Güçlü omega Jisung

5.4K 458 270
                                    

Herhan gibi bir ortama girdiğinde arkasından çiçekler,kelebekler çeşitli kokular getirecek gibi biriydi Felix,arkadaşı Jisung'da öyle.

8 yaşından beri arkadaşlardı ikiside,doğum günleri arasındada 1 gün olduğu için ikiziz derlerdi.

Felix jisung'dan daha ön planda olurdu her zaman,çilleri sarı saçları minik vücudu,ve güzel sesi Jisung'un biraz Alfalara karşı sinirli olmasından dolayı ilgi göstermesede güzel gözüken vücudundan önde olurdu.

Jisung alfalardan ölümüne nefret ederdi,çünlü tüm alfaların omegaların alfalara bağlı olduğunu düşündüğünü düşünürdü.

Bu zamana kadar çok kez zorbalık görmüştü belkide bu yüzden.Jisung Felix'ten daha ağır başlıydı.komik bir kişiliği olsa bile bir alfa ile dövüşe bilicek güçteydi bu yüzden Felix'e yaklaşmaya çalışırsanız önünüzde bir Sincap görme ihtimaliniz çok yüksek.

Ancak Jisung'unda bir zayıf noktası vardı,Lee Minho.uzun boyu,kaslı vücudu,bazen eğlenceli bazen sapık kişiliği,seksiliği ve odunsu feromonu Jisung'u baştan çıkarmaya yetiyordu.

Bir kaç kere yakınlaşmaya çalışsa bile Minho bunu hep anlamış,aralarına mesafe koymuştu.jisung daha liseli bir çocuktu.

-🐺-
Kafasına yediği boş meyve suyu kutusuyla sinirle Jeongine baktı Jisung.

-ya bunu kim yetiştirdi ne bu özgüven sendeki kardeşim.

-ya şerefsiz Felix sana sesleniyor ikidir duymuyorsun ki.

-söyle papatyam.

-Çıkışta alışveriş merkezine gidelim mi dicektim,doğru düzgün elbisem kalmadı.

-jeonginle veya Seungminle git bebeğim yorgunum.

-onların işi varmış birlikte gidelim lütfennn.

Felic son çare olarak yavru köpek gözlerini takındığında derin bi nefes aldı Jisung.

-alfanın haberi var mı?

-varrr.

-tamam o zaman gideriz ama en fazla 1 saat.

-offfff tamam be.

Öğle arasından sonraki son dersede girdiğinde derin bir nefes aldı ikili,alışveriş merkezine giderken el ele tutuşmuş bir yandanda dondurmalarını yiyorlardı.

Yollarını uzatmamak amacıyla ara sokaktan geçerken 3 alfanın önlerine geçmeleriyle Jisung anında Felix'i arkasına almıştı.

-oooooo! Lider alfanın sürtüğü burdaymışşş.

-cidden güzel bir omagaymış,anlaya biliyorum Lideri.

-önündeki çıtırıda unutmamak gerek hm?

-biraz sabır ede bilirsiniz bence acıya.

3 alfa aynı anda üzerlerini yürümeye başladığında Jisung dayanamayarak anında dalmıştı resmen alfalara.

Felix bir köşede ağlarken telefonuna ulaşmaya çalışıyordu ancak tutulan eli ile bulamamıştı.

-hayırdır,eşinimi arıyacaktın?

Jisung Felix'e baktığında onu rahatsız eden Alfayı gördüğü için önündekileri bırakıp ona doğru gidecekken kafasına yediği darbe ile yere yığılmıştı.

-Siktir! Kaç kaç kaç .

Üçüde aynı anda kaçarken Felix hızlıca Telefonunu almış ve zar zor abisini aramıştı.

Abilerin bi tanesi🐣

-alo efemdim güzelim?

-a-ab-abi J-j-jisu-jisung.

-noldu Jisung'a düzgğn anlat!

-a-alış veriş merkezine gidicektik,üç,ü-üç al-alfa saldırdı.ba-bayıldı

-konum KONUM AT HEMEN GELŞYORUM.

Hayır Jisung'a henüz bir şey olamazdı,o daha Minho ile hayatlarını birleştirmemişti.
——————————-

Güzel yazıyor muyum? 🥺
Hiç emin olmadan yazıyorum umarım beğeniyorsunuzdur 😞

Pregnant Omega || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin