Felix oturduğu tahta sandalyede rahatsızca bir kaç kez kıpırdanıp yaklaşık yarım saattir olduğu gibi derin derin nefesler almaya başladı. dileği şeyi arkadaşlarından nasıl en az şekilde tepki alarak anlatacağını düşünürken içi sıkıntıyla dolup taşmıştı.
aniden mi söylemliydi?
hayır, aniden söylerse alacağı tepki çok fazla olabilirdi.
Öteki tarafından bu bebeğin babasının onu kabul edip etmeyeceğini düşünmeden edemiyordu, evet Felix yaklaşık iki ay önce bir anlık zevkle ilişkiye girdiği adamın tekinen bebek taşıyordu.
aniden mi söyleme- hayır kokar- ne yapmalıydı- konuşmalımıydı-
"size bir şey söyleyeceğim." bir anda öylece patlayı verdi.
Koyu sohbet dönen masadaki sesler anında kesildiğinde elleriyle giymiş olduğu ispanyol paça pantolonu sıkıştırıp hepsine göz gezdirdi.
"İki ay önce abim ile canı sıkıldığı için bara gitmiştim." Derin bi nefes aldı ve su içerek konuşmaya devam etmişti "abim alkol alırken benim istediğimi yapmama izin verdi.bende Lider alfayı gördüm"
arkadaşlarından birisi kaşlarını kaldırıp felix'e merakla biraz daha yaklaştı. boğazını temizleyip gülümsemeye çalıştı.
"Hyunjin alfayı mı?
"evet, kızgınlıkta olmalıydı ki gözleri hep kırmızıydı.beni yanına çağırdı... bende hafif meraktan ve heyecandan hemen yanına gittim.
Hepsine göz gezdirmişti pür dikkat onu dinliyorlar, sadece merakla bakınıyorlardı
"biraz sohbet ettik, gerçi içtiğimden kaynaklı ne konuştuğumuzu çok hatırlamıyorum. yaşımı falan sormuştu sanırım her neyse. beni bir yere götürmek istediğinde abimle olduğumu söyledim ama kendisiyle olduğum için bana bir şey olmayacağı söyledi.
Gözünden geçen anlar ile hafifce sırıttı ve kafasını eğdi, cinsellik, hayatında ilk defa deneyimlemiş olduğu bir şey olsa bile oldukça hoşuna gitmişti; almış olduğu ilgi, iltifatlar, gururunu okşayan inlemeler...
"yasaklı olan bölgeye girdik, güzel bir şelalenin önünde biraz daha sohbet ettik sanırım birbirimizi tanıyana kadar epey sohbet ettik ama ben bir çoğunu hatırlamıyorum" dudaklarından heyacanlı bi nefes kaçtı.
" sonra ise birine ihtiyacı olduğunu söyledi ben anlamayınca beni öptü sonra ise... korunmadan seviştik ve ben hamileyim."
tepkilerinden korktuğu için yüzlerine bakamadığı arkadaşlarından yüzünü gizledi, yanakları al al kızarırken elleri istemsizce karnına gitti.
jeongin boğazını temizleyip felix'in yüzünü kendisine çevirdi. "korunmadığınızı hatırlayınca sana bir şey dedi mi? ne bileyim özür falan"
"özür diledi bir şey olursa diye,sonra ise eğer bir şey olursa kendisini aramasını istedi ilgileneceğim dedi."
"o zaman yazalım bir suçu varsa katlansın ver telefonunu"
Felix elindeki telefonu Jisung'a uzatırken Jisung telefonu almış ve yazmaya başlamıştı
Lider alfa
Bay Hwang,geçen gün olanlar için size bir kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var.
(14.30)
14.35 ✅(düzenlendi, 21.10.23)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Omega || Hyunlix
Fanfiction"Bay hwang, geçen gün için size kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var ." (Kapak ve isim değişti) Başlangıç 03.04.22 1# 24.07.23 (Düzenleniyor! Yavaş bölümlerle beraber bölümler daha profesyonel bir hale getirilecek. 21.10.23)