-" kako ti je zaista bilo tamo?"
Znacajnije me pogleda te vrati pogled nazad na put. Pricao je sve zanimljive stvari, malo o ranjavanju ali nista sto bi ikoga zabrinulo.-" Nije toliko lose, velika zivotna skola."
-"ozbiljno pitam Aleksej"
Okrenem se ka njemu i proskeniram savrseno lice
-"Zapravo bilo malo i losih stvari koje ne pricam... znas, stalno neko umire, ranjavan jedva prezivljava u bolovima... ne cujes svoje, ne cujes nista, na polju si i pucas u drige ljude koji isto tako imaju porodicu i ne cuju je kao mi."
-" Tuzno je, ali svi gube nekog i nesto... neko zivot, neko muza, brata, sina, neko vrijeme da bude sa ljudima koje voli..."
-"Neko nesto i dobije...Stigli smo"
Nekada prazno polje sada je bilo ogradjeno malo visom zidanom ogradom. Pitala bih ga sta moze neko dobiti ratom, ali zacutim ocigledno ne voli temu koju sam pokrenula.
-"150# je sifra kapije"
Kaze kad otkljuca velika vrata, a mene neki osmijeh preovlada. Nikad nisam bila kod njega, zapravo u kuci njegovih roditelja... sada znam sifru njegove kapije koji vjerovatno nikada necu otkljucati da bi usla.
Na putu do velike kuce na dva sprata jednim dijelom u staklu, drugim u dijelom mermeru takodje okruzena sam raznim ruzama i cistom bijelom stazom do kuce.
-"Ostalo je sada kada sam ovde da napravilm neku malu ljetnju kucicu za uzivanje iza kuce. Planirao sam i mali bazen iza"
-" to bi bilo sjajno"
Usli smo u kucu i miris novog me oblije na pocetku pomesan sa njegovim parfemom. Sve je besprekorno cisto i sredjeno.
-" Ako ti se nesto ne dopada slusam"
Ajde sto mi je ovo prvi put da sa njim progovorim koju recenicu vise, vec sto smo sami u ogromnoj kuci koja je njegova. Pratila sam ga u stopu, mjesto je savrseno elegantno uredjeno.
-"Moram priznati da je sve na svom mijesti... Lici na tebe da sve ovako sredis"
-" Dopada ti se?"
-"bez mane"
Klimam glavom i silazim nis stepenice koje su vodile do 4 sobe od kojeg ima 2 kupatila. Jedno i najvecoj sobi koja je njegova, a drugo u hodniku. Srce mi kuca kao ludo jer znam da je iza mene, taj miris mi muti um... i sve sto zelim je da ostanem jos i da bilo sta pricam sa njim.
-"da li zelis kafu mozda?"
Potrudim se sakriti zadovoljan osmijeh i praviti se kao da je to sasvim obicno pitanje... Pijem kafu sa Aleksejem Pavlovicem!
-" Moze."
Klimnuo je glavom, posmatrala sam ga kako kuva kafu dok se ja smjestim za sankom u kuhinji. Definitivno njegova zadnjica je fenomenalna koliko i siroka ramena! Mozda bi bilo pametno da prestanem da ga opisujem ali mozak sa tera moje misli na to.
-" Kako ide poslednja godina, je li tesko?"
I ispunjene svih snova koje sanjam cijelog zivota. Pijemo kafu i pricamo zajedno bez ljudi oko nas.
-"Poprilicno dobro, uvjestila sam i gitaru koliko i violinu. "
-" Jesi pokusala da sviras na trgu?"
Moje sjecanja me vrate kada sam imala 14. Pricala sam o tome kako cu pokusati kao ulicni svirac ne radi novca vec da ljudi cuju sta sve znam. Aleksej je tada kucao na telefon i nije me slusao... bar sam mislila da nije.
-"Sjecas se toga?"
Rasirim osmijeh na licu kada on spoji nase poglede i njezno prosara po mom licu.
-" Sjecam se i ideje o harmonici i pjevanju muzike koju ne znas ali planiras nauciti"
-" Ne vjerujem da i to znas, nisi me nikad slusao sta pricam.. "
-"kako znas da nisam?"
Rekao je kao da je spreman da mi preprica sve sto sam ikada rekla, a mislila da njega ne zanima. Opet je prosarao po mom licu, no pogled ovoga puta zastane na usnama.
Sanjam!?
-" Nisi djelovao kao da ikada slusas..."
-"Ne znam odakle tvojim roditeljima ideja da te upisu u muzicku."
Nesto za sta nikada nijesam stigla da mu se zahvalim, samo me je on slusao kada sam pricala kako i ja zelim kao teta Jana da smiram pticama. Mislili su da mlatim gluposti, ali me ipak majka pustila na muzicku za decu i sve je tako pocelo. Kasnije sam saznala da je to bio Aleksej ali nisam mu pominjala nikada da znam.
-"Saznala sam, samo nisam nikad rekla to opet tebi. Mislila sam da te ne zanima bilo sta u vezi mene"
-" sve me zanima u vezi tebe Nadja"
Sada i ja protrcim tim savrsenim licem i sam djavo me tjera da gledam u pune usne koje ima.
-"Nisi to nikada pomenuo"Osjecam da me neka nevidljiva sila gurala ka njemu koji plitko pocne disati. Tako zelim da ga poljubim i da uzivam. Kasnije cu razmisljati o posledicama. Nek bude sad pa cu se sakriti u neki rupu... rekao je da ga sve zanima u vezi mene..."
-"Mislim da bi trebali krenuti, sigurno se Vanja zabrinula gde smo do sada"Odaljila sam se kao oparena i ustala sa stolice praveci se da mu se nisam primicala i zelji da ga poljibim.
-" Skroz sam zaboravila, a znas nju koliko se zabrine kad joj se ne javim..."
ESTÁS LEYENDO
Gospodin nevolja
RomanceAleksej je bio tamnokosi momak sa ostrim pogledom i savrsenim ciratama lica. Bio je neopisivo zgodan i najbolji prijatelj mog brata. Gledao me je kao mladju sestru, dok sam ja bila ludo zaljubljena u njega. Njegovim povratkom iz vojske probudio je...