Felix
Bebeğimi kayıp ettikten sonra Hyunjin ile 2 haftadır hiç konuşmamıştım,kurdumda bana küsmüştü sadece Hyunjin'in içinde kendi alfası ile geziniyor bana asla gelmiyordu.
İçimde 2 boşluk hissi vardı biri kurdumun yokluğu,biride günahı olmayan bebeğim.evet bebeğim diyorum çünkü hyunjin'in bebeğime hiç katkısı olmamıştı.
Yatağımda uzanırken bir yandanda ne yapacağımı düşünüyordum.Arkadaşlarım tarafındanda satılmıştım.Jisung zaten abim ona bakmadığından dolayı tersliyordu,diğerleri ise Alfa bulma peşindeydiler.
Kızgınlığım kurdumun yanımda olmamasından kaynaklı gecikmişti,işime gelir.yatağımda doğrularak banyoya gittim uzunca bir duş alarak çıkmıştım evden.
Bana tecavüz eden adam tutuklanmış,yaşamının sonuna kadar müebbet cezası yemişti.Abimede sinirliydim,oda o günden sonra yanıma gelmemişti.
Mental olarak bir çöküm içerisindeydim.sanırım boşanmayı düşünüyordum mühürü bozmak zor değildi nası olsa kazıtıla biliyordu.
İş yerine geldiğimde derin bi nefes alarak içeriye girdim,zaten tanınıyorum sorun yok.kimseyi takmayarak üst kata çıktım ve kapıyı çalma gereği duymadan içeriye girdim.
İçeride asisten bir omega resmen gömleğini göğüsleri gözükecek kadar açmış Hyunjin'e bir şey anlatıyor gibi ona yakınlaşıyordu.
-çık dışarıya omega.
-ama patron siz deği-
-kovuldun çık.
Omega Hyunjin'e bakarken ben bilmem bakışları atıyordu ona,yani bu ben karışmam demekti.omega sinirli adımlar ile dışarıya çıktığında bir sandalyeye oturmuş ve konuşmaya başlamıştım.
-boşanalım.
-e-efendim?
-boşanalım diyorum,mühürüde bozarız.
Hyunjin'inin gözlerinde nedense üzüntü görmüştüm.yerinden kalkıp yanıma çömelmişti.
-Ama neden? Bak özür dilerim cidden.yemin ederim pişmanım bende istemezdim bebeğimin ölmesini,hayır lütfen.
-ne o? Adam olasın mı tuttu? Ne zaman yanımda oldun bi sorsana ya.bebeğim 3. Ayına girmişti ama sen bebekle daha iketişim kutmadığın için ben bi kere bile etkileşim Alamadım,benim burda suçum ne?
Hyunjin susmuştum sadece yere bakıyor bana asla bakamıyordu.eğik başını göremesem bile vücudunun hafif hafif hareketlenmesinden dolayı ağladığını anlamıştım.omuzuna dokunup sarstım.
-yah! Niye ağlıyorsun?
Kıpkırmızı olmuş burnu ile bana döndüğünde ağlamaya devam etmişti.ayırmak istesemde bunun sadece bebekle ilgili olmadığını anlamıştım.sadece bir müddet sarıldı ve ağladı.
İçimdeki hareketlilik ile şaşırmıştım.
Feromon salgılamaya geldim sadece.
Ben feromon salgılamaya başladığımda Hyunjin birazda olsa durulmuştu.omuzuna dokunup kalkması için bir kaç şey söyledim ancak kalkmadı.yüzünü kendi yüzümü çekerek izlemeye başladım.
Uyuyordu.sıkıntıyla iç çektim ve geniş koltukta yayıldım.Hyunjin bayılmış kadar derin uyurdu,o yüzden biraz söylendim sonra ise kendim geri çekildim ve bir şekilde onu yatırdım.
Yaralarım acırken gitmek için adım atıcaktım ki kolumun tutulup Hyunjinin kucağına düşmemle göz devirdim.
-birlikte uyuyalım omegam.
Mırıladığından dolayı alfasının sevgiye ihtiyacı olduğunu anlamıştım sadece ona sarıldım ve bende uyudum.
——————————
AYYYY AŞKOLARIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM OYLAR VE OKUMA SAYISI İÇİN NEREDEYSE 2.000 OLDUK ÇOK SAOLUUUN
Bu gün odamda aşık olduğum oddinary'nin klibini izliyordum,ve aklıma yeni bir Hyunlix kitabı geldi,acaba diyorum başlasam mı yazmayı? Yoksa bu bitince mi yazayım?
Onun konusu tamamen macera olucak ve kafaları biraz karıştırıcak cevaplarınızı bekliyorum sizi çok seviyorum 🤍♥️
Ah bu arada bu gün Stay olalı 1. Yılımı doldurdum 😎👍 aynı zamanda doğum günüm.
Hyunlixle kalın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Omega || Hyunlix
Fanfic"Bay hwang, geçen gün için size kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var ." (Kapak ve isim değişti) Başlangıç 03.04.22 1# 24.07.23 (Düzenleniyor! Yavaş bölümlerle beraber bölümler daha profesyonel bir hale getirilecek. 21.10.23)