Bir çocuğa yapılacak en büyük acizliktir;çocukluğunu elinden almak.
Oyun oynaması gerek yaşta eline bir telefon verip aile sevgisinden mahrum bıraktıktan sonra kime nasıl davranacağını öğretmeye çalıştırmak.
Kendi sorunlarından dolayı ona yaşından büyük şeyleri öğretmek,yaşatmak.
Küçük yaşlarda giyindiklerinden dolayı haddine yaşına uymayacak sözcükler yazmak,kullanmak.
"O çocuk anlamaz" diyip her şeyi yanında konuştuktan sonra merakına yenik düşüp bunu herkese soran bir çocuğu dövmek.
En önemlisi ise bir çocuğu kişilik ve yaşanmışlıklarına dayalı olarak değilde yaşına göre yargılamak.
Kimin içinde ne beslediğini bilemezsiniz,sevgiye aç bir çocuk,arkadaş ortamından mahrum bir çocuk,şiddet görem bir çocuk veya küçük yaşlardan itibaren ona gereğinden fazla yük binmiş biri ola bilir.
Kimsenin çocukluk dönemi güzel geçmez,özellikle kendinizi yedirtirseniz.
8 kişilik herkesin sevdiği 4 omega ve 4 alfadan oluşan güzel bir arkadaşlık grubu.kimse içerden bakmıyor değilmi?
En büyükleri ve Alfa Chan.küçüklüğünde terk edilmiş ve sokakta büyüdüğünü kim bile bilirdi ki? O zengin ve herkese mütevazi olan Chan'ın küçükken köpeklere sarılarak uyuduğunu,yağmurdan kaçmak için karton altına giren bir çocuk olduğunu kim bile bilirdi? Bence Küçük Chan şimdiki Chan'a baksaydı kendiyle gurur duyardı.
İkinci büyükleri Minho.küçüklüğünde tüm aile baskısı üzerine binmiş,kardeşinin herşeyi olmuş birinin ne kadar yaşanmışlığı vardır değil mi? Anne ve babası kavga ettiğinde kardeşinin ağlamaması için etrafta ona değişik hareketler yapan 5 yaşında bir çocuk düşünsenize.bence küçük minho şimdiki Minhoya baksaydı tüm çektiği acılara rağmen gülümserdi.
Üçüncü büyükleri.Seo Changbin.her an ders çalışmak zorunda kalarak çocukluğu elinden alınmış bir çocuk hala o.oyun ne demekti,eğlenmek ne demekti bilmezdi.bence küçük Changbin şimdiki Changbine baksaydı tüm çektiği baş ağrılarıma şükür ederdi.
Hwang Hyunjin son büyükleri.güzel gülümsemesi,pürüzsüz yüzü;tanrı aşkına! Bu çocuğun yüzünde bir yara izi yok hiç mi dövülmemiş!? Dövülmüş,hemde ölene kadar.saatlerce kan kusmuş günlerce.peki neden biliyor musunuz? Aile terbiyesinden uzak olduğu için telefondan öğrendiklerini doğru sanan Bir ÇOCUK olduğu için.Bence küçük Hyunjin şimdiki Hyunjine hayran olurdu.
Han Jisung,küçüklerin büyüğü.aile baskısı ne bilir misiniz? Yada baskı demiyelim.bir alfa baba düşünelim,hangi insan kendi çocuğuna taciz eder ki? Tabii Jisung bunları büyüdüğünde öğrendi.ne kadar iğrenç değil mi? Sadece yokluktan dolayı bir çocuğu becermeye çalışıp,karısının ölümüne neden olan bir baba.Han Jisung geçmişini geride bırakarak yine güzel şeyler edinmiş olsa bile o henüz bir şey beceremedi.
Hwang Felix birinci küçükleri onun hayatını anlatmamıza gerek var mı? Terk edilmiş,ikizinden haberi yok.daha çok şey saya bilirim belki ancak Hwang Felix ayaklarının üzerinde durmayı başardı.
Birde bu yıkıkların arasında 2 tane şanslımız var Jeongin ve Seungmin.tek düzgün hayat yaşayanlar onlar sanırım.onlarda her daim abilerinin yanındalar.
-🤍-
Ameliyat hanenin kapısı açıldığında hemşire iki tane bebek ile çıkmıştı doğumhaneden.biri kız biri erkek.yanımda durup bana sarılarak ağlayan Ryujin anında kalkmış dolu gözler ile bebeklerine bakmıştı.
Kız olanı kucağına aldığında gülümsemişti.bebeğine bir bakış daha attıktan sonra bana dönmüş ve;
-soobini sen almak ister misin Felix? Dedi
-o,olur.
Saatlerdir oturduğum koltuktan kalktım ve hemşirenin kucağındaki bebeği aldım çok tatlıydı.ben bebeği incelerken arkamdada Hyunjin bağını omzuma koymuştu.
-Hyunjin,çok tatlı.
-evet,çok tatlı.
Bu arada unutmadan söyleyelim.Ryujin nasıl reşit olmadan bir omega ile evlenmiş derseniz Ryujin 2 yaşına kadar bir karının evinde kalmış ve Ryujin taeji tarafından bulunmaması için kimlik bilgeleri ile oynanmıştı.yasal olarak 22 yaşındaydı.
Bebeğe bakıp gülümsedim,hafifçe Hyunjinin göğsüne koydum sırtımı.
-bizimde olsun mu Hyunjin?
Hyunjin ellerini karnıma koyup gülümsemiş ve mühürümü öpmüştü.
-olsun güzelim,olsun.
-bebekleri buraya getirir misiniz? Bakımını yapmamız gerekiyor.
Ryujinle ben bebekleri hemşireye verdikten sonda Ryujine bakarak konuşmuştum.
-ben bi lavaboya gideceğim,Hyunjine söylersin.
-tamam.
Lavabo tarafına geldiğimde öpüşen Changbin ve Seungmin görmeyi beklemiyordu.
-siktir.yapacaksanız başka herde yapın.
Anında ayrıldıklarında göz devirdim.cidden herkes çift olmuştu.Derin bi nefes aldım ve tuvalet işinden vazgeçip eşimin yanına gittim ve gözlerimi kapattım,cidden şuan sadece çocuk istiyorum. Kesinlikle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Omega || Hyunlix
Fiksi Penggemar"Bay hwang, geçen gün için size kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var ." (Kapak ve isim değişti) Başlangıç 03.04.22 1# 24.07.23 (Düzenleniyor! Yavaş bölümlerle beraber bölümler daha profesyonel bir hale getirilecek. 21.10.23)