Final

4.1K 328 234
                                    


-HYUNJİN,YEONJUN BENİM YANIMA GELMİYOR ALFAMI İSTİYORUM BEN DİYOR GEL GİYDİR ŞU ÇOCUĞU.

-YUNADA BENİ OMEGAMA GÖTÜR DİYE BANA VURUYOR YANAĞIM KIZARDI SEN GEL KIZINI AL BENCE.

İkili çocukları değiştirken hızlıca giydirmiş ve hemen çıkmışlardı.evet tam tamına 6 yıl,her şeyin üzerinden tam tamına 6 yıl geçti.

Felix tıp bölümünü bitirmiş,wooyoung'un yanında stajyerliğe başlamıştı.6 yıl içinde çok şey oldu.

Felix kendi isteği ile 6 yıl önce tekrardan hamile kaldı,hemde ikizlere aynı Yeji gibi.Yeonjun bi omegaydı ve Hyunjin babasına çok bağlıydı.eh normaldi tabii omega olduğu için korunma duysunu öne çıkıyordu.

Yuna ise Alfa olduğu için Felix'in arkasından geliyordu her yere.Felix ne zaman bi alfa ile konuşmaya çalışsa anında ısırıyordu karşısındini.

Bide Lia ve Soobin var bunlar çok iyi anlaşıyorlar.Yeonjun Soobinin arkasından ayrılmaz,Yuna ise Lia'nın arkasında dolanırdı.

Bazı çiftlerimizide unutmamak lazım.Jeongin ve Chan evleneli 2 yıl oluyordu 2 yıl boyunca gezdikten sonra Jeongin şuan Beomgyuya hamileydi,ama korkuları vardı ki bu gayet normaldi.

Minsung ikilisi maalesef hala ne sevgililerdi nede evli.bir kaç yıl önce aralarında çıkan şiddetli kavga yüzünden ayrılmışlardı ve Minho hala onun gönlünü alamamıştı.buna sosyal medya dilinde Karma diyorlar sanırım.

Seungbin ikilisi ise hastanede öpüştükten sonra resmi olarak çıkmaya başlamışlardı ama daha şuan evleniyorlardı ve ana çiftimizde onların düğününe gidiyordu.

San ve wooyoung'a gelicek olursak.San'ın kızgınlık'taykenki kavgasından sonra kesinlikle beklendik bir şey olarak 2 hafta sonra hamile kalmıştı.Doğan bebek Taehyun bir omegaydı.Wooyoung'un başı biraz dertte sanırım.

Düğün kır düğünüydü.yeminler edildi imzalar atıldı ve bir aile daha oluşturuldu.hatta öyle mutlu olundu ki Minho sonunda Jisung'un gönlünü aldı.

Felix ise bir kaç dakika önce düğün sona erdiği için tuvalete gitmişti.herkes otururken çocuklar bahçede oyun oynuyordu.birden Hyunjin'in telefonuna bir mesaj geldi,tabii meraklı arkadaşlarıda arkasına dizildi.

Omegam🤍

Bay Hwang geçen olanlardan dolayı size kızmışlığım yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bay Hwang geçen olanlardan dolayı size kızmışlığım yok.
Ancak küçük bir hamilelik sorunum var.

_____________________________
İlk ficim bitti 🥹
Umarım güzel olmuştur mutlu olmuşsunuzdur.
Devamını getirmek şsterdim ancak aklıma bir şey gelmedi ve böyle bitirmek istedim.

Beni okuyan seven,yorum atan ve oy veren herkese çoook çoook teşekkürlerimi sunuyorum sizi seviyorum.

Yeni ficimde görüşmek üzere 🤍🤍

Pregnant Omega || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin