Başka bir çiçeği kırdım

4.8K 437 218
                                    

Telefonuma gelen ardı kesilmeyen mesajlar ilr uyandığımda kendime lanetler okudum,boynum tutulmuştu.kalkamak için tutunacak bir yer aradığımda elim saç gibi bir şeye değdiği için bağırarak geri çekilmiştim.

Vücudumdaki ağırlık kalkarken ne olduğuna bakıyordum,Felix?

-sen gerizekalı mısın Hyunjin,niye üzerinden atıyorsun? Salak!

Felix karnını tutup konuştuğunda suçluluk duygusu ile yanına eğilmiştim,karnını tutuyor vat bastırıyordu.Yerinden kalktığında yerde gördüğüm kan ile şaşkına dönmüştüm.

-H-Hyunjin dikiş,Dikiş patlamış!

——————-

Saatlerdir oturduğum koltukta artık sadece bir noktaya odaklanmış asla ve asla kimseye bakmıyordum.ellerimle oynuyor daha ne kadar bata bileceğimi düşünüyordum,cidden ben Felix'e acı vermekten başka ne yapıyorum?

Gömleğimin yakalarının çekilmesiyle zorla ayağa kalmıştım,kimin kaldırdığına bakamadan yüzüme ardı ardına yumruklar yemeye başlamıştım aynı zamanda.En sonunda yere atıldığımda karşıma baktığımda Minho Hyung'u görmüştüm.

-SEN FELİX'E ACI VEREN ŞEREFSİZ ALFAFAN BAŞKA HİÇ BİR ŞEY DEĞİLSİN! BEN ONU AİLESİ GİTTİĞİNDEN DOLAYI YILLARDIR KORUYORUM,ANNEM VE BABAM EVDE DOĞRU DÜZGÜN OLMADIĞI İÇİN YILLARDIR KORUYORUM KORUDUM AMA SEN ŞEREFSİX HER ŞEYİ MAHVETTİN İŞE YARAMAZIN TEKSİN YETER BOŞANACAKSINIZ VE BİR DAHA KARDEŞİMİN YÜZÜNÜ GÖRMEYECEKSİN DUYDUN MU!

Hiç bir işe yaramıyorsun sunbae

Karın boşluğuma yemeye tekme yemeğe başladığımda polisler araya girmişti.ben cidden bir işe yaramıyordum.

Yerimden kalktım yaralarımı umursamadan dışarıya çıktım,arabama binip bir köşeye oturdum.uzun zamandır gelmiyordum buraya.

Açıklayamadığım hastalıklarım vardı.çift kişilik sorunum sadece biriydi.asla çift kişilik diyemezdik,Alfam her zaman beni yönetiyordu.

En son Yeji ile geldiğim yere bir ev yapılmıştı.eve bakarken bir koku gelmeye başlamıştı,tanıdıktı ama nerden?

Umursamadan önüne döndüğümde boynuma sarılan eller ile arkama dönmüştüm

-Yeji?

-sunbae?

Dolan göz yaşlarımı umursamadan ona döndüm ve sarıldım,ama çok sıkı sarılamamıştım bir güç engel oluyordu.

Geri çekilip ona baktım hamileydi.Daha çok ağlamaya başladım,kurdum ilk defa üzülüyordu sanırım.

Hıçkırıklar eşliğinde ağlamaya başladığımda telaşa giren Yeji'ye bakıp yanaklarını öptüm.

-sunbae? İyi misin bak korkuyorum,lütfen

-Yeji,ben seni koruyamadığım için üzülürken başka bir çiçeği kırdım.

________________________________

Sürün Hyunjin

Pregnant Omega || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin