Felix kurdunu susturmaya çalışırken bir yandanda abisini dinlemeye çalışıyordu ancak kurdu sakin kalmadığı için dinleyemiyordu.
En sonunda abisi bir şeyler demeyi bıraktığında abisini resmen evden kovmuş yalnız kalmak istemişti.
-Hayır Yongbok.Hyunjin alfasını benim yanımda çıkarmaz sende çıkamazsın.
Diyip uzanmıştı,acayip derecede bir durgunluk vardı üzerinde asla hareket edemiyordu.odasına çıkmaya üşendiği için koltuğa yatmış ve elini karnına sararak ağlamaya başlamıştı.
-Yongbok,lütfen hareket et bak lütfen.
Midesi bulandığında misafir odasına geçerek kusmaya başlamıştı.işi bittiğinde dişlerini fırçalayarak oturma odasına geçmiş cenin pozisyonunda ağlamaya başlamıştı.
Hyunjin ise toplantı sırasında mühürünün yandığını hissetmeye başlamıştı.ortama hafif bir inilti bırakıp boynunu tutmuştu.
-Hwang bey eşinize bir şey olmuş ola bilir mi?
Bu Hyunjin'in aklına hiç gelmemişti.odadan koşar adım çıkmış asansörü beklemek yerine merdivenlerden 2'li 2'li inip arabaya binmişti.
Telefon rehberinden Felix'i aradığında açmadığı için daha çok korkmuş ve yoğun trafikte en hızlı şekilde kullanmaya başlamıştı arabayı,ona ceza yoktu sonuçta.
Evin önüne geldiğinde hızlıca kapıyı açmış ve salonda ağlayan Felix'in önüne eğilmişti,korkmuştu eğer bebek yüzünden ağlıyorsa onun yanında olması gerekiyordu,sonuçta oda onun bebeğiydi.Felix'te onum bebeğiydi.
-Felix güzelim bir şey mi oldu hm?
-kurdum.ha,hareket etmiyor.
-Neden,bir şey istedide yapmadın mı?
-d-dönüşmek i-istedi.
-dönüş o zaman hayatım.
-S-senin K-kurdunuda i-istiyor.
Hyunjin derin bir nefes almış ve konuşmuştu.
-tamam güzelim,sen dönüş şimdi bende dönüşürüm.
Felix kalkmış ve banyoya girerek dönüşmüştü.
Hala iyisin omega.
Hyunjin'in yanına gittiğinde Alfa ona hayranlıkla bakmıştı.oda banyoya gidip dönüştüğünde iki kurt bir müddet oynamışlardı.çok mutlulardı ancak Felix karnına giren ağrı ile dönüşmüş ve odasına çekilmişti.
Hyunjinde giyinip geri iş yerine gitmişti.Felix evin içerisindeki bir takım tıkırtılarla uyandığında Hyunjin geldi sanmıştı.aşağıya inip sesin geldiği yere baktığında karnına bir yumruk yemişti.
Olduğu yerde sendelerken gözleri dolmuştu.karnına ha bire yumruk yerken o sadece ağlıyordu,karnındaki eli tutmsya çalışsada olmamış en sonunda yere yığılmıştı.
Hyunjin ise tüm bunlar olurken yine işteydi bi anda tekrardan mühürünün acıması ile gözleri kararırken bir anda oda yere yığılmıştı.
Şirket birbirine girmişti resmen Changbin Hyunjin ile ilgilenirken chan ve Minho Hyunjin'e bir şey olduğunu anladığı için koşarak arabaya binmişlerdi.
-Hyung Hyunjin bayıldıysa Felix'e kesin bir şey olmuştur iyi midir ki?
Chan bir şey diyemiyordu,oda korkmuştu bi anda Hyunjin'in bayılmasından dolayı.Hızlı giderken biraz daha hızlı kullanarak arabayı bahçeli evin önüne geldiğinde gelişi güzel bırakıp eve girmişlerdi.
Kapıyo bir kaç kere yumruklamışlar ancak kapı açılmayınca kırıp girmişlerdi.evin alt katını dolaştıklarında kimseyi göremedikleri için üst kata çıkmışlardı ancak merdivende gördükleri kan ile Minho bir adım dahi atamazken Chan koşar adım yukarıya çıkmıştı.
Tabii görmesini beklediği son şey bile değildi,Soyumuş ve bayılmış olan bir Felix ve içine girmek için onun belini tutan bir alfa.Chan anında adama girişirken Minho ise hala bir şey yapamıyordu.
Chan adamı döve döve bayılttığında bir şey ile bağlamış Felix'in yanına gitmişti.kanaması vardı.Ancak oda nefsini koruyamamıştı istemsizce,omega kıvrımlıydı.
Alfasına kızarak omegaya hızlıca bir kıyafet giydirip arabaya bindirmişti,Minho sonunda hareket ederek onlarla gitmişti.Bir yandan kardeşinin karnını tutarak ağlıyor ve yandan ise o şerefsizi öldürmek istiyordu.
Hastaneye geldiklerinde bir sedye ile Omegayı ameliyat haneye almış,Alfayı ise seruma bağlamışlardı.
Felix
Mide bulandırıcı koku ile uyandığımda kaşlarımı çattım,etrafıma baktığımda tüm tanıdıklarım ölü gibiydi.elim istemsizce karnıma gittiğimde şiş olmadığını fark etmiştim.
Daha ayılmamış beynim anında ayılırken karnıma bakmıştım,ardından ise etrafıma bakmıştım üzgünce bana bakıyorlardı.daha yeni bebeğime kesinlikle alışmışken bu olmazdı değil mi?
-ne? Şaka yapıyorsunuz değil mi?
Abim bana doğru yürüyüp elimi tutmuştu.
-Felix,güzeli-
-ne Felix'i ne! Nerde benim bebeğim.
Hepsi üzgünce bana baktığımda ağlamaya başlamıştım.Ayağa kalktığımda Hyunjin beni tutmaya çalışmıştı.
- BIRAK HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN ZATEN NERDEYSE HİÇ BİR ZAMAN EVDE DEĞİLSİN EVDE KENDİNİ BİLE KORUYAMACAK HAMİLE EŞİN VAR ONA RAĞMEN BİR KORUMA TUTMADIN GERÇİ NE ZAMAN YANIMDAYDIN Kİ SENİN BU HASTALIKLI KİŞİLİĞİM YÜZÜNDEN SANA KARŞI NE HİSSETMEM KONUSUNDA ŞAŞIRDIM.BİR İYİ DAVRAMIYORSUN İKİ SAAT KALMAZ TOKAT ATACAK KADAR SİNİRLENİYORSUN BIKTIM BEN DAHA YENİ ADAM OLMUŞ BİR ÇOCUĞUM HİÇ Mİ AKLINA GELMEDİ SANKİ.
-SENİN YÜZÜNDEN ŞİMDİDE ÇOCUĞUMU KAYIP ETTİM,YETTİ ARTIK.
En sonunda ise dayanamayarak yere çökmüştüm.
-ben bunları çekicek ne yaptım? Neden denemedin en azından beni sevmeyi,sadece çocuğunu taşıyacak kişimiydim gözünde?
-denedim yemin ederim denedim ama küçük olduğun için yapamadım olmadı.
-sen kendinden küçük kişileri mi hamile bırakırsın Hyunjin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Omega || Hyunlix
Fanfiction"Bay hwang, geçen gün için size kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var ." (Kapak ve isim değişti) Başlangıç 03.04.22 1# 24.07.23 (Düzenleniyor! Yavaş bölümlerle beraber bölümler daha profesyonel bir hale getirilecek. 21.10.23)