6 ay sonra
Pov:FelixBulunduğum yatakta yan tarafımın boş olması ile gözlerimi devirdim.Hyunjin erkenden işe gitmiş olmalıydı.birlikte 3 gündür bir sıkıntı vardı,diğer birlik alfaları bir sıkıntı yaratmıştı.
Toplantılara ara sıra katıldığımdan dolayı herkes beni tanırdı,pek bir şey anlamıyordum ama neyse.
Hyunjin dikişimi patlattığından bu yana her zaman yanımda olmuştu iyi davranıyor ve bir şey saklamıyor.
Boş olduğu zamanlar benimle ilgileniyor sık sık hediyeler alıyordu.ben halimden memnundum.mezun olalı 6 ay olmuştu,Jisung haricinde tüm arkadaşlarım ile konuşuyordum.doğum günü 2 gün sonraydı ve ilk defa onsuz kutlayacaktım,ben onu aramıştım ama o beni istememişti.
Her ne kadar o gün ne olduğunu sorsam bile bana asla cevap vermemiş ve abime her defasında nefretle bakmıştı.
Bayan Hwang,yani ona söylememi istediği şekilde annem Ryujini Yeji hamile olduğu için kabul etmiş Yejinin doğumuna az kaldığı için etrafında dönüyordu.
Yeji ikizlere hamileydi,üstelik bir kız bir erkekti.birnin alfa birinin omega olduğuda kesindi.omega olan Lia ve alfa olanda Soobindi.
Bende ikizlerimi olmasını isterdim ama işte.bende çocuk düşünmeyi bırakmış ve üniversiteye hazırlamıyordum,ayrıca San ve wooyoung ilede kanka olmuştum.
Kapının çalması ile yan tarafımda duran dilsiz uşaktan geceliğimi aldım ve giyerkende aşağıya indim.kapıyı açtığımda ağzı yüzü ağlamaktan kızardığı belli olan San girmişti.
Kokusunundan dolayı kızgınlıkta olduğunu anlayabiliyordum.omega olduğuk için ala biliyordum kokuyu.ezbere olduğu evin içerisinde oturma odasına geçip ağlarken bende arkasından ona baktım.
-noldu? Alfan seni tatmin etmedi mi?
Kızarık gözler ile yorgun bir biçimde bana baktığında işin ciddi olduğunu anlamıştım.önünde durdum ve ceketi Çıkardım sonra isa çantasını alarak bir kenara koymuş ve yattığı kanepenin diğer tarafına geçip uzanmıştım.
Ona sarıldığımda ağlamaya başlamıştı.ben ise yavaş yavaş belini ovuyordum. Her ne kadar ikimizde omega olsakta San'ın benden daha uzun bacakları vardı ve bu özelliği onu seksi kılıyordu.
Biraz daha durulduğunda gülümsedim ve saçlarını okşadım.
-noldu anlatmak ister misin?
-bugün benim başka randevum yoktu.bende Wooyoung'un katına indim.yeni doğumdan çıkmış,yanındada asistanı vardı asistan diyorum ama resmen öpüşeceklerdi.sonra bende kıskandım Woo'nun koluna girdim asistan hemen gitti.bende zaten kızgınlıkta olduğum için duygularımı bastıramadım ve kıskançlık krizine girdim.wooyoung'da bana kızdı bencil olduğumu söyledi o benim istediğim her şeyi yapıyormuş ama ben onu kısıtlıyormuşum.uzun zamandır çocuk istiyordu ama ben hazır olmadığım için red etmiştim bir çocuk bile çok görüyosun bana dedi.Felix ben bencil miyim?
Diye ağlamaya devam etmişti.bende ona sarılırken kendi feromonlarımı mest olması için salmıştım.o uyurken bende Hyunjini aradım.
Alfam♥️
📞0.03-efendim canım?
-woo senin yanında mı?
-bizde onu konuşuyorduk San senin yanında sanırım.birazdan geliriz.
-tamam
Telefonu onun kapatmasını istediğimden telefonu bir yere attım ve bende san'a sarılarak uyumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Omega || Hyunlix
Fanfiction"Bay hwang, geçen gün için size kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var ." (Kapak ve isim değişti) Başlangıç 03.04.22 1# 24.07.23 (Düzenleniyor! Yavaş bölümlerle beraber bölümler daha profesyonel bir hale getirilecek. 21.10.23)