7. ꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛ ✓

2.4K 84 2
                                    


| DIMITRI |


Dasha ijedten húzta meztelen testére a takarót, miközben az anyám egyik pillanatban a másikra berobbant a szobába. 

Ismét! Kopogás nélkül. 

- Ты должен быть с Катериной! Не валяюсь с шлюхой! - mondta miközben a kezeim ökölbe szorultak. Kibaszottul nem fogja senki megmondani nekem, hogy mit csináljak, még akkor sem, ha ő az anyám!

(Katerina-val kellene lenned! Nem egy cafkával hemperegni!)

Мама.. - mondtam miközben jelentőségteljesen néztem rá. - Мне, блядь, плевать на Катерину! - morogtam miközben összeszorított ajkakkal felálltam majd a fürdő felé indultam. 

(Anya.. Kurvára nem érdekel Katerina!)

Abban a másodpercben megfordult miközben idegesen fújtatni kezdett, majd a tekintete a megrémült nőre esett az ágyamban. 

- Kifelé! - morogta miközben villámokat szóró szemekkel nézett Diana-ra, vagy Daniela-ra. 

Magamra kaptam a boxerem, majd a nadrágzsebemből előhalásztam a mobilom és tárcsáztam Dominic számát.

- Szóljatok a többieknek! A raktárba megyünk. - mondtam és bontottam a vonalat. A mobilt az asztalra dobtam. 

- Dimitri, hozzád beszélek! - mondta dühöngve anyám mögöttem, amire a szemem forgattam. 

- Nem érdekel Katerina! És most dolgom van! - mondtam összeszorított fogakkal, és becsaptam magam mögött a fürdő ajtaját. 

Belépve a fürdőszobába levetkőztem és a zuhany alá álltam.

A forró zuhany alatt állva engedtem, hogy a víz végig folyjon a testemen, próbálva ellazítani a feszültségtől összegyűlt csomókat.

Elena..

Hazudnék, ha azt mondanám, nem csodáltam a magabiztosságát.

Az emberek olvasása volt a specialitásom. Mindig megtudtam mondani, hogy ki mikor mire gondol, hogyan reagál vagy például mikor hazudik.

De vele más. Fogalmam nem volt, nem tudtam olvasni, nem tudtam megjósolni, hogy mit miért tett..

Ha nem ő lett volna, már csak azért golyót repítettem volna a fejébe, ahogyan beszélt.

De nála..

Nem tudtam mi történik abban a csinos kis fejében. Nem tudtam olvasni abból a smaragdzöld tekintetből.

Amit gondolok, annak az ellenkezőjét teszi. Hirtelen, váratlanul cselekszik kiszámíthatatlanul.

Ujjaimmal beletúrtam a nedves tincseimbe, és kiszálltam a zuhany alól.

A csípőmre tekertem egy fehér törölközőt és a gardróbhoz sétáltam.

Fekete ingemen lévő utolsó gombot gomboltam be, miközben felkaptam a kocsi kulcsot és a telefonomat aztán kiléptem a szobából. 


°°°


Leparkoltam a lerobbant épület előtt. Kivettem a fegyveremet a kesztyűtartóból, kinyitottam a kocsi ajtaját, és kiszálltam.

Hátam mögé néztem, és jeleztem az embereimnek, hogy kövessenek.

ᴄʀᴏꜱꜱꜰɪʀᴇ |18+ ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora