13. Bolest a slast

1.2K 53 4
                                    

Stiles nestihne ani zareagovat a je vtažen do polibku, který je během sekundy prohlouben. Starší prozkoumává jeho ústa a on se nebrání. Cítí na sobě doteky černovlasého muže, které jej přivádí k šílenství. 

Derek si mladšího nadhodí a počká až mu obtočí nohy okolo pasu. Lehce ho přenese doprostřed místnosti, kde jej položí na zem. „Počkej chvíli." šeptne když se odpojí z polibku. Vydá se ke stejné komodě jako před chvílí a vytáhne z třetího šuplíku jedny kožené pouta. Jakmile se vrátí zpět ke Stilesovi, přivine si ho k sobě a pohladí ho po celé páteři. Zastaví se u lemu trička, které jedním pohybem přetáhne přes Stilesovo útlé tělo.
„Jsi tak krásný." řekne zasněně, když se zadívá na mladé a především nepoznačené tělo před sebou. 

Znovu nechají své rty splynou v jedny. Stiles putuje svýma rukama po těle staršího a snaží se udržet na nahou. Ze všech těch příjemných doteků se mu točí hlava. To však neví, co má černovlasý muž v úmyslu. Ruce mu jsou jemnými doteky zdviženy a chvíli drženy na hoře.

„Nech je tam, kde jsou." přikáže s výdechem Derek.
S pohledem do oříškových očí, utáhne kožená pouta na úzká mladíkova zápěstí a zavěsí je za stříbrný kroužek na karabinu, která visí u stropu. Po té se obrátí a znovu se vydá ke komodě, sundávajíc si přitom po cestě svou košili. 

Stiles několikrát sebou škubne zjišťujíc, že se z pout opravdu nedostane. Nepanikaří však. Věří Derekovi v tom, co dělá. Neudělal by mu nic špatného. Když, ale uvidí z čím se černovlasý muž vrací, bodavá myšlenka se ozve. 

Derek drží v ruce červenou, sametovou pásku přes oči a černou důtku. Cítí náhlou změnu Stilesových pocitů. Přistoupí za něj a s polibky na krk ho začne hladit po těle.
„Neboj se. Nezajdu dál, než mi dovolíš." šeptne mu do ucha a znovu ho políbí na odhalený krk. Mladík se pod tímto gestem opravdu uvolní a Derek mu tak opatrně zaváže sametovou látku okolo očí. Po té od něj odstoupí a čeká, jak hnědovlásek zareaguje.

Stiles v prvních vteřinách, kdy se mu zahalil svět do temnoty, cítil strach a paniku. Naučil se ji však ovládat. Po záchvatech, které se mu objevovaly po smrti matky, si řekl, že se naučí ovládat své pocity. Naučil se uklidnit svou mysl i svůj dech. 

Derek s obdivem pozoruje mladíka, před sebou. Tohle se mu ještě nestalo. Nikdy nezažil, aby se jeho svěřenec dokázal tak rychle uklidnit. 
Přijde pomalu k němu a položí mu dlaně na boky, které jemně promne. Znovu začne pokládat polibky na Stilesův krk a své ruce nechá pomalu sklouznout na pevné pozadí hnědovláska. 

Na to už se Stiles neudrží a se zakloněnou hlavou vzdychne. Pouta zacinkají o karabinu, když s návalem první slasti cukne rukama. 

Derek se jen usměje a vrátí se k malinovým rtům, které ihned polapí. Svýma rukama začne pomalu rozepínat Stilesovi kalhoty. S polibky, které začne klást od úst směrem na hrudník, začne i sundávat Stilesovi úzké džíny. 

Jakmile dopadnou na zem, nemusí ani nic říkat a Stiles z nich sám vystoupí. Vzrušení otřásá celým jeho tělem a doteky, kterými se ho starší dotýká, ho ještě znásobují. 

Derek pokračuje s polibky níž a níž, až dorazí k lemu hnědovláskových boxerek. Bez ostychu je stáhne a zalapání po dechu, které se mu dostane od mladšího, je mu symfonií. S úsměvem se vrátí k hnědovláskovým rtům. 

Stiles cítí hrubost a chtivost, která se začala projevovat v polibcích. Cítí horkost z druhého těla a chce se jej dotýkat. Bohužel nemůže. Cítí Derekovi ruce snad po celém těle. Když se však najednou ruka staršího objeví na jeho penise, neudrží se a táhle vzdychne do polibku. V slasti, kterou mu začne Derek dopřávat nestačí oplácet polibky.

„Tohle se ti líbí?" zašeptá Derek Stilesovi do ucha a své pohyby rukou zrychlí. „Odpověz!" přikáže, když se mu místo odpovědi dostane jen další táhlé vzdychnutí. S pohyby rukou přestane a pevně sevře mladíkův penis.

