14

9.3K 298 9
                                    

Dosao sam na veceru, spremio sam se kao da idem na izlozbu izgleda. Bio sam spreman da po svaku cijenu pricam sa njom, klinacki mi je da joj saljem poruke vec zelim da sa njom pricam. Nikad se sa njom nisam svadjao. Sa Drazenom je to nekad bilo normalno, ali sa Nadjom ne. Nekad i kad bi trebalo da viknem na nju ja nisam mogao.

-" Dje je Nadja?"

Pitao sam nakon par zalogaja, sjedim vec 2 sata gledamo utakmicu, sjeli smo da veceramo ali Nadje nema cijelo vrijeme.

-"Izasla je na neku studentsku zurku, pa ce ostati kod Natali. Jesi li je upoznao cini se bas drago dete?"

-"Jesam"

Nasmijem se lazno jer ovo mi se ni malo ne dopada. Mislio sam da cu se rijesiti ove nervoze jer vidno je koliko se naljutila na mene jer je ispalo kako jeste.

-" I kako ti se cini? Je li pristojna u izlascima?"

-"Jeste, stvarno divna djevojcica"

Djevojcica da Nadjino godiste... djevojica eto tu je odgovor da treba da iskoristim ovo i odaljom se od Nadje kad imam priliku.

Prica se nastavila, super druzenje sa ljudima koja su mi kao porodica.

-" sjutra idem sa Juliom da kupimo neki lancic sto joj ide uz haljinu. Svi smo spremni za svadbu."

-"majka ima vecu tremu od Drazena"

-" jer odmah razmislja o tome kako ces i ti brzo"

I hteo bih, ne bi mi smetalo da se ozenim, uvek sam govorio da necu imati problem ako nadjem pravi da se mlad ozenim ali kad bi to bila vasa kcerka sjutra bih rekao DA... DOZOVI SE!

-"Neka, ne zelim ja da se zenim jos"

-"Brate i ja sam ti pricao, ali kad sam Olju upoznao u pocetku sam mogao bez nje dosta da izdrzim ali vremenom sam shvatio da ako je ne vidim dva dana osjecam se uzasno. Ne znas to jer nisi nikad voljeo"

-" Znaci postacu sonja kad nadjem pravu?"

Bio sam saljov ali sam se uozboljio naglo. Pobjegao sam od nje direkt u vojsku nisam hteo dolaziti ovamo da je ne bih sreo. Bio sam sa devojkama da zaboravim nju jednu. A onda sam i specijalne prihvatio. Bio sam uvjeren da cu zaboraviti cinjenicu da sam poceo da se zaljubljujem u dijete. sada nisam je vidjeo 4 dana i mislim da mi neopisivo nedostaje. Naucio sam da zivim sa tim kad sam kikometrima daleko, ali ne i kad mi je tu gotovo pored mene i ne vidjam je.

-"bolI li ?"

Tiho nerazumno da drugi ne shvate Drazen pita jer je moja promjena raspolozenja nagla. Odmahnem glavom te pokazem ka televizoru.

-"I ja se iznerviram kad vidim kako igraju"

Moram da odem sto prije odavde... Ne mogu jos dugo da trpim sebe.

《 NADJINA PERSPEKTIVA》

Nazdravljam sa ekipom i plesem sa Jovanom. Kolega sa faksa sa kojim se druzim stalno je pristao da ide sa mnom kao pratnja. Visok je, zgodan, zelenook devojke ga jure to je sve sto treba. Da je zgodan i da bar malo parira Alekseju.

-" Ajmo jos jednu brzo na ex"

Vrisne Jovan te nam uspe po jos jednu casu viskija.

-" u subotu ima da budem miran i sokic da pijem"

-" zato sad da nadoknadimo je li?"

Natali ga zeza posteno, no se i ja slazem sa njom. Dok matorci ne odu i ne bude zurka za nas omaldinu nema pica. Kad odu matorci nastupa prava stvar.

Gospodin nevoljaWhere stories live. Discover now