24. ꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛ✓

2K 73 22
                                    

| ELENA |


Szája lázasan kutatta az enyémet, miközben a hátam a falnak ütközött aminek következtében sziszegés hagyta el duzzadt, vörös ajkaim. Dimitri olyan éhséggel csókolt, mint soha azelőtt. Mintha képtelen lett volna velem betelni. A levegőt zihálva vettem, amint végre levegőhöz jutottam. Ajkai a nyakamra vándoroltak, nedves szeretetnyomokat hagyva ott.

Ujjaim a nyakkendőjére, majd a fekete zakójára vándoroltak, amit kétségbeesetten próbáltam lerángatni róla. Homlokát az enyémnek döntötte, mielőtt egy utolsó csókot hintett volna felhevült ajkaimra, és nagyot nyeltem, attól a sóvárgó és elsötétült szemeitől.

- Innen már nincs vissza út, angyalom.. - mondta és tekintete a számra siklott, hangja egy oktával mélyebb lett, ami miatt sajgó lüktetés nyilallt az alhasamba.

- Ha most megkaplak, nem lesz vissza út. Az enyém leszel! - mondta és a levegő bennem rekedt vágytól izzó tekintete miatt.

- Nem érdekel! - vágtam rá azonnal, a hangom megremegett a vágytól és szükségtől.

Szürkeségei teljesen elsötétültek miközben a tekintetünk összetalálkozott.

Ott és abban a pillanatban vesztette el a fejét végérvényesen.

Nem tudom, hogy melyikünk esett előszőr egymásnak, de egy nanoszekundum sem telt el mikor szomjazva, sóvárogva egymás ajkaira tapadtunk.

Dimitri öles léptekkel haladt a lépcső irányába, majd felsétált rajta, miközben ajka egy percre sem hagyta el az enyémet.

Teljesen megőrjített, ahogyan minden mozzanatát magamba ittam és képtelen voltam elszakadni édes ajkaitól. Ő csókolt én még inkább csókoltam.

Hangos csattanással kivágta az ajtót, majd egyik kezével becsapta.

A hangos csattanás visszhangzott az egész szobán.

Minden csók, minden felforrósodott érintés csak szította a tüzet, azt éreztem, hogy a testemet már elborítják a lángok.

Finoman fogaival megkaristolta alsó ajkam bejutásért könyörögve, amit én kérdés nélkül megadtam.

Kezemet kidolgozott mellkasán mozgattam, míg ajkaimat az övére szorítottam.

Dimitri azonnal reagált, és karjai már a derekamon kígyóztak, miközben finoman lenyomott az ágyra.

Ajkai lágyan érintették az enyémet, időközben ujjaival simított végig a derekam vonalán.

Karomat a tarkójára vezettem és ujjaimat a puha fürtökbe temettem, mire az egyik fürtjét erősen meghúztam ő pedig a számba nyögött.

Egy pillanatra elengedte ajkaimat, mialatt egy reszkető lélegzetet vettem. Szemei vágytól ködösen csillogtam le rám, tekintetem az ajkaira siklott ami duzzadt és vörös volt.

Zihálva vettem a levegőt, mikor is ajka nedves ösvényt rajzolt a nyakam mentén, mielőtt újra egyesítette volna puha ajkait az enyémmel.

Ujjaival finoman végigsimított az állkapcsom vonalán, aztán megcsókolt és talán a legédesebb csókot, amit valaha kaptam.

Szorítása a csípőmön megerősödött miközben az ajkaimnak esett, amitől az ajkaira nyögtem ő pedig kihasználva az alkalmat nyelvét a számba csúsztatta.

ᴄʀᴏꜱꜱꜰɪʀᴇ |18+ ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora