| ELENA |
Izmai hullámoztak a hátán, ahogyan ujjait fekete tincsei közé vezette. Minden mozzanatát magamba ittam, és szórakozottan figyeltem, ahogyan idegesen a hajába túrt, miközben káromkodások hada hagyta el a száját. Fogamat az alsó ajkamba süllyesztettem, hogy ne nevessek fel.
- Olyan furán méregeted - Demir hirtelen mellettem termett mire ijedten megugrottam, ő pedig vigyorogva nézett rám.
- Mint aki megakarja ölni? - szólaltam meg gúnyosan, és tekintetem még akkor sem szakítottam el róla.
Demir halkan felnevetett, mire szemöldök ráncolva néztem rá. Tekintete játékosan csillogott, ami soha sem volt jó előjel.
- Elárulnád, hogy mégis melyik része volt olyan vicces annak a mit mondtam? - kérdeztem ő pedig továbbra is úgy vigyorgott mint a tejbetök, és egy vörös hajtincsem után kapott.
- Mint aki gyengéd érzéseket táplál iránta.. - válaszolta egy idő után töprengve. Szavai hidegzuhanyként értek.
Szemem forgattam miközben marka közül kiszakítottam a hajtincsem, ő pedig továbbra is csak bazsalyogva nézett rám.
- Ez abszurd! - feleltem - Én.. - kezdtem de ő azonnal közbevágott.
- De azt sem mondtad, hogy nem.. - mondta vigyorogva.
- A tagadás a legrosszabb! - mosolygott kedvesen, mire fészkelődni kezdtem a kanapén.
- ...Nem érdekel! Legyetek a raktárban pontosan holnap kilencre, majd meglátom mit kezdek vele! - csendült fel az ajtóból Dimitri hűvös hangja, majd bontotta a vonalat és a telefont a zsebébe süllyesztette.
Tekintete azonnal ránk siklott. A helyiségben lévő apró komódhoz lépett, miközben gyakorlott mozdulatokkal töltötte ki a pohárba a szeszes italát, majd a velünk szemben levő hatalmas kanapéhoz lépett és helyet foglalt rajta. Bal kezét erős combján pihentette, mialatt a másikkal az ajkához emelte a poharat, amiből kortyolt egyet majd viharos szürkeségei rám rebbentek.
Eközben megérkezett Natalie és Dominic is, de én figyelmen kívül hagytam őket és csak az előttem ülő Adoniszra tudtam figyelni.
Szenvedélybeteggé tett a férfi minden mozdulata. Szemeim tudat alatt követték, ahogyan végignyalta meggyvörös ajkait, mire nagyot nyeltem.
Szürke szemei pedig egyenesen sziporkáztak, amikor egy kisebb vigyor terült el csókolni való ajkán. Kipirosodtam és legszívesebben letöröltem volna azt a vigyort az arcáról.
A fekete ing szemet gyönyörködtetően simult második bőrként napbarnított testére. Ingjének első három gombja ki volt gombolva, pillantást adva rá tintával borított mellkasára. Jobb csuklóján szokásosan drága órája pihent, gyűrűs ujján egy fekete ezüsttel bevont gyűrű pihent.
Akaratlanul is az elmúlt éjszaka emlékei villantak be, azoktól az emlékektől amiktől nem tudtam szabadulni. Ahogyan testünk eggyé simult lángra lobbantva körülöttünk mindent. Ahogyan napbarnított teste, kontrasztban volt az én porcelán fehér bőrömmel.
Remegő lábakkal feláltam a kanapéról, mikor ő egy időben velem ugyan ezt tette. Tekintete sötét volt mint a legsötétebb éjszaka, perzselő mint a legforróbb nyári napok, szürkeségei lángoltak a be nem tartott ígéretektől. Azoktól az ígéretektől, és képektől amik abban a pillanatban játszódtak le az agyamban, újra és újra. Újra magamon akartam érezni felhevült testét, ahogyan teste a visszatartott vágy tüzében lángol, és teste fölém magasodik amikor eggyé vállunk felégetve mindent magunk körül a szenvedély tüzében.
YOU ARE READING
ᴄʀᴏꜱꜱꜰɪʀᴇ |18+ ✔️
Romance♠️ 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎 ♠️ "Ha a szerelem láng, szívesen égnék érte".. ∼ Dimitri "Ő lett a drogom, én pedig túladagolásra vágytam".. ∼ Elena A történet 18+ 1. kötet. Tudom, nem tökéletes a történet, tele vannak/lehetnek hibákkal, de azért remé...