6. Birliktelik

4.7K 393 308
                                    

Bölümde +18 var okumaya bilirsiniz.


Felix uyandığında bulunduğu durum çok karmaşıktı.San ve Wooyoung kavga ediyordu Hyunjin ise San'ın kızgınlık feromonlarından etkilenmemek için arkasından sarıldığı Felix'in mühürünü koklayarak onları izliyordu.

San:ya! Bana bencil diyorsun ama ben senin evlenmeyi her istediğini yapmak için evlenmedim. Hazır hissetmiyorum işte.

Wooyoung:neden evlendik o zaman! Ben seni istediğim zaman göreyimde dokunayım diye mi?

San:biz neden evlendik ve 9 yıldır mühürlüyüz? Söylesene wooyoung.

Felix'in 9 yıl denilmesi ile kafası karışmıştı.onlar 6 yıldır evlilerdi?

Wooyoung:birbirimizi sevdiğimiz için.

San:WOOYOUNG BEN FELİX'İDE SEVİYORUM BEN SENİNLE HER ŞEYİNİ PAYLAŞA BİLMEK,İSTEDİĞİM ZAMAN YANIMDA OLMAN VE BANA SAYGI DUYMAN İÇİN EVLENDİK.NEDEN ANLAMIYORSUN.

Wooyoung:ASIL SEN ANLAMIYORSUN BEN HER GÜN BAŞKALARININ BEBEKLERİNE BAKIP HAYAL KURMAK ZORUNDA MIYIM?

Felix ve Hyunjin seslerin yükselmesinden dolayı ayaklanmış ikiside birini bir tarafa çekmişti.

Wooyoung hızlı sakinleşmişti ancak San asla sakinleşmiyordu.hem sinirliydi,hemde muhtaçtı.ne yapacağını bilemiyordu.San Önünde duran Felix'i hafifçe ittirmiş ve salona geçerek bağırmaya başlamıştı.

San:BENİ ZORLA MÜHÜRLEDİĞİNDE BEN HENÜZ 16 YAŞIMDAYDIM VE BİZ SADECE SEVGİLİYDİK NEYMİŞ EFENDİM SENDEN BAŞKASINA GİTMEMEM İÇİNMİŞ KESİN ÇOCUĞUDA BU YÜZDEN İSTİYOSUN BEN SENİ TANIMIYOMUYUM!?

Wooyoung:EVET SENİ KENDİME DAHA ÇOK BAĞLAMAK İSTİYORUM.SENİ İKİ ŞEY İLE KENDİME BAĞLARSAM HİÇ Bİ ŞEKİLDE GİDEMEZSİN ÇÜNKÜ.

San:EĞER BANA GÜVENMİYORSAN SİKTİR OLUP GİT TAMAM MI?

Wooyoung bu sözden sonra kalkarak San'ı almış ve sürükleyerek götürmüştü.Hyunjin ve Felix ise olduğu yerde kalmıştı.

Hyunjin:ben banyoya gireceğim.

Felix:tamam.

Hyunjin gittiğinde derin bi nefes almıştı.bugün çok uykusu geliyordu ve bu çokta normal değildi.şuan keyifli olduğu için feromonlarını bıraktı ve gözlerini dinlendirmeye başladı.

Sonra ise eşini beklerken canı sıkılacağını anladığı için ani bir kararla ayağa kalktı ve eşinin yanına banyoya gitti.köpüklerin içerisinde yatan eşine boynundan sarılmıştı.

Hyunjinde bir şey demeden ellerini tutmuştu eşinin.

Hyunjin:gelmek ister misin?

Felix:olur.

Yavaşça tüm kıyafetlerini çıkartıp eşinin baldırlarına oturmuş ve sarılmıştı yine.

Hyunjin:feromonlarını biraz tut çok salgılıyorsun.

Yongbok Hyunjinin bu dediğine kırılmıştı.tüm kırılganlığı ile Hyunjine bakarken Hyunjin eşinin dudaklarını sakince öptü.ılık suyun hareketlenme sesi ve öpüşme sesleri çok güzeldi ikisine göre.

Hyunjin eşinin bel oyuntusunu okşuyorken Felix'in iki elide eşinin kaslı göğüslerindeydi.ayrıldıklarında birbirine gülümsediler,Felix ise " her seferinde nasıl bu kadar tutkulu olur" diye düşünüyordu.

