16. ꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛ✓

2.2K 70 22
                                    

| ELENA |


Csapdába estem.

Két kezét az ajtóra támasztotta miközben beszorított.

Tekintete az arcomra siklott, én pedig idegességemben a számat kezdtem el harapdálni.

Ádámcsutkája fel s alá mozdult, és a tekintetében megbújó sötét csillogástól tudtam, hogy nem menekülök.

Dimitri tekintete a szemem, és a szám között cikázott, mire levegő után kaptam.

Elnémultam ahogyan a meleg bőr neki simult az enyémnek. A bizsergés amit már így is kiváltott belőlem, az maga volt a gyönyör.

Teste ami szorosan hozzám préselődött túl jó érzés volt. Férfias fűszeres illata az orromba kúszott, túl részegítő.

- Ne csináld ezt - a hangja a felismerhetetlenségig rekedt volt. Mély és szexi, amitől azt éreztem, hogy a lábamból elmegy az erő.

A szemeim elkerekedtek, míg a szám tátva maradt a döbbenettől.

Mellkasából morgás, nem, nem is morgás már-már vicsorításhoz hasonló hang tört fel.

- Picsába az önuralommal! - morogta és az ajkaimra tapadt.

Kezét a derekamra vezette, tenyerét a csípőmre simította. Nem tudtam kontrollálni magam, ujjaimat tarkójára vezettem, minden gondolatot elűzött a fejemből. A testemet még nagyobb szintű forróság lepte el, miközben a libabőr végigcikázott a gerincemen.

Szinte égetett ahol ajkai érintették a bőrömet.

Kábító illata elvette az eszemet.
Elvette az ítélőképességemet.

Teljességében megőrjített ez a férfi.
Addig is észvesztően elterelte a figyelmemet, de abban a pillanatban szinte leláncolt a varázsa.. És annak a láncnak a szorításából, nem akartam menekülni.

Ujjbegyei a gerincem mentén liftezett, míg tenyerét lejjebb vezette, és a fenekemre tapadtak, aztán egy pillanattal később már felemelt és úgy tartott a falnál.
Ajkai lejjebb vándoroltak a nyakamra, aztán a kulcscsontomat hintette be apró csókokkal, miközben nyakam egy érzékeny pontját vette édes kínzásba.

Nem lehetett vele betelni, ő csókolt és én még inkább viszonoztam, egyre vadabb csókokat, nyomokat hagytunk a másikon.

Illata most a megszokottnál is jobban kábított.

A testem mintha lángokban állt volna, a meleg érintése nyomán, az egész testem libabőrözött tőle.

Az illata andalító volt, olyan volt számomra mint a legtisztább heroin.

Ő maga, az egész lénye ellenállhatatlanul vonzó volt.

Ekkor összetalálkozott a tekintetünk. Nagyot kellett nyelnem, az intenzív tekintetétől, és remegve fújtam ki a levegőt.

Miért kellett így reagálnom? Hol volt az az a tűzzel teli Elena, aki gondolkodás és minden félelem nélkül visszabeszélt?

Most pedig kapkodtam a levegőt és a testem remegett minden egyes érintésétől. És a legnagyobb gond az volt, hogy többre vágytam..

Éreztem magamon intenzív pillantását.

Valahogy ki kellett, jutnom onnan.

- Ennek nem lett volna szabad újra megtörténnie. - suttogtam miközben rá néztem. Ajkait egyenes vonallá préselte, tekintete elsötétült és frusztrált tekintettel pillantott rám.

ᴄʀᴏꜱꜱꜰɪʀᴇ |18+ ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin