„Vítám vás. Jsem ráda, že se tak brzy shledáváme. Ikdyž bych byla ráda za jiných okolností." promluví hnědovlasá žena do prostoru bílé kanceláře. Svým pozadím se odlepí od stolu, o který se doposud opírala a s úsměvem přivítá své hosty.
„To já také, Kali. Nebudeme chodit okolo horké kaše, co kdyby jsme se pustili rovnou k věci. Proč jsi svolala tuto schůzku?" Derek s nechutí přijme nabízenou ruku od ženy. Druhou má stále položenou majetnicky na bedrech svého společníka, který se v dané situaci necítí vůbec příjemně.
Za jednu noc nelze zapomenout, co s ním tato žena v jenu krátkou chvíli dokázala provést.
„Jistě. A jsem velmi potěšena, že jsi vyhověl mému přání."
„Samozřejmě. Nechceme přeci mezi sebou rozpory, bylo by to zbytečné." Z Derekových slov čiří sarkasmus a Stiles se musí kousnout do rtu, aby mu jeden z koutků nevystřelil do úšklebku.
„Přejdeme tedy k věci. Bylo by to ale snad lepší řešit v sedě." s úsměvem natáhne dlaň k bílé pohovce.
Oba muži jen přikývnou a se ženou za zády se rozejdou k pohovce, na kterou se později i usadí.
„Víno? Je dovezené až z Italských vinařských oblastí. A ne neberu jako odpověď." Kali nečeká na odpovědi mužů a už nalévá červenou tekutinu do vysokých skleniček.
Derek jen tak tak stihne zakrýt, alespoň tu hnědovláskovu. „Stiles nepije."
„Ale notak. Jednu skleničku sladkého vína si přece dá, viď?" mrkne sladce na mladšího z mužů a rukou jej jemně pohladí po tváři, až nebezpečně blízko rtů.
Stiles vyděšeně polkne a dech se mu více prohloubí. Co má nyní dělat? Uhnout nebo vydržet? Co když ženu na proti sobě nějak naštve a Derekovi schůzku zkazí. Raději ze rozhodl pro možnost dvě a třesoucím se dechem nechá ženu, aby jen pohladila. Nepříjemně se na pohove ošije a právě v tuto chvíli zapůsobí Derekova hračka. Plug se otře o jeho nitro a on musí težce vydechnout.
Dlaň z jeho tváře za chvíli zmizí, ale hnědovlásek má pocit, jakoby tam dotek stále byl.„Tak, o co ti jde, Kali. Známe se již dlouho a nebudeme si mezi sebou nalhávat, že tato schůzka se koná jen proto, aby jsi mě viděla a společně jsme si popili." zavrčí na ženu Derek, kterému se vůbec daná situace nelíbí. Nikdo si nesmí sahat na to, co je jen jeho!
Kali dolije i poslední skleničku a s tou její se elegantně posadí do bílého křesla. „Máš naprostou pravdu Dereku. Nuže, teď k tomu proč tady jsme. Vím, že máš v plánu rozšířit svou firmu na nových pozemcích, a že máš s ní velmi zajímavé plány. Hmmm myslím, že tam byla i investice do jedné velmi prestižní restaurace, na kterou máme oba dva velmi dobré vzpomínky, nemýlím se?" Kaliiny slova se z jejich úst linou jako čerstvě stáčený med. Tak jemně a sladce, jakoby o nic nešlo. Libovala si v napětí staršího muže, který musí zatínat prsty levé ruky do sedačky, aby nerozbil křehké sklo skleničky.
Derekovi se vůbec nelíbí tón hnědovlasé ženy na proti němu. Moc dobře věděl kam tato líbezná slova mohla zajít.
„Vidím, že mi má slova potvrzuješ. Nu dobrá, vím, že máš pod palcem velmi zdařilé advokáty i kupce, kteří pro tebe udělají za peníze cokoliv, ovšem měl bys je začít raději lépe platit, nebo se ti může stát, že tě někdo lehce přeplatí a z tvých pozemků i investic nezbude vůbec nic."
Míra trpělivosti přetekla. Derek div nerozbije skleničku i se stále nedopitým vínem, jak jí prudce položí na stůl. „Co si to..." Svou větu nedopoví. Zarazí jej ruka ženy, která tu svou jemně položí na jeho.
„Jen klid. Vše se dá vždy vyřešit po dobrém a v naprostém klidu." sladce mrkne na Dereka a opět se posadí pohodlně do křesla. „Nabízím ti malý obchod. Vše, co jsem překoupila bude zpět tvé, jen za malou výměnu."
„Tak, co chceš? Nezapomínej však, že stavební čtvrť na Bronxu je již skoupená a všechny stavební plány s ní. Větší čtvrť ti nemůžu dát."