Yerinde biraz hareketlenip eşinin kasıklarına oturduğunda Hyunjin gülümsedi.

Hyunjin:kızgınlıkta değilsin olmaz.

Felix:sadece kızlınlıkta olduğumuzda mı sevişeceğiz? Hadi ama benimde ihtiyaçlarım var.

Hafif zıpladığında Jinnie'nin çıkmaya çalıştığını hissetmişti Hyunjin.ancak izin vermeyip tekrar bit öpüşme başlatmıştı.

Çok yavaş ancak bir o kadarda tutkulu.

Saylalar akmaya başladığında ayrılmışlardı.Hyunjin suyu kapatmış ve eşini bir havluyu sararak yatağa götürmüştü.ilk başta güzelce kurulayıp yatağa yatırmıştı.kırmızı saçları Felix'in yüzünü gıdıklıyordu.

Bacaklarının üzerine doğrulup saçlarını toplamıştı Hyunjin.Tekrardan bir öpüşme başlatmış 2 dakika olmadan ayrılmış omegasının mühürünü koklamaya başlamıştı.

Felix:34+35=?

Hyunjin eşinin arsız fısıldamasına yandan bi
Gülümse sunmuştu.

Hyunjin:daha 18 yaşında bi veletsin nasıl bu kadar arsız ola biliyosun?

Felix:becerirken velet demiyorsun ama?

Felix bunu dedikten sonra kendini yüz üstü bulmuştu.

Felix:hadi ama gücünü kötüye kullanm-ahm

Felix dar deliğindeki her bir dil darbesinde seslice inliyor,yatağın çarşafına işkence uyguluyordu resmen..

Hyunjin kendi için meni akmaya başlayan deliğe bir bakış atıp tekrardan dil darbesi attığı sırada Felix,artık dayanamayacak dereceye gelmişti.

Hayvani bir dürtü ile hırlamış ve eşine bakarak konuşmaya başlamıştı.

Felix:tamam,tamam sen kazandın,ahm dur artığk.

Hyunjin yandan bir sırıtma ile eşini düz hale getirirken gayet memnundu halinden.kendi ağırlığını vermeden eşinin üzerinde doğrulmuş ve yavaş yavaş eşinin boynunu emmeye başlamıştı.

Yavaş yavaş emerken,aynı zamanda dil darbeleri ve ısırıklar bırakıyordu.mühür yerine gelince bağlantılarını ve kurtlarının sevgisini iyice bağlamak adına Hyunjin mühür yerini ısırmış ve kendi salgısından bırakmıştı biraz.

Omega eşi çok memnundu,hatta öyle memnundu ki kurt türü olan omega resmen bir kedi gibi mırılıyordu.Omega alfa eşinin bu kadar yavaş olmasından bıkmış eşini zorda olsa ittirerek yan tarafa atmıştı.

Eşinin tam pelvisleri üzerine oturup kıvrımlı vücudunu eşine inceleme hakkı tanımıştı.Alfa eşine hiç bir şey demiyordu kaslarını yalarken.eşinin belini okşuyor ve ona yardım ediyordu hatta.

Felix işleri eşinin penisini çekiştirerek hızlandırmaya çalıştığında belini yine yatakta his etti.

Hyunjin:sabırlı ol,aniden içine girmemi istiyorsan sen bilirsin.

Hyunjin bunu eşinin üzerinde eğilirken söylemişti.

Felix:girseneeee.

Hyunjin eşinin kararlılığına baktı,cidden dalga geçiyor gibi gözüküyordu.pozisyonlarına bakarak iç çekti ve yatağın başlığına belini vericek şekilde oturmuştu.

Eşine sormadan belinden tutup kendini eşinin girişine konunlandırdığında.

Felix: ne,hayır şaka yapmıştım.cidden hemen girmiceksin demi!

Demişti.korkarak çekilmeye çalıştığında aniden hissettiği uzuvla pes etti.

O gün Hwang çifti 6.birlikteliklerini ihtiyaç duymadan ilk defa yaşamış,belkide bir süre sonra yeniden yıkılıcak olan güvenlerini yeniden örmüşlerdi belkide

Pregnant Omega || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin