9

9.7K 313 9
                                    

《 NADJINA PERSPEKTIVA》

Stipam Natali ispod stola kad ugledam Alekseja koji prilazi sa viskijem u ruci. Da ne sanjam i nisam pijana zaista Aleksej Pavlovic prilazi nasem stolu sada kada sam ultra pijana krenula plesati sa likom koji je bio sto pored.

-" Prava stvar da ga pitas da pratnju na svadbi"

Ispijem jos malo pica sa stola prije nego bude ispred mene.

-"Dobro vece"

Pruzio je ruku Natali, ocekivala sam isto ali ne... Privukao me je i zagrlio ostavljajuci sitan poljubac na moj obraz. 

-" Nisam znala da ovde izlazis"

-"Ne izlazim, menadzer mi je dobar prijatelj... Hocete li sa nama za sto?"

Natali klima klavom kao Nodi. Dok se ja mrstim i pre nego dam odgovor ona me preduhitri.

-"Naravno da hocemo..."

Nasmijao se i bacio pogled preko mene ka liku koji je cekao da Aleksej ode kako bi igrali. Uhvatio me je za ruku i blize privukao sebi.

-"Previse si popila Nadja."

-"Nisam..."

Pobunim se kroz smijeh

-"mozes li sama?"

-"ne!"

Odmah dam odgovor da se ne bi odvojio od mene...

-"Htela sam da te pitam nesto."

I evo me! Moj mozak me ne slusa! Jezik me ne slusa! Majko mila! Palim alarme i na svu srecu smo stali za sto i njegovi zgodni prijatelji su nam se poceli javljati i predstavljali se. Djeluje da svaki od njih zna da sam Drazina sestra jer im je on zaprijetio prije dolaska kod nas i poziva da odemo na drugi sprat.

-" sta piju dame?"

Pitao je jedan Aleksejeve visine i bistro plavih ociju. Nasmijesim mu se i preletim pogledom preko njihovih stolova.

-" Viski"

Natali naruci isto.

-"Ja mislim da si vec poprilicno popila, gledam te cijelo vece"

Spajam svoje oci sa njegovim dok osjecam da mi se cijelo tijelo na tren prikljucilo na struju. U stiklama sam dovoljno blizu njegovim usnama, vratu i tom neodoljivom mirisu.

-"Samo mene gledas?"

Da sam mogla ubila bih sebe  nekako bih izvrsila samoubistvo treptajem oka. Zasto sam pitala tako glupo pitanje!?

-"Samo tebe... Ne vidim da jos neku mladu damu poznajem od kad je bila beba, a da se vise opija od tebe"

Ne to nije ono sto sam zeljela cuti.
-" nisam pijana"

-" Htela si da me pitas nesto pre par minuta?"

-"Vozis li me kuci posle zurke?"

Zastao je te se osmijehnuo

-" Mislim mojoj kuci"

E sad bih se stvarno ubila, a on mi se smije podrugljivo dok krece rukom ka meni, a sledeci tren uzima casu viskija koju prinosi usnama. Shvatam da sam mu  previse blizu, da sam okrenuta ka njemu, a svima drugima okrenuta ledjima. Derem se na njegovo uvo i mlatim tonu gluposti dok mislim da je rukom krenuo dodaci moj struk ili bilo sta. Ali ne nije!

Prisla sam ultra blizu Natali te krenula sa njom malko djuskati. Svi su sa njom pricali dok sa mnom  ekipa za stolom ni pogled da razmijeni. Ali nije ni potrebno, trenutno najljepsi momak u klubu pije pice i posmatra bas mene. Rekao je da me gleda, ne na taj nacin ali gledao me je cijelo vece...

(***)

-" Mislim da mi je lose"

Rekla sam kada izadjem na svjez malo hladniji vazduh. Igor je otisao da poveze Natali kuci jer Aleksej ne da pijanoj da vozi. Naravno nije se odvajao od mene dok  hodamo do njegovog auta.

-"Je li ti hladno?"

-"Jeste, mislim i nije..."

Svukao je sako i ogrnuo me te isti tren zavlada savrsen miris oko mene. Od mirisa mi bude muka ali ovaj parfem je.

-" vraski savrseno mirise"

-" Nisi trebala toliko piti, Vanja kad te vidi bice ultra ljuta."

-"Znam... Mozda ti mozes da me spasis?"

-" Ja da te spasim?"

Pogledao je u mene cekajuci da cuje sta to imam na umu.

-" Ne vodi me kuci, svakako sam rekla da cu nociti kod Natali"

Zjevnula sam lazno i namjestila se pospano.

Gospodin nevoljaWhere stories live. Discover now