Stilesovi se zastaví dech a bolestí vypískne. Konání staršího má však svůj účel, který si hnědovlásek za chvíli uvědomí.
„Ano, pane." vydechne roztřeseně, snažíc se přitom najít svůj dech.

„Tak je to správně." pochválí jej Derek s úsměvem a povolí sevření na chloubě mladšího. 

Stiles úlevně vydechne. Chce však víc. Mnohem víc. Chce znovu cítit tu nepopsatelnou rozkoš jako před chvílí. Toto přání se mu však nesplní. Derek od něj odstoupí a ze země zvedne koženou důtku. Kochá se pohled na vzrušeného mladíka, který se otáčí za každým zvukem, který vydá. 

Najednou místností protne pleskavý zvuk kožených řemínků, které dopadnou na zadek hnědovláska. Ten sebou trhne a hlasitě vykřikne. Nečekal to, ale nemůže říct, že se mu to nelíbilo. Znovu na jeho zadek dopadnou kožené řemínky a zanechají tam tak červené značky. Neudrží se a poprvé zavzdychá. Stiles si nepředstavoval, že by to mohlo být tak úžasné. „Aaah, ještě." zavzdychá, když se řemínky znovu setkají s jeho, již načervenalou, kůží. 

„Copak by jsi chtěl?" zeptá se Derek a natiskne se na mladíkova záda. Důtkou udeří do jeho hrudníku a užívá si dalšího táhlého stenu, který se mu dostane. 

Stilesovi klesne hlava na rameno staršího a při dalším úderu mu slastí vzdychne do ucha. „Ještě pane. Chci ještě." odpoví a jako odměnu si vyslouží drsný polibek.

„Dobře." Derek obejde mladíka a švihem ruky udeří mladíka důtkami nad jeho vztyčenou chloubu. „Tohle chceš?" zeptá se a zopakuje stejný pohyb.

„An.. ano." vykoktá ze sebe vzrušeně Stiles a silně stiskne kožená pouta, když na jeho podbřišek znovu dopadne rána. Bylo to něco nepopsatelného. Hlavou se mu nehonilo nic jiného než neskutečná slast. Štiplavá bolest, která se objevila vždy s každou další ránou se měnila na rozkoš. Chtěl víc, potřeboval víc. „Aaah, pane..." zavzdychá, když další rána přistane na jeho červeném podbřišku.

Derek se nemůže nabažit pohledu na mladíka. Ví, že se bez jeho pomoci nemůže udělat a to se mu líbí ze všeho nejvíc. Líbí se mu ta moc, kterou má nad každým svým svěřencem. 
Naposledy udeří Stilese, který táhle vzdychne, a po té uchopí znovu jeho chloubu do ruky. „Tak se udělej zlatíčko." Znovu začne hnědovláska uspokojovat a dopřávat mu vysněnou slast.

Stiles pevně tiskne prsty pouta. Poddává se té neuvěřitelné slasti. Nechává se uspokojovat starším mužem a hlasitě přitom vzdychá. 
„Pane, já už.... aahh.." nedořekne svou větu, nával rozkoše je až příliš silný. 

„Ano, udělej se zlato. Udělej se pro mě." přikáže mu vzrušeným hlasem Derek a své pohyby rukou zrychlí. 

Za pár vteřin se místností rozléhá hlasitý výkřik slasti. Stilesovi se podlomí nohy, a tak zůstane viset jen za své připoutané ruce. Nepřemýšlí nad tím, že si vlastně ubližuje. Kožená pouta se ještě více utáhnou a zaryjí se do kůže hnědovláska. Ten však nevnímá. Jeho mysl je daleko od reality. 

Derek si otře potřísněnou ruku od bílé tekutiny do Stilesova trička, a po té k němu rychle přijde. Sundá pouta z karabiny a rychle zachytává padajícího a hlavně vyčerpaného mladíka. Vyhoupne si ho ladně do náruče a odchází i s ním z místnosti, po cestě mu ještě sundávajíc sametovou pásku z očí.
„Byl jsi perfektní." šeptne mu do ucha a jemně ho políbí na tvář. 

Stiles mu však není schopen odpovědět. Je příliš unavený a to ani nic nedělal. Připadá mu jakoby jeho nohy vážili snad tunu. Není schopen žádného pohybu. Je zcela odevzdán černovlasému muži, který vypadá, jakoby byl na vše zvyklí. Zavře své unavené oči a nechá se odnést do měkké postele, kde netrvá moc dlouho a vyčerpán předešlou činností, usne.

Nevnímá tak jemné políbení na čelo, co mu s úsměvem věnuje starší muž. 






Srdcový král (Sterek Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat