-" tusiranje ostavljamo za posle"
Promrmljao je dok me povlaci na svoje kukove i podize kao da sam perce.
-" Nani konstantno me guras van mojih granica, jako si nevaljala i nestrpljiva devojcica"
Bacio me je na krevet, a od tog prilaska ka meni mi srce definitivno nenormalno ubrza.
-" Veoma, veoma nevaljala"
Rekao je dok osjetim kako provlaci ruku i stisne moju zadljicu terajuci me da napravim izah kojim jasno pokazem koliko mi prija
-" Ni ja ne zelim da se suzdrzavam ali moji apetiti su malo veliki kada si ti u pitanju Nadja... Necu te uzeti samo jednom i to treba da znas..."
Krenula sam nesto reci ali je on zarobio moje usne i svojim tijelom zarobio moje terajuci me da ga obgrlim nogama. Osjecam kako spaja nasa tijela i pomjera se dovoljno da se moje disanje ubrzava. Povlacim njegovu majicu te ga privlacim sebi tako sto ga obgrlim oko vrata...
-" Zelim da posmatram svaki deo tebe Nadja. Izludjujes me tim disanjem, izludjujes me..."
Njegov glas se mjenjao dok mu se oci cakle i poprimaju tamniju boju. Polako se odvojio od mene te prstima spretno otkopcao farmerice.
-" Budi mirna nevoljo..."
Ne shvatam zasto to kaze, bar ne do trena kada osjetim poljubac na svojoj butini. Povlacio je moje farmerice na dolje redjajuci poljubce po unutrasnjoj strani mojih butina i time me tjerajuci da se meskoljim i nekontrolisano disem.
-" Nani rekao sam da budes mirna"
Sapat koji cujem kao da me zaledi...
-" Veoma, veoma mirna..."
Govori kada svlaci moj ves te nastavi sa poljubcima po mojoj butini samo ovoga puta njegove usne su pomjerale granice. No blag uzitak i bol usledi kada osjetim kako njegov prst prodire u moju unitrasnjost i time me natera da se uspravim i izdahnem od siline zadovoljstva.
-"Aleksej..."
Zajecam ne prepoznajuci svoj glas dok on sklanja prst i opet se nadvije iznad mene.-"Nevoljo rekao sam da budes mirna..."
Njegov glas je bio dovoljan da osjetim kako mi tijelo podrhtava. Tjera me da ga zelim samo pogledom kojim upija svaki moj pokret.
Na pola zavrne moju majicu no kada se pokusam pomjeriti da mu olaksam da je skine on cokne jezikom
-" Zasto zuris Nani idemo polako i znaj kaznicu te ako se budes pomjerala sada... ozbiljan sam"
Prosapuce tik do mog uha koje lizne, prvi put osjetim taj uzitak od kog tijelo na tren utrne . Sitno je ljubio moj vrat te prekoci deo sa mjicom pritiskajuci svoje tijelo uz moje. Kada osjeti moj izdah od uzitka koji stvara svojom tvrdom muskoscu na mom centru izmedju njegovih zuba se nadje moja bradavica koji zasisa.
-" mirna..."
Prorezi dok usnama krene sitno do mog stomaka.
-" Tjeras me na ludilo, tjeras me da zaboravim na sve i samo te jebeno zelim rastrgnuti."
Lupanje kajisa o pod se zacuje te moje se oci fokusiraju na njegovo tijelo, kratko uspjem proskenirati nejga potpuno nagog jer se on opet nadvije iznad mene.
-" Sta sam rekao da cu uraditi ako se pomjeris?"
-"Kaznices me..."
Iz mene izadje nevin glasic koji na njegovom licu izvuce djevolski smesak.
Sada je moju majicu povukao ali dovoljno da podigne moje ruke i njom ih zarobi iznad glave dok se smjesti izmedju mojih nogu.-" Posle ovoga Nani bices samo moja, niko ali niko te ne smije pogledati osim mene koji cu svaki dan uzivati duboko u tebi"
Izvijem se ispod njega kad osjetom bol koja prodre u mene. Izustim vrisak dok on mirno ostane na mjestu.
-" Ako bude previse reci mi..."
Ne znam sta me spopalo ali zeljela sam ga privuci sebi i poljubiti no njegove ruke su drzale majicu ispod koje su moje ruke zarobljene.
-" Kazna Nani, jako je tesko kad me ne mozes dotaci, a samo to zelis..."
-"Aleksej kad tad cu ja kazniti tebe."
Ugrizem se za usnu, njegove oci to refleksno vide te krene svojim usnama da me poljubi ali okrenem glavu. Shvatim da je mocniji sada jer ponovio je pokret kojim me natera da mu obezbjedim pristup usnama.
-"Ti Nani mozes zivot da mi uzmes ali u krevetu cu uvijek ja biti taj koji kaznjava"
Njezno me ljubio dok pusta moje ruke koje ga odmah obgrle oko vrata.
-" Nemas pojma koliko te volim Nadja"
Prosaputao je nakon cega se krene pomjerati i tjerati me da vristim njegovo ime svakim sledecim pokretom. Moje mastarije da ga grebem su postale stvarnos koju nesvjesno radim dok uzivam u spajanju nasih tijela uzvikujuci njegovo ime nekontrolisano.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gospodin nevolja
RomanceAleksej je bio tamnokosi momak sa ostrim pogledom i savrsenim ciratama lica. Bio je neopisivo zgodan i najbolji prijatelj mog brata. Gledao me je kao mladju sestru, dok sam ja bila ludo zaljubljena u njega. Njegovim povratkom iz vojske probudio je...