Kızgınlık

5.8K 435 626
                                    

Hyunjin yatak başlığına yaslanıp Felix'i belinden destekliyordu.Felix ise iki bacağıda Hyunjin'in sağ bacağına sarmış,kafası Hyunjin'in göğsünde sol kolu ise Hyunjin'in belinde iken sağ eline ile eşinin göğsüne yuvarlaklar çiziyordu.

Hyunjin çıplak göğsünde hissettiği tırnak hareketleri ile ürpersede bir şey demedi ve konuştu.

-Felix ne oldu anlatıcak mısın?

-Hyunjin şuan lütfen sadece feromon salgıla lütfen.

Diyip bir kaç göz yaşı daha akıtmıştı.Hyunjin ise biraz daha feromon salgıladığında bu durumdan sıkıldığını fark etti,cidden yorulmuştu Felix'in bu çocuksu hareketlerinden.

-Felix anlat anlatacaksan yoksa banyo yapmam gerekiyor,sıkılıyorum bak bağırıcam şimdi.yeter.

Felix ise bir şey demiyorken daha içli içli sğlamaya başlamış Alfasının yanından çekilmişti.hıçkırarak ağlıyordu zorlanarak konuşmaya başlamıştı.

-sende,se,sende beni istemiyosun değil mi? Be-bebeği al-alı-alıp gidece,gideceksin de-demi.

Diyip bağıra bağıra ağlamaya devam etmişti.

-Hayır Felix.yok öyle bir şey rahat ol.

Felix ise dinlememiş ağlamaya devam etmişti.Hyunjin derin bir nefes aldığı sırada kasıklarında hissettiği ağrı ile kaşlarını çatmıştı.yatakta ki yastığı alıp kendine
bastırsada omegası daha cazip geliyordu.

-felix üzerini çıkar benle banyoya geliyorsun.

-istemiyorum.

-FELİX!

Felix bu bağırıştan sonra istemsizce hareketlenmiş ve banyoya gidip soyunmaya başlamıştı.çıkardığı kıyafetleri bir köşeye atmış sonra ise klozete oturup beklemeye başlamıştı.

Mühür yüzünden Alfasının kızgınlıkta olduğunun farkındaydı.Alfası geldiğinde sarı saçları terden dağılmış,üstünü ise çıkarmıştı.

Kabine girip suyu ayarlamış ve Felix'e gir şeklinde bir hareket yapmıştı.Felix alfasının kolunun altından başını bile eğmeden geçmiş sonra ise kabine girmişti.

Hafif belirgin olan karnını okşarken bulantılarının başlamasını bekliyordu,en azından daha büyümeden biter diye düşünüyordu.bebeği ile bir çok kez iletişime geçmeye çalışmıştı ancak bebeği sadece eşi ile iletişime geçmişti.

Daha henüz hareketlenmemişti,yada eşinin onunda bir kere bile olsa konuşmasını istiyordu bilemiyordu.hamileliği başladığında 165 boyunda 57 kilo ile başlamıştı.evet Felix biraz küçüktü.

Bulunduğu kabine eşi girdiğinde eşi ele alına bilir fıskiyeyi almış ve Felix'i yanına çekerek biraz saçlarına su ile masaj yaptıktan sonra eşine sarılmıştı.

Alfa yavaşça omegasının çenesinden tutup kırmızı dudakları kendininkine bastırmıştı.narin dudakları kendi dudakları ile eziyor,emiyor ve sıkıyordu belki omegayı vücudu için seve bilirdi ancak Felix daha küçük olduğu için bu yanlış geliyordu.

Omeganın dudaklarından ayrıldı ve bacaklarından tutarak kucağına aldı,küçük karnı hala onlara engel olmuyordu.yavaşça tekrardan birleştirdikleri dudaklardan sonra omegayı yavaşça duvara yaslamış ve boynuna saldırmıştı,Felix için gece uzundu.

Felix uyandığında kalçasındaki ağrı ile kaşlarını çatarken kurdu yongbok gayet mutluydu.bir köşede oturmuş kuyruğunu sallıyordu.

Felix ise 18 yıldır yongbok'u ilk defa bu kadar mutlu görüyordu.biraz daha kurdunu izledi,yongbok'un yanına kendi kurdunun aksine simsiyah ve kırmızı gözleri olan bir kurt gelmişti,alfa olduğu her halinden belliydi çünkü omegalar genelde kendi kurdu gibi beyaz olurdu.

Pregnant Omega || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin