Epilog

14K 454 50
                                    

Sjedim na krevetu sa testom u rukama dok ga blago gurkam.

-" To sto sam  odbila da se ove godine udam za tebe nije znacilo da treba da me napumpas vojnice"

Opet ga gurkam nogom nakon cega otvori oci sanjivo.

-" Dobro jutro ljubavi"

-" Nemoj ti meni ljubavi danas... pitas me vec 2 nedelje kad sam malo nervozna jesam li to u drugom stanju"

-" pa?"
Protrljao je oci

-"Momci obicno pitaju da li je mesecnica stigla, a mene moj pita jesam li u drugom stanju"

-" pa svak pita ono sto najvise zeli da je"

Pruzim mu test te ponovim.

-"odbila sam da se udam ove godine kako bih pronasla sebi posao..."

Uzeo je test te  ga primakne sebi blize

-"nisam trazila da me napumpas vec da sacekas to sledece zime"

-" Trudna si!"

Konacno mu moje rijeci dodju do usiju, no u sledecem trenu sam zarobljena u njegovom zagrljaju.

-" Konacnooo!!!"
Prodere se dok me ljubi ludacki.

-" Dobro je ljubavi udavices me"

Kazem kroz smijeh no me on ne pusta iz zagrljaja.

-"Gospodjice sada i zvanicno moras da se udas za mene i da uzmes moje prezime"

-"Znas li sa ce te moji ubiti..."

-"ne smeta mi"

-"ozbiljna sam tek sam napunila 23-cu Aleksej..."

-" Imacemo veliku porodocu vec smo to dogovorili, moramo poceti na vreme ako  hocemo da ostvarimo nase snove"

-"  Istina..."

Nasmijem se siroko ovime

-" Nemaj pojma koliko te volim buduca gospodjice Pavlovic"

-" nemas ni ti pojma koliko  ja tebe volim buduci tata... Olja i Drazen su izasli na dorucak u onaj restoran pored jezera. Idemo li?"

-" Samo da se obucem."

-" Taman da vidis jos jednom kako Draza slusa Olju jer ces i ti mene morati tako"

-" oh Nani odavno sam ja spreman na sve to.  Odavno sam spreman da te cuvam do kraja svog zivota..."

-" Mhm  budes li kukao kad pocnem da naredjujem zavrnucu ti jaja"

Slegla sam ramenima i dobacila mu odjecu posmatrajuci najsavrsenijeg coveka na svijetu. Neke stvari mi nikada nece dosaditi, a to je da gledma Alekseja bez odjece i da slusam njegov jutarnji glas.  Ma da i kad trenira, a sve ga cure gledaju mi prija poprilicno jer on gleda samo mene  sa nekim posebnim sjajem u ocima.

-"Aleksej?"

-"molim ljubavi"

-"Volim te gospodine nevoljo.."

-" Volim i ja tebe Nani najvise na svijetu..."

♡♡♡♡♡♡

Pisite mi kako vam se dopada ❤

Gospodin nevoljaWhere stories live. Discover now