| DIMITRI |
Gyakorlott mozdulatokkal töltöttem ki a whisky-t, és határozott léptekkel a lépcső felé vettem az irányt.
A telefonom zúgni kezdett a zsebemben, mire összeráncolt szemöldökkel húztam elő, de amint megpillantottam Elena nevét azonnal fogadtam a hívást.
- Angyal? - kérdeztem, és egyre jobban aggódni kezdtem amint a vonal túlsó végéről hangos, ideges zihálása hallatszott.
- Dimitri.. Követnek.. Két hatalmas fekete SUV van a nyomomban.. É-én.. - N-ne-m.. - a vonal recsegett és alig értettem valamit, a vér meghűlt az ereimben amint meghallottam a sikítását és egy hatalmas robbanását a vonal túlsó végéről.
- Elena! Kicsim, kérlek szólalj meg.. - mondtam miközben biccentettem az embereimnek, hogy kövessenek.
Recsegésre, zúgásra lettem figyelmes, majd egy ismerős férfi hang csendült fel.
- Ha élve akarod látni a kedvesed, legyél pontosan éjjel kilenckor a régi raktár előtt. Pontosan jól tudod, hogy mit akarok tőled! - mondta Denis, állkapcsom összeszorítottam, ahogyan ujjbegyeim elfehéredtek ahogyan szorosan tartottam a készüléket.
- Ha egyetlen haja szála is meggörbül.. - morogtam összeszorított fogakkal - Ketyeg az óra, Dimitri! - vágott közbe és a vonal megszakadt.
- Picsába! - szitkozódtam, miközben kirobbantam a házból és az alaksor felé vettem az irányt.
Határozott léptekkel végig mentem a sötét folyosón, majd az ajtó előtt megállva azt kivágtam.
- Kiderítettél valamit? - kérdeztem fogcsikorgatva, amint Alec-re néztem.
- A biztonsági felvételeken egyetlen ember autóját sikerült azonosítani.
- És Demir? - kérdeztem hidegen. Alec nagyot nyelt miközben szólásra nyitotta száját, de viszont ezzel egyidőben robbant be Natalie és Dominic.
Natalie arca hófehér volt, és könnyek ezrei csorogtak végig az arcán.
- Demir-t kórházba vitték, válságos állapotban van! Dimitri kérlek tegyél valamit.. E-elena.. e-elvitték.. V-valamit tennünk kell.. - dadogott elcsukló hangon, miközben kezei remegtek.
- Figyelj rám! - mondtam higgadtan, de annál határozottabban, miközben arcát kezeim közé vettem.
- Demir-nek nem lesz semmi baja! Érted? Nem hagyom! Elena-t pedig az embereim már keresik, megfogjuk találni nem fogom hagyni, hogy bármi baja essen! Érted Natalie?
- Szükségem van rád. Most nem vesztheted el az irányítást. Meg kell találnunk Denis-t! Érted ezt Natalie? - kérdeztem és továbbra is az arcát kezeim közé fogtam, miközben szemei kétségbeesetten néztek vissza rám. Remegő lélegzetet vett, miközben lassan bólintott.
- Dominic-al nézzétek át a kamera felvételeit. Ha megtudtad, hogy hova vitte Elena-t azonnal értesíts! - jelentettem ki, ő pedig azonnal bólintott, ott hagytam és Alec felé pillantottam.
- Szólj Viktor-nak készüljenek! Mozgósítsanak mindenkit! - mondtam ridegen mialatt feltéptem az ajtót és elindultam.
Akkor már biztos volt, hogy megfogok ölni valakit!
Tudtam, hogy Denis nem kegyes, legyen szó bárkiről.
Ő kínozni szeret!
Egyetlen egy dolog járt csak a fejemben, hogy mindenáron meg kell találnom Elena-t.
| ELENA |
A köhögés olyan hirtelen és nagy erővel tört rám, hogy egy pillanatra az is megfordult a fejemben, hogy megfulladom.
A fejem lüktetett a fájdalomtól. Remegő lélegzettel próbáltam megtartani a súlyomat, miközben tágra nyílt szemekkel néztem körbe, amint realizáltam, hogy a csuklóim összevoltak kötve, miközben a tekintetem lassan felvezettem a fejem felé - a kezeim összevoltak kötözve, a mennyezetről lelogó rozsdás lánchoz voltak szegezve.
Amint a szemeim hozzászoktak az engem körülvevő félhomályhoz, jobban szemügyre tudtam venni, hogy egy piszkos, dohos szobának nem nevezhető valamiben voltam. Keserű epe csípte a torkomat, miközben a mindent átható penészszagtól, szinte felfordult a gyomrom.
Kábult voltam, dezorientált.
A láncok csörögve adták meg magukat, - ahogyan a lánccsörgés hangja betöltötte a teret - fájdalmas lüktetés tört fel újra a fejemben ahogyan gyenge kezeimet megpróbáltam megmozdítani.
Aztán az emlékek megrohamozták az agyam, lepörgetve az utolsó pillanatokat, amikor még a tudattomnál voltam.
A raktár, a telefonbeszélgetés.. Demir..
Demir!
Kétségbeesetten próbáltam mozogni - amennyire engedte a szorosan összefont csuklóim - miközben a kötél fájdalmasan vágott bele a bőrömbe, vörös nyomot hagyva maga után.
Demir-nek nyoma sem volt. Az utolsó emlékem a hatalmas robbanás, - mielőtt kétségbeesetten felhívtam Dimitri-t - és.. Demir motorháztetőjének hatalmas robbanása, majd teljes képszakadás.
A tekintetem elhomályosult, ha arra gondoltam, hogy..
Nem Elena! Semmi baj, sem történhetett, Dimitri és a többiek már biztosan megtalálták! Próbáltam nyugtatni magam, miközben ezerféle forgatókönyv vetült elém, és azon imádkoztam, hogy semmi sem történt Demir-el.
Fájdalmas sikolyt hallattam, amint a jobb lábamra próbáltam a súlyomat tenni. Hangosan zihálva és könnyes tekintettel pillantottam le a földre. A ruháim koszosak és szakadtak voltak - ahogyan a vér rászáradt a nadrágomra.
A bokámba újabb elviselhetetlen fájdalom nyilallt, ahogyan megpróbáltam megmozdítani.
A tekintetem egy pillanatra elhomályosult míg végül teljesen elnyelt a sötétség.
Elájulhattam mert amint eszmélethez tértem, azt követő néhány másodperc múlva léptek hangjaira lettem figyelmes, ami aztán egyre közelebbről érkezett hozzám. Nem kellett, sokat várnom, hogy felbukkanjon előttem nem mást mint..
YOU ARE READING
ᴄʀᴏꜱꜱꜰɪʀᴇ |18+ ✔️
Romance♠️ 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎 ♠️ "Ha a szerelem láng, szívesen égnék érte".. ∼ Dimitri "Ő lett a drogom, én pedig túladagolásra vágytam".. ∼ Elena A történet 18+ 1. kötet. Tudom, nem tökéletes a történet, tele vannak/lehetnek hibákkal, de azért remé...