yerimden kalkarken boynumun acıması ile irkildim,Dün gece mühürlenmiş olduğumdan dolayı canımın acıması normaldi tabii.
Çıplak üstümü üzerimdeki çarşaf ile biraz daha örttüm,dünkü kavgamızdan sonra Hyunjin gece boyu bana resmen evine gelen tek gecelik hayat insanları gibi davranmış ve ona göre becermişti.
Açık pencereden içeriye Evimizin yanındaki kiraz ağaçlarının çiçekleri dökülürken gülümsedim,güneşli hava açık hava ve güzel çiçekler çok güzeldi.
Arkamdaki eşime baktığımda hala uyuyordu,tek yorulan ben değildim sonuçta değil mi?
Arkamda duran yatak başlığına takılı olan geceliğimi aldım ve giyindim,bugün okul yoktu yani en azından bana yoktu.
Tavanda olan aynadan boynuma baktığımda derin nefes aldım HHJ. Mühürlenmeden sonraki görevim aklıma geldiğinde yüzünü yastığa gömmüş olan eşime tekrar baktım.
Yan döndüm ve eşimin yüzünğ vücudunu izlemeye başladım.Daha önce be dün gece altında saatlerce kıvranırkende izleyememişti.
Keskin yüz hatları,kedi gözleri kalın dudakları ve kaşları ile bir prensi yada dünya yakışıklıdını andırırken vücudu zaten...
Uzun bacakları,kalın baldırları.dizili karın kasları göğüs kasları ve çiziklerle dolu beli ile "BEN ALFAYIM!" Diye bağırıyordu.
Biraz ilgilemenin ardından Alfası sırt üstü döndüğünde yerinde hareketlendi.küçük vücudu ile alfasının karın kaslarının üzerine oturmuştu,tabii o kadar hafifti ki Alfası hissetmemişti bile.
Yavaşca boynuna doğru eğilmiş ve boynunu ısırmıştı,bununla birlikte Alfa hırlayarak uyanmıştı.Felix ise kafasını ardından vücudunu Hyunjinden ayırmıştı.
-bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum omega.
-kes,öyle uyandırmam gerektiği için uyandırdım.
Felix kıvırta kıvırta içeri giderken Hyunjinin kurdu resmen hırlıyordu.eğer Eşi hamile olmasa -aslında yapmaz ancak sinirli olduğu için düzgün düşünemiyor- saçından tutup her yere savururdu.
Bebek için sakin olmasını kendine hatırlatırken banyoya gitti.
-🐺-
Kutsal bakirler ve Hamile Felix
Jeongin:
Felix'in götü gitti heJisung:
Olm nolmuş lan buna göt möt hayırdır.Seungmin:
Ben diyorum size bu çocuğa büyümeyi yasaklıyalım diyeJisung:
Sevgilisi olursa bak gör sen nasıl değişiyorJeongin:
Chan olsun eşim yemin ederim nefes alma derse almam.Seungmin:
Chan
Sana
Bakıcak.Jisung:
Samsung'un alarm sesi geliyo ama nerdenJeongin:
Orosbu çocukları
Evlencez biz
Çocuklarımız olcak böyle minik minik.Jisung:
Seungmin hala nah emojisi gelmedi beSeungmin:
VallaJisung:
@Felix öldün mü lanFelix:
Hayır ama canım acıoJeongin:
Kaç tur yattınız amkFelix:
Bir tur ama evine gelen Fahişeler gibi davrandı amk orosbusu.Abime şikayet etcem.Jisung:
AYYY HAYATIMIN ANLAMI CANIM BENİM EN İYİ ARKADAŞIM ABİN BENİ ÖZLEMİŞ BENİDE GÖTÜR GİDECEKSEN YANINA.Jeongin:
Samsung'un alarm sesi geliyo ama nerdenSeungmin
OHA ŞFMEŞFMELFMWLDMWKNFLENDFelix:
Girdi arkadaşlar.Seungmin:
Sana dün gece Hyunjin girmemişmiydi zaten lanJisung:
ASDFGHJBABC OFFFJeongin:
ŞFNELDMEŞDMEŞDKWLDFelix:
Nefret ediyorum sizden 👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Omega || Hyunlix
Fanfiction"Bay hwang, geçen gün için size kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var ." (Kapak ve isim değişti) Başlangıç 03.04.22 1# 24.07.23 (Düzenleniyor! Yavaş bölümlerle beraber bölümler daha profesyonel bir hale getirilecek. 21.10.23)