23

10.3K 306 21
                                    

-" To je sve sto zelim..."

Ne stignem da procesuiram sta je rekao jer ono sto osjetim kada njegova ruka njezno primakne moje usne svojima zbuni svaki deo mog mozga. Suze su krenule iz ociju od siline emocije i zelje koju osjecam od kad znam za sebe prema ovom covjeku.

Ne dozvolim da se odvoji vec ga ogrlim rukama. Poljubac koji sam upravo dozivjela kao da mi zeli reci da je zelja koju ima prema meni i vise nego velika sto i dokaze kada me uhvati za zadnjicu i natjera da ga ogrlim nogama oko struka.  Ne znam ni kako je uspjeo ali nasao je put do kreveta na koji sjedne te mi dopusti da ga opkoracim.
Ne prestajem da ga ljubim, ne prestajem da  dodirujem to lice koje nikada pre nijesam mogla dotaci.

-" Ovo je sve sto i ja zelim Aleksej..  Sve sto  sam ikada htela"

Odvojim se zadihano dok me on povlaci u svoj zagrljaj jer vidi da nemam snage nastaviti maratonski poljubac koji je dugo potrajao.... Smjestila sam se kao dijete u tim snaznim rukama, sklupcala se u krilo i  glavu uvukla u njegov vrat.

-" Nisam prihvatio pozov, danas sam isao  da o tome pricamo... Ne bih mogao 4 godine da dozvolim da nedostajem devojci koja je cekala da je poljubim znas?"

Oboje se nasmijemo tome dok ja ne izdrzim. Da ga opet ne pogledam i dotaknem njegovo lice njezno.

-" Aleksej..."

Zastala sam jer ne znam sta da kazem tacno, ne znam ni kako da se ponasam. Poljubila sam Alekseja!? Da poljubili smo se...

-" Stvarno nisam znao kako da smirim tvoje vristanje kako bi mi dopustila da ti kazem da sam odbio pozov"

-" Ja sam mislila da si prihvatio, da  opet krijes kako bi otisao. Sa svima si se pozdravio prosli put."

Tek sad mozak proradi, skoro sam zaboravila...

-" Zasto se sa mnom nisi pozdravio?"

Nije mi dopustio da de odmaknem iz njegovog zagrljaja...

-" Jer ne bih otisao. Da sam se sa tobom pozdravio, ne bih ni otisao."

Opet mi ne dopusti da ga pogledam vec je zagrli snazno.

-" Nemoj Nadja, Drazen bi me sada ubio na licu mjesta da zna sta sam uradio pre par trenutaka i kad bi znao da to zelim odavno."

-" Ja  sam trazila i ne sramim se reci da sam ja potencirala poljubac... Ja to zelim od svoje 13-te godine i borim se da ga dobijem."

Njegov sladak smijeh se zacuje te osjetim da ljubi moje  tjeme kose. Poljubac u kosi i Aleksej su formula za zmarce u stomaku. Sve sto Aleksej uradi je formula za  njih.

-"  Od 13-ste..."

Nije djelovao iznenadjeno, no opet dodje mi nesto u glavu

-" Alaksej..."

-" Mmm?"

-" Rekao si da ne bi otisao da si morao da se pozdravis sa mnom..."

-"  Ne bih otisao Nadja,  to sebi tada nisam mogao da dozvolim... Morao sam otici imala si samo 16"

Iskoprcam se iz tog zagrljaja te ga opet opkoracim...

-" Otisao si jer sam imala samo 16?"

Zakljucak izgovorim kao pitanje...

-" 15. kad sam shvatio da zelim da te vidim, da zelim da iskoristim svaki trenutak da te sretnem. Bilo je neprijatno gledati u tebe i paziti da Drazen ne shvati"

-" Zasto nikada nisi nesto pokazao! Zasto nikada nista pokazao. Ja toliko godina zelim da vidis da postojim!"

-" Odavno sam svejstan da postojis Nani, odavno"

Izadnuo je te njezno dotakao moje lice rukom...

-" Morao sam otici, ne bih znao sta bih sa sobom radio da sam ostao. Bila si dijete, a ja  izmedju toga da upropastim sve oko sebe i da sacekam birao sam cekanje bez garancije da cu ikada moci da te docekam"

-" Da si samo pitao znao bi da je sve sto sam ikada htela zapravo ti... I tada i sada  i nikada ne prolazi to da budes samo ti.  Kad bi samo znao koliko sam plakala zbog tebe kad si otisao, ne bih mogla da podnesem da to opet prozivim. Voljela sam te vise od svih njih jer je moja ljubav bila oduvijek drugacija i snaznija od njihove... To je bila ona ljubav koja traje za cijeli zivot i znala sam to i one noci kada sam molila Boga da stane svijet i da nas zagrljaj traje zauvijek"

-" Morao sam otici, nije bilo prirodno Nadja da bilo sta pokusam tada... i sada Nadje ne znam kako ce ovo ici, mi smo  kao porodica. Nasi su kao porodica. Drazen  mi je brat kog nikada nisam imao, kad tad ce saznati da  od njega toliko godina krijem da imam osjecanja prema tebi"

-" Zajedno pronaci cemo nacin da mu kazemo, da kazemo svima..."

-" Naravno zelim da svi znaju da si konacno moja"

Nasmjesio se i jos jednom me njezno poljubio. Kratko ali njezno da upadnem u trans... tek cu biti svjesna sta se desava kada ostanem sama... ovo sada sve je kao da sanjam san koji sanjam godinama.


Gospodin nevoljaWhere stories live. Discover now