Hafifçe uyanırken derin bir nefes aldım,sonra ise karnımda hissettiğim tekmeler ile gülümsedim omega kızım chaeryong alfası onunla konuştuğu için hareketliydi.-kızım,sert vuruyosun babanı uyandırcaksın nasıl omegasın sen böyle.
Gülmemek için kendimi tuttuğumda Hyunjin kafasını karnıma koymuş ve konuşmaya başlamıştı.
-baban bu zamanlarda taktı kilo vermeye tamam zayıf olunca çok güzel,incecik beli tam sıkıl- neyse ama hafif kilo aldığında çok tatlı oluyor anlatamıyorum böyle yanakları çıkıyor minicik bir şey zaten.ama hamilelikten sonra hemen kilo vercek eminim ki.
Eşimin bu düşüncelerine gülümseyim feromon salgılamaya başladım,eşim nedensizce vu aralar feromonlarımı çok seviyordu.
-bak,babam feromon salgılamaya başladı,çok güzel kokmuyor mu kızım? Babana kahvaltı hazırlamaya mı gitsem acaba.
Gülümseyip gözlerimi açtım ve karnımda yatan eşimin saçlarını karıştırdım.
-ben diyorum kiii acaba sen yemek hazırlamasanda Ryujin'e kahvaltıya mı gitsek? Hem çocuklarda özlediler bir birlerini Yeonjun artık soobinin yokluğundan Yunanın feromonlarıyla uyuyo.
Bu dediğime gülerken Hyunjin hafifce somurtarak bana baktı.
-Nedensizce Soobin ve Yeonjun büyüyünce kesin evleneceklermiş gibi geliyo.vermem ben omega oğlumu ya.
Onun bu düşüncesine gülümsedim,çok korumacı bir babaydı ve bu hoşum gidiyordu.5 aylık bebeğim bu sefer omega olduğu
İçin çokta büyük gözükmüyordu.Hafifçe yerinde hareketlendi ve bana belimden sarıldı.dudaklarıma hafif hafif yaklaşıp öpmeye başladı.o kadar güzel öpüyordu ki,dudaklarımds çiçekler çıkmaya başlamıştı sanırım.gülümsedim ve ellerimi ensesine attım
Belki ileri giderdik amaaa evde olan 2 çocuğumuzdsn dolayı ayrılmaya karar vermiştik.O bana gözlerini devirip paytak paytak yürüyerek tuvalete giderken bende derin bir nefes aldım ve bebeklerimin hızlı bir şekilde odaya girmesinin nedenini sorgulamaya başladım.
-anne Yeonjun tutturdu feremon bırak diye. İstemiyorum yorgun düşüyorum diyorum anlamıyor.
-oğlum Yunayı zorlama feremon diye baban tuvaletten çıksın ona sarıl.
Yeonjun ağlamaya başladığında derin bi nefes aldım ve kendi feromonlarımı salarak kollarımı açtım sarılması için.
Yanıma hızlıca gelerek göbeğime dükkat ederek bana sarılmış ve boynuma gömüldüğümde bize sertçe bakan Yunaya gözlerimi dikmiştim.
Hyunjinde tişörtü olmadan banyodan çıktığında kızgınca bakan kızını fark edip kızının boyuna eğilmişti.
-noldu Yunam?
-omegamın beni feromon salgıla diye boğduktan sonra senin omegana sarılmasını izliyorum daha ne olsun .
-omegam?
-evet Yeonjun benim omegam yürü yeonjun.
Yuna Yeonjunu çekiştrerek odadan çıkarttıktan sonra kapıyo kapatmış ve kardeşine sarılarak aşağıya inmişti.
Çift ise onlara gülmeye başlamıştı.Hyunjin omegasının yanına uzanmış ve açık karnını okşarken bir yandanda boynunu öpmeye devam etmişti.
-alfa Hwang?
-buyrun omega Hwang.
-ne zaman gitmeyi düşünüyoruz acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Omega || Hyunlix
Fanfiction"Bay hwang, geçen gün için size kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var ." (Kapak ve isim değişti) Başlangıç 03.04.22 1# 24.07.23 (Düzenleniyor! Yavaş bölümlerle beraber bölümler daha profesyonel bir hale getirilecek. 21.10.23)