| ELENA |
- Apád tolvaj, vagy valami hasonló? Mert valaki ellopta a csillagokat, és a szemed helyére tette!
- Demir! - morogtam halálos hangon, ugyanis már fél órája bombázott a kacér pick up soraival.
- Hiszel a szerelemben első látásra, vagy menjek el újra előtted? - szólalt meg kacéran, én pedig a fogaim csikorgattam.
- Valahányszor megszámolom áldásaimat, többször is megszámlállak. - mondta mosolyogva.
- Átok vagy az életemben, nem áldás. - mondtam összeszorított fogakkal.
- Még ha nem is lenne gravitáció a Föld bolygón, akkor is beléd esnék.
- Szeretném ha lezuhannál egy épület tetejéről. - mondtam fogcsikorgatva.
Eleinte még mulatságos is volt, de akkor már idegesítő volt.
- Azt hiszem, szépséged nem-e világi. A NASA-nál dolgozol? - mondta vigyorogva, mire tarkón csaptam, ő pedig fel jajdúlt.
Eközben a nappaliba Alec és Natalie lépett be nevetve.
- Kérlek szabadítsatok meg tőle! - mondtam nyüszítve, miközben odébb kúsztam a kanapén.
- Biztos egy seprű vagy, mert most söpörtél le a lábamról!
- Mi lenne ha elmennénk valahova?! - vetette fel az ötletet nevetve Alec, és leült a fekete karosszékbe. Demir felpattant miközben végigterült a kanapén, fejét az ölembe támasztva, karjait pedig vigyorogva fonta össze maga előtt.
- Szerintem itt az ideje megmutatni Brown kisasszonynak, milyen is az igazi orosz éjszaka. - dalolta Demir, miközben vállánál megfogva ledobtam magamról, ő pedig nevetve terült el a földön.
...
Egy fehér csipke ruhát választottam, és egy fekete csizmával párosítottam. Hajamat egy kontyba fogtam, elől pedig szabadon hagytam egy vörös hajtincsemet. A tükörhöz léptem, míg levettem a vörös rúzs kupakját és felvittem az ajkaimra. Az ágyhoz léptem magamra öltöttem a fekete pihe puha kabátot, és kiléptem a szobából.
A lépcsőn sétáltam lefelé, a nappaliból hangokat hallottam így oda indultam. Natalie szokás szerint gyönyörű volt. Demir egy fekete nadrágot viselt hozzá illő inggel és bőrkabáttal.
Hogyan nem fázott abban a valamiben?
Alec egy világos inget viselt és sötét farmernadrágot.
Amint Demir megpillantott hangos füttyentés hagyta el a száját.
- Ahogyan mint mindig! Csak csinosan! - mondta vigyorogva és rám kacsintott. - nem tudtam megtenni, hogy ne mosolyodjak el szemet forgatva.
- Mondtam én, hogy jó választás volt a ruha! - dalolta Natalie és elmosolyodott.
- És Dominic? - kérdeztem, rájuk pillantva.
- Ő később csatlakozik. Na indulás! - pattant fel Demir, de egy hang a lépcsőről félbeszakította. Egy emberként fordultunk a lépcső felé, ahol Irina asszony sétált le éppen.
- Elena, beszélhetnénk egy percre? - szólt hozzám, és ez inkább parancs volt mint kérés, mire lassan bólintottam.
- Ti menjetek, két perc és megyek is.. - mondtam de nem hallottam válaszukat, mert mar Irina asszony karon is ragadt.
YOU ARE READING
ᴄʀᴏꜱꜱꜰɪʀᴇ |18+ ✔️
Romance♠️ 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎 ♠️ "Ha a szerelem láng, szívesen égnék érte".. ∼ Dimitri "Ő lett a drogom, én pedig túladagolásra vágytam".. ∼ Elena A történet 18+ 1. kötet. Tudom, nem tökéletes a történet, tele vannak/lehetnek hibákkal, de azért remé...