Düğün telaşları tamamlanmış,herşey olmuştu.şuan ise kendi düğünü için hazırlanan omega üzerini giyinmeden göbeğine bakıyordu.2. Ayı yarılamışlardı ve karnının kenarlarında çukurlar belli olmaya başlamıştı.
Derin bi nefes aldı ve gömleğinin don düğmelerinide kapattı Felix.sadece ceketi kalmıştı ve onu giydiğinde Hyunjin ile aşağıya inip iki dans edip imzaları attıktan sonra bitecekti.
Peki sonrasında ne olacaktı?
Her daim tatmin etmesi gereken bir Alfası olacaktı.ev işleri bebek okul bunların hepsi onu bekliyordu,bir yandan ise bazen olacak konferans konuşmalarıda onu bekliyordu.
Bu gecenin sonu ise Felix için berbattı,gerdek denilemez ancak illa ilişkiye girecek ve mühürlenecekti.İğrenç.
Düğün büyük bir düğündü etrafta oturan iş adamları,diğer ülkelerden gelen liderler vb.herkes burdaydı kısaca.
Canı sıkılmıştı Felix'in bu duruma sadece eve gidip son işinide hal edip uyumak istiyordu.
İstediği gibide olmuştu yeminler edilmiş danslar edilmiş felix'in ailesi ve Hyunjin'in ailesi dışında kimse kalmamıştı.
Bir kız ilişti Felix'in gözüne güzel bir omega olduğu belliydi.Hyunjin'e ilgi ile bakıyor asla gözlerini ondan ayırmıyordu,bir müddet sonra kız ayaklanmış hyunjin'de ona bakmıştı.Hyunjin'in yüzünde belli belirsiz bir gülümseme oluşurken kız başı ile bir yeri göstermişti.Hyunjin babası ile konuştuktan sonra araya girdi ve konuştu.
-ben bi lavaboya gideyim.
Hyunjin Kızın gösterdiği yere giderken Felix'in gururu kırılmıştı,tamam bebek için olan bir evlilikti ancak Felix bu bebeği ve evliliği Hyunjin dillere düşmesin diye yapıyordu.kırıldı ve kırıldığını gizleyemedi değişmiş feromonları anında etrafa yayılırken gözleri doldu.aile fertleri ona noldu dercesine bakarken Felix elbisesinin etekleri biraz kaldırmış ve Hyunjin'in gittiği yöne doğru gitmişti.
İkisini öpüşürken gördüğünde midesi bir anlığa yok oldu,gözleri aniden kararıp açıldı ve kalbi sıkıştı.madem sadece bebek içindi bu evlilik neden Felix'e daha önce seni sevmiyeceğim dememişti mi?.
Omeganın abisi meraklandığı için Omeganın arkasında gittiğinde oda aynı görüntüyü görmüştü,Felix'in gözünden bir kaç yaş dökülmüştü ve sesi titremişti.
-"ne beklemişsem bebek için evleniyor zaten,Felix'in gururu önemli değilki''.
Felix abisini boşverip ailesinin yanında bir sandalyeye oturmuştu.Midesi bulandı bu gece o omegayı,öpüp geri kalan zamanda Felix'e dokunup onu mühürleyecek dudaklar yüzünden midesi bulandı.
Burnu kanamaya başladı gözleri dolmaya başladı,bu gece olacak her şey yüzünden kendi vücudundan tiksindi midesi daha çok bulandı.
Burnu bir müddet sonra durduğunda Omeganın abisi ve Alfa yanyana gelmişlerdi.Hyunjin omeganın bu görünümüne üzülmüştü sanki çok ilgiliymiş gibi yanına gidip yüzünü avuçları içerisine aldı
-iyi misin omegam?
-iyiyim lütfen bırak
Alfa ellerini anında çekerken hyunjin omegayı kucağına almıştı bu sefer
-biz gidiyoruz.
Hyunjin omegayı kendi koltuğuna oturtup yan taraftaki koltuğa geçmişti.yol biraz uzun sürecekti Omega konuştu.
-hayatımı mahvettin.
-efendim?
-hayatımı mahvettin Sam.
Hyunjin arabayı anında kenara çekmiş ve sinirden kızarmış burnu ile Felix'e dönmüştü.
-sana çocuğu istersen aldıralım dedim,sen kabul etmedin ben değil.
-o çocuğu aldırsaydım gittiğim her yerde tüm dosyalarımda "kusurlu omega,fahişe omega" diye bahsetsinler diye mi aldırsaydım.
-madem kabul ediyorsun kime bu tavrın,neye atarlanıyosun.
-gururum hiç mi önemli değil senin için? Hamile bırakıp sonra kızgınlığına dayanıyorsun,beni sevmediğini biliyorum çocuk için evleniyosun onuda biliyorum ama resmen düğün bitiminde gidip başka omegayla öpüşüyorsun ben miyim burda atarlı.benimde bir gururum var her ne kadar 19 yaşımda 25 yaşında bir adamdan hamile kalsam bile ben buna izin vermem.
Hyunjin hahlayıp Felix'in çenesini tuttuğu gibi konuşmuştu.
-19 yaşında 25 yaşında bir adamdan hamile kalan bir fahişesin Felix.
Felix'in göz yaşları akmaya başlamıştı.Hyunjin'in kırmızı gözlerinin yerine siyah irisleri almış ve konuşmaya başlamıştı.
-hiç bir şey bildiğin gibi değil,senin için yaptım şimdi kes sesini,çıt sesi bile çıkarman senin zararına.
O gün Felix Alfasına bağlı bir omega oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Omega || Hyunlix
Fanfiction"Bay hwang, geçen gün için size kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var ." (Kapak ve isim değişti) Başlangıç 03.04.22 1# 24.07.23 (Düzenleniyor! Yavaş bölümlerle beraber bölümler daha profesyonel bir hale getirilecek. 21.10.23)