Biz aslında 3 kardeşiz

4.2K 361 130
                                    

Felix,birliğin merdivenlerini oldukça sakin bir şekilde çıkarken kapattığı müziğin sözlerini kendince tekrar ediyordu.

Bir kaç gündür aklını karıştıran şeyler vardı.dikişleri patladığından beri gördüğü saçma rüyalar farklı versiyonları ile gelmeye devam etmişti.

İlk defa yüzünü 2 hafta önce görmüştü çiftin.kadın sarı saçlı,çilli ve bozuk aksanlı biriydi.

Adam ise çekil gözlü,uzun boylu biriydi.ancak büyük ve küçük olan çocukları hiç görmemişti.

Eşinin katına geldiğinde derin bi nefes aldı.bu katta sadece eşinin abisinin,Chan hyungunun ve changbin hyungunun odası vardı.

Ha unutmadan söyleyelim.Jeongin nasıl olduğunu bilmediğimiz bir
Şekilde Chan'ı etkilemiş, hatta Chan ona söyleyemese bile çocuk istiyordu.

Sanırım bu 4 alfa aşkın gerçekten yaşsız olduğuna inanıyorlardı.

Felix tam kapıyı çalıp içeri girecekken konuşmanın içinde kendi isminin geçmesi ise duraksadı.

-Felix, annesi ve babasını rüyalarında görmeye başladı.Annem ve babam 19 yıl sonra ortaya çıktı hemde Ryujinle beraber.Ryujinle bir şekilde konuşurum ama annem ve babam çok kararlı.

-onlarlada konuşsak.Ryujin biliyor demi aslında annesi ve babasının ölmediğini.

-evet biliyor. Ama evlatlık alındığı ailesi vefat etti.onu bunu boşver Felix onların anne ve babası olduğunu anlarsak ne diyeceğiz?

-anlamaz ben her aklını karıştırırım oda zor değil.ama karşılarına çıkarsa ne olacak?

-Ryujinle konuştursak mı ki?

-Ryujinde rüya görüyomuş.

Felix omzuna dokunan eller ile irkilip anında arkasına dönerken Chan'ı görmüştü.

Chan:Felix? Kapı mı dinliyordun?

Felix Chan'ın hafif telaşlı yüzünden herkesin bir şeyler bildiğini anlamıştı.3 aydır birliğe gelmşyordu ve bunlar mı yaşanmıştı cidden.

-Chan hyung? Minho'm nerde beni- Felix?

Felix Chan'ın arkasındaki asansörden çıkan Jisung'u gördüğünde şaşırmıştı. Cidden ne dönüyordu burda?

Felix Jisung'u kolundan tutmuş kapıyı çalma gereği duymadan anında içeri girmişti.

Felix:burda ne sikim dönüyor her şeyi şuan anlatıyosunuz üçünüzde.

Hyunjin:nolmuş hayatım Jisung senin burda ne işi-

Felix:KES BİLMİYORMUŞ GİBİ DAVRANMA ABİMLE SEVGİLİLER İŞTE.

Hepsi süt dökmüş kedi gibi olurken tekrar konuştu felix.

Felix:annem ve babamıda duydum hadi.

Minho cesaretini topladı ve konuşmaya başladı.

Minho:biz aslında 3 kardeşiz.senin birde ikizin vardı.o Alfaydı ama kızdı.Annem ve babam yani vanessa ve Taeji bir alfanın kız olmasını ve bir erkeğinde omega olmasını hoş karşılamıyordu tam tersi olmak zorundaydı her zaman.Annem hamileliğinden beri büyük bir karınla dolaştığı için annem senin omega olduğunu bildiği halde karnı büyük olduğu için Alfa demiş.ikizinden haberi yoktu.doğumunda hemşire 2 çocuk olduğunu söylediğinde çantadaki yüklü miktardaki parayı vererek bir bebeği saklamalarını istemiş.senin alfa olmanı beklerken Omega doğduğundan dolayı sonraki çocuğu alma kararı verdikleri sırada onunda bir alfa kız olmasından dolayı seni yanına almış.Sonra Alfa olan kızda yetimhaneye verildi.annem ve babam ben 10 sen ise 4 yaşındayken kimseye bir şey dememe sözü ile dedem gile bıraktılar biliyorsun onlarla büyüdük.annem ve babam bir kaç gün önce birliğe geldiler.

Derin bir nefes aldı.

Minho:seni özlediklerini söylediler tek dertlerinin para olduğunun farkındayım ama diğer birliklerden oldukları için bir şey yapamadım.İkizine ise gelirsek ikizin Ryujin.oda seni bilmiyor.

Felix stresle kafasını tuttu.

Felix:sen ve Jisung?

Minho:1 aydır çıkıyoruz bizim içinde yeni..

Felix:bana neden söylemedin?

Hyunjin:fe-

Felix:BANA NEDEN SÖY-LE-ME-DİN SENİN İÇİN BU KADAR BASİT BİR ŞEYİ BİLMEME GEREKTİRMEYECEK KADAR GEREKSİZ MİYİM? İKİZİMİ NEDEN BİLMYORUM? AİLEMİ NEDEN BİLMİYORUM BEN BU KADAR MI GEREKSİZİM!?

Yeji:Ryujin tut beni suyum geldi.

Felix:Dur senin doğumun bekle-NE

Pregnant Omega || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin