31

8.9K 287 9
                                    

《 Nadjina perspektiva》

U kucu ulaze Draza i Olja sa sirokim osmijehom na licu. Potom  par trenutaka kasnije Julija i Viktor udju i kao deca se drze za ruku preplanuli od sunca.

-"poprilicno dobro izgledate"

Poljubim ih te se oni smjeste... danas cijeli dan cekam samo jednu osobu. Da budem iskrena sinoc nisam okla sklopila, najjace sto nije ni on pa smo tako razgovarali preko telefona sve do negde pred zoru kada je otisao na trcanje koje je praktikovao u popodnevnim satima kada sam spavala kod njega jer nije se mogao izvuci iz toplog kreveta i mog zagrljaja. Danas ga nisam vidjela ni sekundicu jer je proveo dan sa Drazom i Oljom...

-"Olja sija to smo svi primjetili, ali sta se Nadji desilo?"

Julija me zagrli snazno, dok me Olja sumnjicavo pogleda. Julija tvoj sin se desio...

-"Nadjice sta nam to tajis?"

-"Samo sam stavila malko sminke."

Saljivo se izvucem, ali majka mora da se uplete

-" Mislim da se zaljubila, odmah sam sonoc sa vrata znala da se nesto desava"

Kucanje na vratima me spasi, a kada udje i raznese svoj dobro paznati miris izazove osmijeh na mom licu. Sa vrat je odmah pogledao u mene i proskenirao me  dok blago lizne doljnju usnu.

-" Vidi ti njega!"

Majka ga snazno zagrli, pa se potom izredjaju svi osim Draze i Olje koji su ceo dan bili sa njim i zbog cega sam veoma, veoma ljubomorna.

-"Dobro dosao"

Prosapucem  dok mu prilazim, a on na njegov poseban nacin njezno stavi ruku na moj obraz, te me potim poljubi samo ovoga puta brzinski dotakne usne umjesto obraza.

-"Cao Nani... nedoatajala si mi"

Prosaputao je i prosao pored mene zauzimajuci svoje standardno mjesto. Ne skidam oci sa njega, a kako bih...

-" Pre nego krenemo da prepricavamo sve dogadjaje, Olji i meni se desio jedan veoma vazan  momenat u Spaniji"

Olja iz torbe vadi sampanjac te ga ostavi na sto sto svakog natera da gledaju u njih osim moje jedine ljubavi koja gleda u mene...

-" Olja i ja  smo saznali da..."

-"daa?"

Julija ponovi nestrpljivo.

-"Cekamo bebu!!!"

Vrisak se  zacuje u kuci, te se svi krenu grliti. Naravno da je Aleksej to znao, zato su njega danas zvali posebno jer Drazo uvijek sve prvo njemu kaze pa svima ostalima.  Primjetno je da mu ne prija sto krije bilo sta od svog najboljeg prijatelja sa kojim je kao brat...   

-"Aleksej ti si znao..."

Mama odglumi da je ljuta

-" a vi ste nam krili 3 dana najljepse vijeti ikada"

-" Majko Aleksej mora da sazna prvi..."

-" Kad ce mene moj sin ovako da obraduje?"

Kako to Julija kaze tako svi pogledaju u Alekseja.

-" Pa ne znam to ne zavisi od mene"

-" Stefani stalno pita za njeg"

Olja se promeskolji, a Julija se odmah drmen na te rijeci.

-"Bogme je ona prava ljepotica... Aleksej?"

Cak i kad znam da je moj ja sam osjecala val ljubomore. Ocigledno svi i vise nego cekaju da se on izjasni o drugim curama i to ispred mene njegove cure.

-" Aleksej  vidjeli smo da ste se dopali jedno drugom, ajde pricaj"

-" Nemam sta da pricam"

Podogao je ruke u svoji odbranu.

-"Sta pa prelepa je"

-"Meni nije..."

To je bilo dovoljno da mi se usne rasire. Brzi prikrijem svoj osmijeh

-"Brate jasno mi je da nesto krijes..."

Drazo ga ispitivacki gleda, znaju jedan drugog u dusu i to je opste poznato.

-" Pustite momka na miru, pa sam ce vam reci kad bude hteo"

Moj tata se oglasi i na neki nacin spasi Alekseja. Sjeli smo za sto prepun hrane, a ja se smjestim pored njega. Par trenutaka je trebalo da se raspricaju i da Aleksejeva ruka zastane na mojoj butini dok je njezno miluje. 

-"Nedostaja si mi danas Nani"

-"I ti meni."

-"Veceras idemo na pice pa na muziku da proslavimo dolazak bebe"

-" musko drustvo?"

Upitno ga pogedam na sta on klimne glavom.

-" Da..."

-"Nemoj da gledas zene okolo..."

-" Kako ti kazes gospodjice"

Niko nije primjetio nas dvoje jer su pricali o bebi, odmoru, Italiji... sto je olaksavalo  dodatno da sa njim pricam, da se igram sa njegovim prstima i kad kad rukom prodjem po njegovim nogama nadrazivajuci ga.

Gospodin nevoljaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora