| ELENA |
Iszonyú nagy fejfájásra ébredtem amelyt úgy éreztem, hogy percről percre rosszabb.
Alig emlékeztem valamire a tegnap estéről. Hogy a francba kerültem az ágyamba?
Feljebb tornásztam magam ülő helyzetbe. Lehunytam a szemeimet és a kezemet a fejemre szorítottam. Iszonyatosan lüktetett.
Az ajtót kinyitottam de mivel hirtelen voltam, hangosan vágódott a falnak. A halántékomat masszíroztam, miközben szitkozódva sétáltam lefelé.
Akkor lépett be a nappaliba Demir is, és amint meglátott elröhögte magát.
- Pofa be! - morogtam.
Andrej a konyhában volt, és egy tálcára pakolászott de amikor megpillantott minket abba hagyta tevékenységeit.
- Éppen most akartam nektek felvinni a reggelit, és a gyógyszert. - mondta Andrej.
Lassan a konyhapulthoz csoszogtam, és leültem a zsámolyra. Demir kihúzta a mellettem lévő széket, és lepottyant rá. Fejemet a vállának döntöttem, miközben behunytam a szemem és kifújtam a levegőt.
Soha többet nem iszom!
- Ez a tiéd, ez pedig a tiéd. - szólalt meg Andrej, miközben átadott nekem és Demir-nek egy pohár vizet és fájdalomcsillapítót.
- Hálám üldözni fog. - motyogta a mellettem ülő fiú, miközben lenyeltem a gyógyszert és ledöntöttem a pohár vizet.
- Kedvesem.. - mondta és tenyerét az arcomhoz simította. -Olyan sápadt vagy..
- Sokat ittam. Túl sokat vittem a szervezetembe belőle, és túl régóta nem nyúltam alkoholhoz. - motyogtam Andrej-nek.
Ezután magamhoz fogtam a kávémat, belekortyoltam és az arcom azonnal elfintorodott.
Akkor emlékeimbe villant a tegnap éjszaka történései.
Forró ajkai a nyakamon, sóvárgó érintései..
Dimitri éjszaka konkrétan megcsókolt.. én pedig visszacsókoltam. Mármint, ez mind az alkoholnak tudható be, úgy értem józanon nem csókoltam volna vissza.
Ugye?
Talán ha úgy teszek, mint ha nem emlékeznék rá, akkor Dimitri sem fogja felhozni. Ha már Dimitri-nél tartottunk, úgy döntöttem elkerülöm a mai nap, es probléma megoldva.
Miután megreggeliztünk, felsétáltam a szobámba és lezuhanyoztam. A fájdalom csillapitó és a zuhany után, sokkal jobban éreztem magam.
A fürdőből kisétálva a gardróbhoz léptem, miközben magamra kaptam a fehérneműimet majd egy fekete magasított derekú farmert, hozzá egy fekete pólót. Hajamat összefogtam és miután mindennel végeztem, épp a csizmámat húztam fel, mikor kopogtatott valaki az ajtómon.
- Szabad! - mondtam, és pár pillanat múlva Alec lépett be a szobába.
- Dimitri valami fontosat akar tudatni velünk. A nappaliban leszünk. - hadarta el gyorsan és már magamra is hagyott.
Felálltam az ágyról, és egy utolsó pillantást vetve magamra a tükörben kiléptem a szobából.
A lépcsőn lépdeltem lefelé, amikor Demir hitetlenkedve megszólalt.
ESTÁS LEYENDO
ᴄʀᴏꜱꜱꜰɪʀᴇ |18+ ✔️
Romance♠️ 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎 ♠️ "Ha a szerelem láng, szívesen égnék érte".. ∼ Dimitri "Ő lett a drogom, én pedig túladagolásra vágytam".. ∼ Elena A történet 18+ 1. kötet. Tudom, nem tökéletes a történet, tele vannak/lehetnek hibákkal, de azért remé...