"durur musun artık? hallederiz sakin ol." Minho rahatça oturmuş olduğu koltukta gerine gerine rahat bir biçimde söyledi bunu "hem... kim bu omega? deli gibi stres etti seni?
"senin kardeşin Minho!" stresli sesi salonda yayılan hyunjin ellerini başının üstüne koyup ovuşturdu. "bara geldiğiniz gün kızgınlıktaydım, korunmamışız."
Minho fal taşı gibi açılmış gözleri ile Hyunjin'e bakarken rahatlamaya çalıştı.
"kardeşim bunu basıl kabul etti Hyunjin?"
"diyorum ya, kızgınlıktayım. karşı geldiğinde demişimdir ikna etmişimdir bir şekilde."
Hyunjin bulunduğu yerde yer çökmüş ve başını elleri arasına almıştı
"aldırmasını istesem ne derki acaba istemezmi?"
"HAYIR HYUNJİN! " hyunjin anlamadan minhoya baktı. "Felix daha küçük ve omegası deneyimsiz. eminim yavruyu çoktan benimsemiştir, eğer onu aldırırsak depresyona girmesi muhtemel."
"tamam o zaman akıl verin bana ne yapayım" hyunjin tam şuanda hayattaki tüm deneyimlerini unutmuş gibiydi.
Changbin bulunduğu yerde gözlüğünü hafif oynattı ve konuşmaya başladı
"bebek daha yeni ama büyüdükçe senin kokunla gelişmeye başlayacak, eğer senin kokunu almazsa felix'e zorluk çıkartacak." yere çökmüş, ellerini başının üstüne koymuş arkadaşını kolundan tutup odadaki herhangi gibi bir koltuğa oturttu.
"bugün okul çıkışına gidin, felix'i alıp doktorda bebeğin durumunu öğrenin. sonra senin ve kendi kararlarınızı kararlaştırıp ona göre hareket edin, sakın felix'e sormadan kendi kafana göre hareket etme,"
changbin'in cümlesini Minho tamamladı.
"Felix bu çocuğu tek yapmadığı gibi kararları kendiside alamaz ama buna sende mecbursun, beraber hareket edeceksiniz." Minho, kendi ve arkadaşlarının beklediğinine karşın çok sakin bir cevap vermişti.
ya da... iki ay önce felix'in eve geldiği arabayı gördüğü içindi.
Hyunjin Changbin'in dediğini biraz düşünmüş ve kafasını sallamıştı
"ne olacaksa çocuk doğmadan önce ve beraber hareket etmeliyiz yani değil mi?"
"aynen öyle, sakin olmaya çalış."
Lider alfa
Merhaba Lix,okul çıkışı buluşalım ve doktora gidelim konuşmamız gereken şeyler var
(14.50)
15.00 ✅Lix
Tamam Alfa.hyunjin, yüzündeki bariz rahatlamayla karşısında sinirden hafif yüzü kızaran diğer alfaya batı, "ne zaman çıkıyorlar?" Minho saate bakıp bir süre düşündü.çok ilgili bir abi değildi ama okula giriş ve çıkış saatlerini tabii ki kontrol ediyordu.
"yarım saate biter. bizde anca yetişiriz zaten."
"tamam,Changbin burası sana emanet"
-güven banaaa.
İkili arabaya bindiklerinde minho derin bi nefes aldı ve konuşmaya başladı
"eğer kardeşimi hamilelik sürecinde ve daha sonrasında üzersen bunu zorla yaptığına dair dava açarım ve seni süründürürüm Hyunjin."
omuzları dikelen hyunjin kararlılıkla başını salladı. "öyle bir şey olmayacak."
Okula yavaş yavaş geldiklerinde Felix arkadaşları ile konuşa konuşa dışarı çıkmıştı.ikili Felix'i gördüğünde arabayo tekrardan çalıştırmış beklemeye başlamışlardı.
Yanında şişkin yanaklı bir çocuk gelirken arabanın öne geldiklerinde birbirlerine el sallamış ve Felix arkaya oturmuştu.
-merhabaa.
Felix'in papatya kokusunun değiştiğini fark etmişti Minho.papatyanın yanına Hyunjin'in bilindik kokusu olan Tarçın eklenmişti birazda.
Aynı zamanda omegalar hamileyken tüm vücut hataları kaybolur çok kusursuz olurlardı bu yüzden.-gerçekten hamilesin
-evet'de nerden belli oluyor?
-vücudunda bulunan bazı çizikler ve sivilce yaraları gitmiş ve cildin adeta parlıyor Lix bu adam seni hak etmiyor sana bir şey yaparsa direk bana söyle.
Felix bir şey dememiş yolu izlemeye başlamıştı.3 hafta önce yaptığı bu şuanlık hata olan yeni başlangıç tamamen hayatını değiştirecekti.
_________________________
Merhabalar,ilk seri kitabım bu olucak.dizi içerisinde smut ola bilir,o bölümlere uyarı yapıp başlayacağım.
Yan shiplerin özel bölümleri olucak ve o bölümleri yapmadan önce hangi içerikte olacağını tabii ki size soracağım.
Hikaye yazmayo severim ancak lütfen hayalet okuyucu olmayınız,sizcen destek alacağım size göre hareket edeceğim.
Sizi çok seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Omega || Hyunlix
Fanfiction"Bay hwang, geçen gün için size kızmışlığım yok ancak küçük bir hamilelik sorunum var ." (Kapak ve isim değişti) Başlangıç 03.04.22 1# 24.07.23 (Düzenleniyor! Yavaş bölümlerle beraber bölümler daha profesyonel bir hale getirilecek. 21.10.23)