjestica nije bila tu mozda bih ga poljubila.
Sta bih onda radila? Izvinjavala mu se jer sam ga poljubila.
(***)
Gledala sam neki film kada se na vratima pojave Julija i Viktor. Trepnula sam par puta te se ustanem da se pozdravim sa njima zacudjena od kud oni...
-"Uskoro ce i cuvena trojka doci, parkiraju se"
I naravno vrata su se zacula kada se Olja, Drazen i Aleksej pojave na vratima. Olja i Draza idu na medeni mesec u Spaniju...
-"Majko, Viktore odakle vi?"
Aleksej se pozdravi sa njima
-"Imamo vazne vjesti za vas... reci cemo vam sve posle vecere"
-"Ooo super"
Kad se Olja i Drazen pozdrave ostane jos samo on...
-" Cao"
Pre nego pruzim ruku osjetim njegov topli dlan na mom obrazu dok na drugi njezno ostavlja sitan poljubac.
-"Cao Nani"
Prosao je pored mene ostavljajuci me da drhrim kao prut od tog sitnog, a meni preznacajnog gesta koji me sitno nasmije.
-"Ko igra nocas?"
Draza pita Tatu i naravno odmah se pali fudbal. Majka i Julija su radile zavrsne prioremen za veceru i pricale o svadbi i provodu kojem su imale. Dok su ostali clanovi gledali utakmicu Juventus- Milan.
-" Ovde samo Aleksej navija za Juve"
-" Nadja voli Juventus, u pocetku je to radile jer Aleksej navija ali posle posta pravi navijac"
Prisla sam im i jedino slobodno mjesto je pogodite dje... bas u trenu kad me tata blamira
-" Juventusovi navijaci na dvosjed zajedno..."
Olja dobaci te se i Viktor pridruzi. Navijali su za Milan oduvijek pa su srcano dozivljavali to da je Juve dala gol u 5-om minutu na utakmici.
-"Nisam znao da si zbog mene pocela da navijas za Juventus"
Podignem noge i uvucem ih ispod njegovog dupeta, ali se sjetim da sam ljuta na njega te ih krenem maci ali mi on ne dopusti
-"Ljuta si bez potrebe"
-" Imas pravo. Odbijes mene da bi bio sa njom. Ne treba da se ljutim u opste"
-" Nikada nisam i necu biti sa njom Nadja. I sama znas da moram biti sa kumom jer sam bio Drazin kum. Ne bih drugacije."
Saputali smo scucureni jedno uz drugo i djelovalo je kao da smo bliski mnogo vise nego tek vjenacani par. No to koliko mi je prijalo ne moze da se opise.
-"Cak je nisi ni poljubio"
-"Ne, nisam je poljubio. Ali ti si poljubila Jovana"
-" jer si joj dopustio da ti vrti dupetom u krilo poljubila sam ga u lice"
Suzdrzao je radosno lice i primjetim to jer zna da nisam sa Jovanom imala ni poljubac.
-"Zasto ti to u opste smeta, ne shvatam?"
-" Ne smeta mi, to je blago tebi slatki ste"
-" Jako si ti slatka kad si ljubomorna, Drazen me je upozorio da ces me braniti kao njega sto si od Olje. Ali vjeruj mi da me nijedna ne zanima"
I samo tako potonem u sekundi... Pokazujem mu ljubomoru, flertujem sa njim i on sve to gleda tako!?
-" ajde dok je poluvrijeme da veceramo"
-"Da stariji brate... Ne shvatam sto se onda pravdas maloj balavici"
Rekla sam bijesno i ustala od njega.
-"Aleksej sjedi ti pored Nadje, Olja ovde se smjesti da mozes dohvatiti"
Prisao je stolu i zauzeo mjesto pored mene koja samo sto ne zaplacem od muke
-"Pravdam se jer zelim da znas da nikoga ne bih pogledao kad si ti tu. I prestani sa tim stariji brate, znas vrlo dobro da to nisam"
Na tren me neki trnci prodju od njegovog sapata
-" zasto to kazes?"
-" Nadja i svi ostali... Julija i ja smo isplanirale da sa muzevima odemo sjutra u Italiju na obnovu medenog mjeseca. Hteli smo da znate da i mi idemo na mali odmor"
-" Ooo to je sjajno"
Olja veselo kaze.
-" Nadja i ti si pozvana..."
-"Ja ne mogu zbog predavanja, ali jako sam srecna jer idete zajedno"
Nadaleko je poznato da su oduvijek o tome mastale... Zato su nas i sve okupile ovde.
-" A i ti Aleksej ako zelis mozes sa nama"
Mama sada pozove njega kao sto je mene Julia
-" Imam posla u kasarni ove nedelje. Ali vama zelim da se lijepo provedete"
-" Ne ljutis se sto ti nisam rekla?"
Majka me pita malo tuznim glasom.
-" Ne naravno mama, sve cu da vas ispratim i da ostanem sama. Koliko ostajete?"
-" 10 dana..."
-"Mozda mozemo da svratimo nas dvoje i produzimo jos 3 dana u Italiji sa njima?"
-" to je sjajna ideja..."
Pogledala sam u Alekseja koji uzme zalogaj hrane i tiho prosapuce
-"Znaci 10 dana zajedno... 10 dana samo ti i ja... "
Kad sad nisam umrla od srece, kad se sad nisam razdrala necu nikad
YOU ARE READING
Gospodin nevolja
RomanceAleksej je bio tamnokosi momak sa ostrim pogledom i savrsenim ciratama lica. Bio je neopisivo zgodan i najbolji prijatelj mog brata. Gledao me je kao mladju sestru, dok sam ja bila ludo zaljubljena u njega. Njegovim povratkom iz vojske probudio je...