„Ale zlatíčko, o to mi ani nejde. Mám snad jen o něco málo skoupených míst v NewYorku než ty."
„Tak si řekni, co chceš!" Vztek který se v černovlasém muži mísí, se nedá ani popsat slovy. Ví až moc dobře čeho je tato žena schopná a to se mu nelíbí.
„Je tu něco, co by jsi mi mohl dát jen za malou výměnu." Kali pohlédne svýma temnýma očima do Derekových a po té pohlédne do oříškových očí nejmladšího. „On."
Stiles úlekem poskočí. Až velmi pozdě si uvědomí, že plug v jeho nitru se až nehezky otřel o jeho útroby. Jeho líčka naberou červenou barvu a své ruce zatne v pěst, aby nevydal žádný nepřijatelný zvuk. Ovšem to nic nemění na tom, že se v jeho mysli právě odehrává velký šok. Zděšeně se podívá na Dereka, který v tváři neprokazuje žádnou zmínku, byť jen sebemenší, reakce na požadovanou výměnu.
Ovšem realita je zcela jiná. V Derekovi se mísí tolik myšlenek a reakcí, že neví kterou má pro svůj prospěch akceptovat. Restaurace o které mluví Kali je pro něj velmi důležitá. Mohla by pro něj znamenat dohodu s japonským investorem, který by rozšířil jeho firmy i do jiné části světa. Ovšem nemálo důležitější je pro něj hnědovlasí mladík, který se v jeho životě objevil čirou náhodou a vše mu změnil lusknutím prstu. Nikdy nepoznal submisiva, který by mu vzdoroval, byl na něj drzí a ještě se mu vysmál do obličeje, když na svého svěřence zvýšil hlas. I on poznal že je Stiles jiný a to jej k němu více přitahovalo. Ta vzdorovitost vůči němu samotnému jej rozpalovala a nutila jej otevřít zápal vášně, kterou uzavřel do sebe již velmi dávno. Vždy si našel submisiva jen pro uspokojení svých potřeb, ovšem tenhle mladík v něm otevřel již dlouho zamčenou emoci, která mu pletla hlavu i city, které se snažil uzamknout dlouhou řádku let.
„Tak co drahoušku. Jaká bude tvá odpověď?" Kali se s uculením naklonila blíže k oběma mužům a koutky ji pobavením cukali do úsměvu.
Stilesovi snad srdce vynechávalo i údery. Tak moc se bál. Nechtěl k téhle ženské. A proč taky? Vlastní jej snad někdo? Ovšem vtírává myšlenka, že by se snad opravdu dostal do rukou téhle bezcitné ženské jen nepustila. S otazníky v očích a snad i s pocitem důvěry v Dereka se na něj i on sám otočí.
Černovlasí muž si uvědomuje, co vše je v sázce, ovšem sám neví jak se rozhodnout.
„Chci čas. Na tuto otázku ti nemůžu ihned odpovědět."„Jak je libo. Dám ti měsíc. Myslím, že je to tak akorát, aby sis rozmyslel zda ti restaurace stojí za něj. Dokonce je to i týden před podepsáním tvé smlouvy s investorem nemýlím-li se?"
Stiles je jako na trní. Oči má do široka otevřené z očekávání a neustále se na pohovce vrtí, z nepříjemného napětí. Vždy když se však zavrtí, plug se otřeí o jeho nitro a on musí zatnout ruce v pěsti. Bože, proč zrovna on musí být v této situaci? Je tu jako nějaká levná cetka, která se prodává na trhu a ještě si musí zažívat nepříjemné momenty, kdy musí zadržovat vzdechy.
„Domluveno, za měsíc si dáme schůzku a já ti povím mé rozhodnutí. Jestli to nyní bude vše, tak bych velmi rád odešel a do konce termínu tě už nemusel vidět."
Derek se prudce postaví, nabídne hnědovláskovi dlaň, kterou mile rád přijme a přitiskne se ke staršímu muži co nejvíce. Tato žena mu je více než nepříjemná.
„Doprovodím Vás k výtahu." sladce se usměje Kali a oba dva muže v těsném závěsu dožene.
Derek vezme Stilese pevně za bok a postaví se na stranu kde jej obcházela Kali. Nechce aby jeho svěřenec byl příliš blízko téhle ženy. Už jen s principu, co právě tato žena udělala. Měl od ní něco takového čekat. Měl si na ní dát pozor!
ČTEŠ
Srdcový král (Sterek Cz)
FanfictionJen málo kdo odolá muži, který je slavný a jeho tvář je snad na všech časopisech v New Yorku. To ale neznamená, že všichni ví jaký je doopravdy. Co, když ukrývá tajemství, které hodlá rozluštit jeden mladý student, který se rozhodl jít na vysokou š...