Çirkinsin,bu yüzden

5.4K 478 602
                                    

Kafasındaki hafif sızı ile uyandığında yüzün istemsizce buruşturdu.

-Jisung iyi misin?

Minho'nun sesini duyduğunda gözlerini anında açmış ve ona bakmıştı.tam bir şey diyecekti ki aklına Felix'in gelmesiyle gözleri tamamen açılmıştı.

-Felix.Felix iyi mi?

-yanınıza geldiğimizde ağlıyordu.seni muayene haneye aldıklarında kasıkları ağrımaya başladığı için Hyunjin götürdü onu iyi misin?

-iyiyim,ama üstüm çok rahatsız.

-Felix kıyafet getirmişti,bekle giyindireyim.

Minho kıyafetleri alıp Jisung'un yanına geldiğinde Tişörtünü anında çıkarmıştı.Jşsung'un ince beline bakarken karnındaki morluğa bakmış ve derin bi nefes almıştı.

Dolaptan bir krem almış ve morluğa yavaş yavaş sürmüştü sonra ise bandajla kaplı olan Jisung'un yüzüne bakmıştı.yanağını yavaşca okşayıp dudaklarına eğildiği sırada göğsündeki zarif eller onu durdurmuştu.

-neden bunu yapıyorsun?

Fısıldar gibi çıkmıştı sesi Jisung'un.

-neyi?

-beni sevmediğin halde hala umut veriyorsun,madem öpeceksin neden sevmiyorsun beni?

Minho yandan bir sırıtış sundu.

-vücudun güzel,ama yüzün için aynı şeyleri diyemeyeceğim Jisung.kendin giyinirsin.

Diyip anında çekildikten sonra çekip gitmişti Minho.Jisung ilk başta takmadı,üzerini giyindi yatakta oturur hale gelip etrafına bakındı.sonra ise ağlamaya başladı seslice.

Minho tarafından sevilmediğim müddetçe ne anlamı var herkesin beni sevmesinin dedi kendince,canı iyice sıkıldı saatlerce ağladı bu yüzden.

En sonunda ise yorgunluktan bayıldı.

————-

Felix gözlerini yatağında açtığında gerinmek için kollarını açtı,ancak bir güç kollarını tutuyordu ve bu yüzden açamıyordu.istemsizce gözlerini açtı ve kollarını sıkı sıkı saranın Hyunjin olduğunu gördü.

Evleneli 1 ay olmuştu ve bebek 3 aylık olmuştu,1 hafta sonra mezun oluyorlardı.Felix Hyunjin'i incelediği kadarıyla uyumakta zorluk çekiyordu ve anca saçlarını oynayınca rahat uyuya biliyordu.Ancak uyanmasıda bir o kadar zor oluyordu,bazen dakikalarca Hyunjin'i uyandırmaya çalışıyordu.

1 aylık süre içerisinde,gerçekten evli olduklarını düşünmeye başlamıştı Felix.Hyunjin her zaman ona güzel davranıyor ve sevgi gösteriyordu.

Ama tabiiki bunun biraz zoraki olduğunun farkındaydi Felixki hamile omegalar bebek doğana kadar sevgi görmezse yaşayamazlar ve hastalanırlardı.

Tüm vücudunu saran kolları biraz genişletmek istede yapamamıştı,Tanrı aşkına! İki kol tüm vücudunu sarmalamaya nasıl yetiyordu?

Biraz daha kollarını gevşetmeye çalıştığında Hyunjin kollarını sıkılaştırmış ve ağlamaya başlamıştı.

-ye,Yeji gitme,gitme b,benden lüt lütfen.

Felix kaşlarını çatmıştı Yeji kimdi? Terlemeye başlayan eşinin yüzünü zorla tutup hafif hafif vurmuştu.

-hyunjin,hyunjin uyan hadi.

Uyanmak yerine daha çok ağlayan beden ile telaşa kapılmıştı Felix,ateşine baktığında yüksek olduğunu fark edip yerinde hareketlenmişti.

Zorluk ile kalkıp koşar adım aşağıya inip banyoda soğuk suyu bir kovaya koymuş sonrada bez alıp yukarıya çıkmıştı.

Alfasının yanına çömelip tişörtünü çıkarmış ve bez ile vücudunu silmişti.uyanmayan alfasına bakarak başını tutmuştu ne yapmasına dair hiç bir fikri yoktu.

Henüz 19 yaşında olan bir çocuk nerden bile bilirki zaten?

Alfasının mühürünü uzunca öpmüş be yüzünü okşamıştı,sakinleşmesi için uzunca feromon salgılamış oda güçten düşmüştü.

Hiçbir şekilde yanıt vermeyen alfasına karşıtın onun boynuna gömülüp ağlamaya başlamıştı.bir müddet ağladıktan sonra Felix başını kaldırdığında gördüğü şey ile şaşkona dönmüştü.

Alfasının boynunda parlak şekilde duran çiçekler yanıp yanıp sönüyordu.boyuna eğilip biraz öptükten sonra kaybolan çiçeklerle beraber Hyunjin'de uyanmıştı.

Omegasının kızarmış göz ve burnunu gördüğünde kaşlarını çatmıştı.

-Felix n'oldu?

-a,ateşin yükseldi ve düşmedi çok korktum.

Diyip ağlamaya devam etmişti.Hyunjin ise onu kollarından tutup kaldırmış yanına yarıtıp sarılmıştı.karnı şiş olmasa üzerine yatırırdı ama işte...

-olsun,şimdi iyiyim ya.

-bir şey daha oldu.

-ne oldu güzelim?

-boynunda ağlamaya başladığımda boynunda çiçekler çıkmaya başladı sonra ise anında uyandın.

Hyunjin gülümsemiş ve anlını öpmüştü omeganın.

-gizli gücünü kesfetmişsin hayatım.

-ne?

Hyunjin gülümsemiş ve açıklamaya başlamıştı.

-omegalar diğer türlerden daha güçsüz olduğu için bir güçleri olur,kendilerine özel.birini iyileştirmede seninki.

- o zaman Jisung'a gidelim miiii~

-gidelim hayatım gidelim.

Felix hızlı şekilde ayaklandığında koşarak giyinme odasına gitmişti.

-FELİX KOŞMA! Napıcam ben seninle...

Pregnant Omega || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin